2008-05-07, 09:04
Medlem
När jag läser i den här tråden förstår jag varför jag blir som jag blir när jag är riktigt full, är annars ganska allvarlig av mig, vilket iofs känns naturligt, men när jag fått i mig lite för mycket och fyllan stegrar sig för fort blir jag ett flamsmonster.
Citera
2008-05-14, 03:33
Medlem
Kalasjnikovs avatar
Det här är en guldtråd av rang! Nu lever jag förvisso inte i ett förhållande och har inte gjort det på länge, men jag minns hur man höll på när det begav sig.

Prata babyspråk gjorde vi nästan hela tiden. Undantag gjordes nästan bara för att spela CP-skadad och göra mongolida ljud. Hon hade dessutom en jävla förmåga att immitera mina föräldrars katter (inte jamningar utan snarare gutturala läten). När vi stod och kramades i hennes kök på morgonarna eller andra stunder då hon gick omkring i mjukisar brukade jag dra ner hennes brallor och blotta hennes skinkor mot fönstret som vette mot grannarna.
Citera
2008-05-14, 09:12
Medlem
Savoys avatar
Absolut! Slåss om filtar och täcken, leker Kermit och Miss Piggy, pratar engelska med polsk brytning, fäktas med köksknivar osv.

Är det bästa med ett bra förhållande, att man alltid kan "ventilera" själen genom att tramsa, prata allvar eller ha sex!
Citera
2008-05-18, 21:25
Medlem
soers avatar
Jag brukar i egenkomponerande sånger sjunga för min flickvän att jag vill äta upp henne med de mest varierande tillbehör. Jag kan till exempel föreslå att jag vill dubbelpanera henne och äta med strips och bearnaise.
Citera
2008-05-18, 21:30
Medlem
joe_ss avatar
Titta och njut
http://www.xpl.se/frun-bjuder-p-pizza-med-h-r.html
Citera
2008-05-18, 23:06
Medlem
Bara så jävla skön tråd!! Det är ju så det ska vara! Tramsigt! Förhållandet ska man ju kunna luta sig tillbaka i och precis som ni säger - Ventilera sig i.

Själv brukar jag sjunga på Krister Sjögrens Blue Hawaii, eller kan man älska nån med apstånd så falskt jag bara kan tills jag får en kudde i huvudet. Djurläten är ganska poppis också

Peace
Citera
2008-05-18, 23:44
Medlem
Prologics avatar
Det här är nog den absolut bästa tråden jag har varit med om. Ett rent nöje och plöja sig genom 51 sidor.
Flashback är en ren guldgruva om man håller på med psykologi och beteendevetenskap.
Citera
2008-05-18, 23:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av joe_s
Titta och njut
http://www.xpl.se/frun-bjuder-p-pizza-med-h-r.html

Asså vilken kossa till flickvän haha.
Citera
2008-05-19, 00:01
Moderator
MondoBizarros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prologic
Det här är nog den absolut bästa tråden jag har varit med om. Ett rent nöje och plöja sig genom 51 sidor.
Flashback är en ren guldgruva om man håller på med psykologi och beteendevetenskap.

Hoppas verkligen du lägger upp din avhandling så vi får läsa den sen!
Citera
2008-05-19, 00:28
Medlem
Prologics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MondoBizarro
Hoppas verkligen du lägger upp din avhandling så vi får läsa den sen!

Faktiskt, inte helt otänkbart.

BTW: Skön länk i signen, fick en smått nostalgitripp bland en del gamla godingar
Citera
2008-05-19, 01:04
Moderator
MondoBizarros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prologic
Faktiskt, inte helt otänkbart.

BTW: Skön länk i signen, fick en smått nostalgitripp bland en del gamla godingar

Bra musik och bra kvinnor är det som gör livet värt att leva!
Stick THAT in your thesis!
Citera
2008-05-19, 03:03
Medlem
Prologics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MondoBizarro
Bra musik och bra kvinnor är det som gör livet värt att leva!
Stick THAT in your thesis!

Aint that the truth du sa det, bra musik och bra kvinnor. Finns de man helst vill slippa samröret med, ett skäl kan vara att kunna njuta av musiken.
Trevligare om man njuter tillsammans, givetvis, men det händer inte alla gånger som bekant för många.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in