2007-12-18, 13:04
Medlem
notNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av joe_s
Ny grej jag börjat med...

På morgonen innan vi ens stigit upp och man är så där torr och luktar kräftsmör i munnen älskar sambon att få min tunga instucken i sin mun.
Skönt för hon blir klarvaken och skittokig på en gång

haha det är fan en 10 poängare
Citera
2008-01-01, 15:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ninjan
Nu skall jag blotta min själ för er på forumet.

Låt mig börja med att förklara att jag är en aktad medlem av samhället med ett respektabelt ämbete. Jag arbetar dagligen med människor från alla världens kontinenter och samtalar med dessa på ett korrekt och affärsmässigt sätt såsom det förväntas av en proffessionell man i sina bästa år. Jag smyger in termer såsom "finansiell brytpunkt", "kritisk massa" och "intermittenta avvikelser" vid tillfällen då jag inte egentligen vet vad jag talar om.
Som sagt , jag är en mogen och drivande person i mina kollegors ögon.
Det är vad som händer bakom lyckta dörrar i mitt eget hem som jag vill dela med mig av.

Väl hemma brukar jag kasta av mig min myndiga fasad lika snabbt som min kostym och en annan man tittar fram.
Denna man beter sig som en retarderad 13 åring och kan göra saker rutinmässigt såsom att( nedan följer ett axplock från ett veritabelt smörgåsbord av "trams"):

A: Prata gangstablatteskånska i falsett under större delen av en kväll(Och börjar alla meningar med en "yo maddfackor yo" eller "schuuu len")oftast iförd endast ett par yfrontskalsonger och lumpenglasögon

B: Daskar till sin partner med halvslak penis varje gång han passerar henne

C: Skjuter fram underkäken till ett rejält underbett och smyger upp på sin partner och väser "I am not an animal, I am a huuuumaann beiiing!" alternativt "preciiouuuuusss" (med uppenbar Gollum association).

Nu är min partner en lika god kålsupare hon och brukar exempelvis öva miffo-karate i hallen under höga "KIAI!" uttrop. Så detta är alltså en delad börda vi båda bär.

Min teori är att detta är en slags ventil till allt emotionellt smog som vuxenvärlden tvingar oss att vada genom. En motvikt till allt konstlat moget uppträdande som krävs för att överleva en normal dag i Sverige.
Min undran idag lyder:
Är detta beteende ("PostInfantiltMiffoTraumaSyndromet" (PIMTS)eller "Robert Broberg"-sjukan i folkmun) mer utbrett än vad jag hittills fruktat?
Finns där fler inom FB som drabbats och isåfall vilka tramsigheter finns på er meny?
Öppna era hjärtan bröder och systrar...

Jag brukar hålla knivar mot tjejer hals ibland och då börjar de gråta.. fast bara på fula tjejer, eller inte fula som "fula" men "fula" som i halvsöta..
jag känner mig inte som en människa men det är inte så konstigt för jag är en alien från en annan planet och det är synd om ngn som börjar gilla mig, alla gillar mig. det är inte synd om en eller två personer heh, WHATEVER

JAG HAR JÄLVA BACILLER I MIG NU FUCK JAG ÄR INTE NORMAL NU EH EH EH
Citera
2008-01-02, 00:09
Medlem
thebandit777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goddess_Purgatory
AEn annan favorit är att trycka hårt med spänt pekfinger några cm under skinkorna på den som går före upp i en trappa.
Så jävla obehagligt att man genast grips av ofrivilliga spasmer och skriker högt.
Roligt att använda i trapphus mitt i natten,
för att sedan glo irriterat på partnern och hyssja denna.

Underbart kul...
Citera
2008-01-04, 11:21
Medlem
Rellik Baras avatar
Gick lite för långt...

Hahahaha, vilken höjdartråd! Jag gör massor av bra saker med mitt könsorgan. Mitt pungskinn är fantastiskt elastiskt, jag kan gömma hela kuken (och lite till..) i det. Brukar framkalla skratt, fingrar i röven osv är ju klassiker!
En gång gick jag dock för långt, tror jag. Jag hade varit på skjutbanan med min 9mm pistol och skjutit några serier, jag tog hem den för att rengöra den. Efter isärtagning, rengöring och hopsättning (allt detta görs framför TVn, med kvinnan sittandes bredvid) så tar jag pistolen, trippelkollar att den är oladdad, sätter den mot tinningen och säger, med snyftande röst: Hej då! Och trycker av...
Hon blev helt hysterisk och grinade hela kvällen... Det kändes lite sisådär...
Citera
2008-01-04, 12:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rellik Bara
Hahahaha, vilken höjdartråd! Jag gör massor av bra saker med mitt könsorgan. Mitt pungskinn är fantastiskt elastiskt, jag kan gömma hela kuken (och lite till..) i det. Brukar framkalla skratt, fingrar i röven osv är ju klassiker!
En gång gick jag dock för långt, tror jag. Jag hade varit på skjutbanan med min 9mm pistol och skjutit några serier, jag tog hem den för att rengöra den. Efter isärtagning, rengöring och hopsättning (allt detta görs framför TVn, med kvinnan sittandes bredvid) så tar jag pistolen, trippelkollar att den är oladdad, sätter den mot tinningen och säger, med snyftande röst: Hej då! Och trycker av...

Det var bland det roligaste och mest elaka jag läst på länge!
Fan vad man får ångest av att vara singel ibland...
Citera
2008-01-04, 13:02
Medlem
joe_ss avatar
Citat:
... så tar jag pistolen, trippelkollar att den är oladdad, sätter den mot tinningen och säger, med snyftande röst: Hej då! Och trycker av...
HAHA Underbart!

Det kostar att vara ha roligt så man får helt enkelt räkna med att en del skämt backfires
Citera
2008-01-04, 14:36
Medlem
Spinnacers avatar
Citat:

HAHAHA, fyfan va osmakligt. Vad fick dig att göra det?
Citera
2008-01-04, 14:50
Medlem
Rellik Baras avatar
Vet inte..

Jag vet inte vad som for i mig. Ett litet lustigt infall, bara.
Citera
2008-01-04, 17:44
Medlem
lexitos avatar
oftast tar jag chansen när någon går på toa och ställer mig bakom toalettdörren för att sedan hoppa fram och skrika när de kliver ut! kan lova att jag sett det mesta i jag-är-skraj-manér. en tog fram sitt mest feminina skrik och avlade en 90 graders spark med ena benet inom loppet av bara någon halv sekund

otroligt roligt att se på. när ni går i trappor går du före och ställer dig precis bakom hörnet och sen hoppar du fram och skriker till, det brukar funka bra också

det är ju i trappor man får tid att i lugn och ro tänka över vad man ska ut å göra, då slår man till.
Citera
2008-01-04, 19:04
Medlem
gugglianos avatar
ahhaha. miffo-karate,check !
göra saker och sen när sambon gör samma glor man surt och hyschar, check !
skrämmas bakom dörrar, check!
Citera
2008-01-04, 19:41
Medlem
Neffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Noonah
Blåtutte!

Tisseblå heter de jue!
Citera
2008-01-04, 20:34
Bannlyst
Min flickväns toalett har lamp-knappen på utsidan av toaletten, så när hon sitter där, doing what she does, så går jag oskyldigt förbi och släcker, då blir det kolsvart.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in