För att hålla tråden igång ska även jag lätta mitt hjärta
När jag blev tillsammans med min pojkvän så var han väldigt pryd och tyckte att det mesta som är beskrivet härinne är sjukt trams för omogna människor.
Jag frågade honom en gång då vi låg och kramades och jag låg och klappade honom på magen.
Med handen känner jag ett "KLOCK"ljud samtidigt som det hördes väldigt tydligt.
Ni vet hur det låter och känns precis när en fis trädit ner och är redo att lämna kroppen?
Det låter liksom "KLOCK!!"
Så jag frågade honom varför han inte släpper ut den bara, eftersom jag vet att han måste varit sjukt fisnödig, och får svaret "för att jag är en civiliserad människa!"
En gång i en t-banevagn som nästan var helt folktom satt jag tillsammans med honom och gick igenom mina bilder i mobilen och en något naken bild dök upp.
Stackarn höll på att dö av skam!
Fast närmsta människa satt minst 10 meter längre bort..
Det har aldrig varit en hemlighet för honom att jag varit väldigt frispråkig (självklart fes jag inte i hans närvaro eftersom han uttryckligen sagt att "civiliserade människor gör inte så")
Men jag gjorde mer andra "galna" saker i hans sällskap som att "råka få kjolen att fastna" så att strumpbyxor och trosor syntes i offentliga miljöer såsom Konsum o.dyl
Prata och gå som om jag vore en gorilla i offentliga miljöer
Poke:a honom i stjärten så fort han böjde sig ner, eller gick framför mig i en trappa.
Så efter en stund tillsammans så släppte även han loss.
Ex på vad han har gjort
Ollat mig och andra ting i tid och otid.
Vi bodde i en lägenhet med ett fönster mellan köket och sovrummet, så kunde han knacka på rutan när jag stod och fixade.
När jag tittade dit så hade han tryckt hela snoppen mot fönstret så den såg jättekonstig och platt ut.
Böjt sig framåt och särat på skinkorna och "pratat" med dem som Jim Carrey ur Pet Detective. Fast utan kalsonger..
Bett mig blunda när jag gett honom oralsex ståendes på knä, men ljudlöst så vände han sig om och böjde sig fram och särade på skinkorna.
Ja, you get the picture, visserligen så han jag aldrig göra något men när jag öppnade ögonen så blev jag så sjukt förvånad över att det var ett stort öga som tittade på mig istället för hans snopp
Han poke:ade mig också i stjärten så fort tillfälle gavs
Tallade i tid och otid, även offentligt
Lite kul att han i början var så tillknäppt och sedan släppte lös så mycket