2008-09-07, 02:08
Medlem
Pavarottis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rdj
Sådär brukar tjejen göra på mig, men en gång tog hon det till en ny nivå då hon stönade "Åh, jag är 9 år, lär mig multiplikationstabellen".

Haha det där tar nog priset

Följdfråga: Lärde du henne multiplikationstabellen?
Citera
2008-09-07, 10:32
Medlem
1: Gömma sig bakom en dörr eller ett hörn som jag vet att sambon kommer att passera, gå ner på knä och när hon kommer runt hörnet göra ett tigersprång och anfalla benen.

2. När sambon går på toan nattetid, om jag råkar vakna- gömma mig i mörkret i hallen på väg till toan och säga "Hej!" när hon passerar.

3. Smeknamn: " du är min lilla blåval gumman!" ...brukar inte uppskattas!

Haha....
Citera
2008-09-07, 20:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Varko
1: Gömma sig bakom en dörr eller ett hörn som jag vet att sambon kommer att passera, gå ner på knä och när hon kommer runt hörnet göra ett tigersprång och anfalla benen.

2. När sambon går på toan nattetid, om jag råkar vakna- gömma mig i mörkret i hallen på väg till toan och säga "Hej!" när hon passerar.

3. Smeknamn: " du är min lilla blåval gumman!" ...brukar inte uppskattas!

Haha....

Hahaha, underbart, jag ska testa alla tre så fort tillfälle ges!
Citera
2008-09-09, 12:13
Medlem
gahhhraws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flipi
Det återstår väl att se om Strike ställer upp gratis eller ej...

ja den är för stor (hyllan alltså).

Verkar inte som att strike ställer upp, han måste hittat någon annan att daska.
Jag däremot är en upptågens mästare, man vet aldrig när en daskning, pedofila sängkammarskämt eller en spontanorgasm när den man vill störa pratar i telefon kan uppstå.
Dessutom är jag inte så billig som Strike så jag ställer upp gratis, jag kräver minst en fika....
Citera
2008-09-09, 12:42
Medlem
För att hålla tråden igång ska även jag lätta mitt hjärta

När jag blev tillsammans med min pojkvän så var han väldigt pryd och tyckte att det mesta som är beskrivet härinne är sjukt trams för omogna människor.

Jag frågade honom en gång då vi låg och kramades och jag låg och klappade honom på magen.
Med handen känner jag ett "KLOCK"ljud samtidigt som det hördes väldigt tydligt.
Ni vet hur det låter och känns precis när en fis trädit ner och är redo att lämna kroppen?
Det låter liksom "KLOCK!!"

Så jag frågade honom varför han inte släpper ut den bara, eftersom jag vet att han måste varit sjukt fisnödig, och får svaret "för att jag är en civiliserad människa!"

En gång i en t-banevagn som nästan var helt folktom satt jag tillsammans med honom och gick igenom mina bilder i mobilen och en något naken bild dök upp.
Stackarn höll på att dö av skam!
Fast närmsta människa satt minst 10 meter längre bort..

Det har aldrig varit en hemlighet för honom att jag varit väldigt frispråkig (självklart fes jag inte i hans närvaro eftersom han uttryckligen sagt att "civiliserade människor gör inte så")

Men jag gjorde mer andra "galna" saker i hans sällskap som att "råka få kjolen att fastna" så att strumpbyxor och trosor syntes i offentliga miljöer såsom Konsum o.dyl

Prata och gå som om jag vore en gorilla i offentliga miljöer

Poke:a honom i stjärten så fort han böjde sig ner, eller gick framför mig i en trappa.

Så efter en stund tillsammans så släppte även han loss.

Ex på vad han har gjort

Ollat mig och andra ting i tid och otid.
Vi bodde i en lägenhet med ett fönster mellan köket och sovrummet, så kunde han knacka på rutan när jag stod och fixade.
När jag tittade dit så hade han tryckt hela snoppen mot fönstret så den såg jättekonstig och platt ut.

Böjt sig framåt och särat på skinkorna och "pratat" med dem som Jim Carrey ur Pet Detective. Fast utan kalsonger..

Bett mig blunda när jag gett honom oralsex ståendes på knä, men ljudlöst så vände han sig om och böjde sig fram och särade på skinkorna.
Ja, you get the picture, visserligen så han jag aldrig göra något men när jag öppnade ögonen så blev jag så sjukt förvånad över att det var ett stort öga som tittade på mig istället för hans snopp

Han poke:ade mig också i stjärten så fort tillfälle gavs

Tallade i tid och otid, även offentligt

Lite kul att han i början var så tillknäppt och sedan släppte lös så mycket
Citera
2008-09-09, 15:06
Medlem
Codens avatar
Kom på en ny sak när jag hade sett en dokumentär om Thailändska damer som håller massor med västerlänningar som "pojkvänner" även när de inte är i Thailand.

