2009-07-20, 17:00
Medlem
storm79s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Preserve
Jag brukar:

* Sjunga "Baby got back" och dansa med överdriven bootyshaking när jag precis har kommit ur duschen.

* Försöka se så fånig ut som möjligt, simulera sex med en soffkudde eller helt enkelt klä av mig naken när pojkstackaren pratar i telefon med tex sina föräldrar

* Sitta vid frukostbordet och leda parterapi mellan krukväxterna, gärna brytandes på tyska. "Zå, nu har zitronmelissen üttryckt ett behov af att schkapa lite distans mellan er, was säger dü om det, Bazilika?"

* Gå helt in i en roll som orc, troll, space marine, night elf eller något annat otyg och rollspela den tills han tröttnar

* Ställa en massa frågor om saker jag får göra med hans kuk. Tex:
"Får jag måla den blå och låtsas att jag suger av en smurf?"
"Får jag sy en tomteluva till den?" "Nähä, en basker då? Sombrero?"
Och relaterat så brukar jag smeka den tills han är halvhård medan han spelar tv-spel, så att det inte gör ont att böja den och låtsas att det är en joystick och att vi spelar co-op, och såklart säga saker i stil med "pew pew" och "Shit, vilken nice träff, såg du det där?"
Han är inte lika road

...du råkar inte ha nån, tja, klon nånstans? det där låter ju bara för underbart...
Citera
2009-07-20, 17:04
Medlem
Penzos avatar
Tror ni Obama håller på så här med sin fru?
Citera
2009-07-20, 17:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ninjan

Min teori är att detta är en slags ventil till allt emotionellt smog som vuxenvärlden tvingar oss att vada genom. En motvikt till allt konstlat moget uppträdande som krävs för att överleva en normal dag i Sverige.
Min undran idag lyder:
Är detta beteende ("PostInfantiltMiffoTraumaSyndromet" (PIMTS)eller "Robert Broberg"-sjukan i folkmun) mer utbrett än vad jag hittills fruktat?
Finns där fler inom FB som drabbats och isåfall vilka tramsigheter finns på er meny?
Öppna era hjärtan bröder och systrar...

Fan, har du lyckats bemästra det på jobbet? Hur gör du? Du är min guru...
Citera
2009-07-20, 17:24
Medlem
Ratads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Penzo

Jag hoppas verkligen det!

Obama klär ut sig till hallick och väcker tanten genom att vråla: Ey bitch, you better be havin´my money!
Citera
2009-07-20, 19:03
Bannlyst
Citat:

Han vänstrar iallafall, garanterat
Citera
2009-07-20, 19:39
Medlem
SunshineBlinds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ninjan
Nu skall jag blotta min själ för er på forumet.

Låt mig börja med att förklara att jag är en aktad medlem av samhället med ett respektabelt ämbete. Jag arbetar dagligen med människor från alla världens kontinenter och samtalar med dessa på ett korrekt och affärsmässigt sätt såsom det förväntas av en proffessionell man i sina bästa år. Jag smyger in termer såsom "finansiell brytpunkt", "kritisk massa" och "intermittenta avvikelser" vid tillfällen då jag inte egentligen vet vad jag talar om.
Som sagt , jag är en mogen och drivande person i mina kollegors ögon.
Det är vad som händer bakom lyckta dörrar i mitt eget hem som jag vill dela med mig av.

Väl hemma brukar jag kasta av mig min myndiga fasad lika snabbt som min kostym och en annan man tittar fram.
Denna man beter sig som en retarderad 13 åring och kan göra saker rutinmässigt såsom att( nedan följer ett axplock från ett veritabelt smörgåsbord av "trams"):

A: Prata gangstablatteskånska i falsett under större delen av en kväll(Och börjar alla meningar med en "yo maddfackor yo" eller "schuuu len")oftast iförd endast ett par yfrontskalsonger och lumpenglasögon

B: Daskar till sin partner med halvslak penis varje gång han passerar henne

C: Skjuter fram underkäken till ett rejält underbett och smyger upp på sin partner och väser "I am not an animal, I am a huuuumaann beiiing!" alternativt "preciiouuuuusss" (med uppenbar Gollum association).

Nu är min partner en lika god kålsupare hon och brukar exempelvis öva miffo-karate i hallen under höga "KIAI!" uttrop. Så detta är alltså en delad börda vi båda bär.

Min teori är att detta är en slags ventil till allt emotionellt smog som vuxenvärlden tvingar oss att vada genom. En motvikt till allt konstlat moget uppträdande som krävs för att överleva en normal dag i Sverige.
Min undran idag lyder:
Är detta beteende ("PostInfantiltMiffoTraumaSyndromet" (PIMTS)eller "Robert Broberg"-sjukan i folkmun) mer utbrett än vad jag hittills fruktat?
Finns där fler inom FB som drabbats och isåfall vilka tramsigheter finns på er meny?
Öppna era hjärtan bröder och systrar...

Du låter som sköldpaddan Elvis i serien Elvis.
Citera
2009-07-20, 23:27
Medlem
WT-Kentas avatar
Citat:
http://henrikalexandersson.blogspot.com/2009/07/herr-och-fru-obama-gor-vad-tillsammans.html
Citera
2009-07-21, 18:13
Medlem
Idiotpods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WT-Kenta
http://henrikalexandersson.blogspot.com/2009/07/herr-och-fru-obama-gor-vad-tillsammans.html
THAY AR' DOIN' WHAT WHAT?!?!
Citera
2009-07-21, 18:31
Medlem
NewDeers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WT-Kenta
Hahahaha, den var bra
Citera
2009-07-23, 10:52
Medlem
Citat:
Jag brukar:

* Sjunga "Baby got back" och dansa med överdriven bootyshaking när jag precis har kommit ur duschen.

* Försöka se så fånig ut som möjligt, simulera sex med en soffkudde eller helt enkelt klä av mig naken när pojkstackaren pratar i telefon med tex sina föräldrar

* Sitta vid frukostbordet och leda parterapi mellan krukväxterna, gärna brytandes på tyska. "Zå, nu har zitronmelissen üttryckt ett behov af att schkapa lite distans mellan er, was säger dü om det, Bazilika?"

* Gå helt in i en roll som orc, troll, space marine, night elf eller något annat otyg och rollspela den tills han tröttnar

Och relaterat så brukar jag smeka den tills han är halvhård medan han spelar tv-spel, så att det inte gör ont att böja den och låtsas att det är en joystick och att vi spelar co-op, och såklart säga saker i stil med "pew pew" och "Shit, vilken nice träff, såg du det där?"
Han är inte lika road

Underbart
Citera
2009-07-23, 11:49
Medlem
hemliga.agentens avatar
Citat:
Jag brukar:

Han är inte lika road

10-poängare i personlighet, humor och underhållning! (och troligen sex också hehe)
Citera
2009-07-23, 12:16
Medlem
Mr-andersons avatar
preserve sitter din pojkvän naken och spelar tv-spel?

edit: la till ett e
Senast redigerad av Mr-anderson 2009-07-23 kl. 12:47.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in