När flickvännen svarar i mobilen så vrider jag till rösten så jag låter som ett thailuder, skippar r:en osv...

Hello daaling, hao aaa joo....why you no call me soonaa.....i miiiiss yoo daling...you come see me nao yes?

...tills hon skriker åt mig att sluta tramsa
Citera
2008-09-09, 16:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rdj
Sådär brukar tjejen göra på mig, men en gång tog hon det till en ny nivå då hon stönade "Åh, jag är 9 år, lär mig multiplikationstabellen".

Detta måste vara bland det roligaste jag hööööört i mitt liv

HAHAHAHHA
Citera
2008-09-09, 16:44
Medlem
rutigakokbokens avatar
jag är nog rätt "ordentlig" mne jag å mitt ex brukade ligga å fisa ikapp typ, de e väl de mest udda.

eller när jag är ute me killen och hans son så brukar jag och 4a åringen göra såna hoppsasteg tillsammans, folk kollar lite konstigt då
Citera
2008-09-09, 16:48
Medlem
rdjs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pavarotti
Haha det där tar nog priset

Följdfråga: Lärde du henne multiplikationstabellen?

Saken var ju att hon agerat helt normalt innan så jag började "gå igång" och som en blixt från klar himmel kommer detta. Om jag inte minns fel så mobbade hon mig för att jag var pedofil ett par timmar efteråt.
Senast redigerad av rdj 2008-09-09 kl. 16:52.
Citera
2008-09-10, 10:11
Medlem
joe_ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillabelle
För att hålla tråden igång ska även jag lätta mitt hjärta
...text...
Bett mig blunda när jag gett honom oralsex ståendes på knä, men ljudlöst så vände han sig om och böjde sig fram och särade på skinkorna.
Ja, you get the picture, visserligen så han jag aldrig göra något men när jag öppnade ögonen så blev jag så sjukt förvånad över att det var ett stort öga som tittade på mig istället för hans snopp ...text...
Var rädd om honom. Finns potential där!

Min dam köpte torkade aprikoser häromkvällen. Ett jävla skit om ni frågar mig.
Anyway så smakade jag ju och efter ett frenetiskt tuggande (dom är rätt torra) hade jag ett par småbitar kvar i munnen när idén bara dök upp ur tomma intet.

Älskvärt lutar jag mig över henne i soffan och gullar med henne. Säger att jag älskar henne och att hon är det bästa jag vet och sånt, ni vet
Lutar lite mer fram och när jag kysser henne får hon in aprikosbitarna i sin mun...hehe ...hon fick en jävla fart till diskbänken i köket
Tricket rekommenderas.
Citera
2008-09-10, 13:26
Medlem
gahhhraws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av joe_s
Var rädd om honom. Finns potential där!

Min dam köpte torkade aprikoser häromkvällen. Ett jävla skit om ni frågar mig.
Anyway så smakade jag ju och efter ett frenetiskt tuggande (dom är rätt torra) hade jag ett par småbitar kvar i munnen när idén bara dök upp ur tomma intet.

Älskvärt lutar jag mig över henne i soffan och gullar med henne. Säger att jag älskar henne och att hon är det bästa jag vet och sånt, ni vet
Lutar lite mer fram och när jag kysser henne får hon in aprikosbitarna i sin mun...hehe ...hon fick en jävla fart till diskbänken i köket
Tricket rekommenderas.

Ska pröva det nästa gång jag kommer i en partner/torkad frukt situation...
Fler tricks som rekommenderas
Citera
2008-09-10, 16:30
Medlem
Maskingunnars avatar
Fantastiskt att det är så här Men det gissade man lite ändå, mitt förhållande hade inte hållt för fem öre om man inte får apa av sig lite varje dag och så måste det vara för alla andra.

Våran stående favorit är att "dö" på varandra. Man ligger och gosar med varandra kanske för att sen gå upp på alla fyra och fortsätta pussas och prata lite. När hon minst anar så deklarerar man högt "oj jag dog" sen lägger man hela sin tyngd på henne och gör sig så tung som möjligt.

Finessen är att försöka "dö" i så obekväm ställning som möjligt för henne; huvudet mellan hennes hals o nacke samtidigt som man dreglar, händerna på känsliga delar osv (lägg gärna in en dödsrycking för extra kittlig effekt). Det resulterar oftast i extremt skratt och panik från hennes sida eftersom kittlingsfaktorn blir för stor och hon kan knappt spänna musklerna för att få bort mig över huvud taget.
Sedan reser man sig upp som om ingenting hänt, lägger en fis och springer bort som ett litet busigt barn.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in