2012-04-12, 22:25
Medlem
a-lagarens avatar
jag och min flickvän har inte varit tillsammans länge,men galenskaperna började tidigt.Det är självklart svårt att komma ihåg allt men en sak som vi gör varje dag och tyvärr har blivit något både jag ovh hon gör utan att tänka,är att prata svenska med kraftig finskbrytning.

Självklart förekommer även daskande med kuken i både slakt och hårt tillstånd även hos oss.Men det värsta (eller ja hon tycker det och inte jag) som hänt var när jag låg och pullade henne och hon ligger och sjunger med till billionaire av travis mccoy.Jag ber henne sluta upprepade gånger,men hon bara jävlas och fortsätter sjunga högre och högre.Vid detta laget har jag kommit på min hämnd.Jag ska se till att mina fingrar är ordentligt våta för att sedan snabbt placera dem i hennes mun.Innan jag gör detta så säger jag till henne att "Slutar du inte sjunga nu så kommer du verkligen ångra det".Hon bara skrattar åt mig och fortsätter,så vad skulle jag göra jag hade ju inget val.Jag känner att mina fingrar är duktigt våta,hon har sin mun öppen och jag är snabb.Snabbt ut och snabbt in i hennes mun. Paniken hon fick var helt obeskrivlig,hon kastade sig upp ur sängen och sprang iväg skrikandes.Jag låg bara kvar och sa som det var att jag hade ju faktiskt varnat henne.

Råkade även säga en sjukt dum sak för några dagar sedan.Saken var så här att på morgonen innan frös jag så när vi skulle ha sex så tog jag täcket över mig.Hon frågar om jag måste ha min "Fittcape" och svaret är ja.Så då var ordet fittcape fött.Senare på dagen så vankas det sex igen och då frågon hon om inte jag ska ha min fittcape.Nej säger jag men vi kan bygga ett tält.
Hur menar du då? frågar hon,Jo jag ska visa sa jag.jag tog på mig täcket och säger "så här har du tältduken och nu ska vi bara föra in tältpinnen i jorden (kuken i fittan för er under 18.) jag tar tag om kuken och för in den och hon gnyr till lite och frågar jaha vad gör man mer?. Jo den ska lite mer in och ut så man vet att den verkligen sitter där.Jag sätter igång och juckar lite och efter ca 5 min flåsar hon ut frågan " vad ska vi göra i nästa avsnitt?" mitt dumma svar utan att tänka så mycket blev ju det som alla gör när man måste överleva,japp precis dricka piss.Hennes ansikte när jag sa dricka piss var obeskrivligt det var någonsorts chock som om hon tänkte " vill han verkligen det?" (nej inte min grej.) slutade med att hon började skratta och det blev inget mer sex.
Citera
2012-04-20, 02:42
Medlem
Ogdens avatar
Den här tråden...

Jag berättade för min pojkvän att när jag var en 11-årig liten hästtjej och skulle välja B-språk valde jag tyska för att jag drömde om att bli tävlingsryttare, och det är i Tyskland alla bra hästar och tränare finns. Han frågar om jag då hade tänkt att prata med hästarna och jag svarar nej.

Då håller han fast mig och börjar prata tyska som en tysk häst skulle prata, med jättedjup röst, och fråga om jag ville följa med och springa i skogen och att jag satt och red på hans rygg och en massa i den stilen. Till Lindemann i Rammstein på syra, ungefär. Jag skrattade så jag grät och inte kunde andas. Pojkvän är störd.

En kväll var det min tur att bete mig som ett spån. Satt framför datorn och berättade om allt jag gjorde i Minecraft med Mongo från yttre rymden-röst.
Citera
2012-05-21, 00:01
Medlem
Theomanias avatar
Klart man gör det. Är oerhört infantil och barnslig med min flickvän och var även så med mitt ex. Bland annat brukar jag:

- Låtsas somna på plats och snarkar högt som fan samtidigt som låtsas prata i sömnen "Mh, Kalle... Kalle Anka" för att slutligen låtsas vakna och skrika "KAJSA!"
- Brukar småreta henne för hennes längd och klappa henne på huvudet
- Om hon säger emot mig så lipar jag åt henne och kallar henne för bajskorv, fisfjärt eller andra ord som skulle kunna komma från en fyra-åring.
- Drar din mamma skämt och vad hon än säger så svarar jag "Din mamma brukar... [Det hon nu sagt]" (Exempel: Hon: "Igår var jag och köpte glass" Jag: "Din mamma brukar gå och köpa glass).
- Om vi sitter och småmyser och kysser varandra så brukar jag helt spontant slicka på hennes kind med hela tungan så att hela hon blir blöt i ansiktet, alternativt suga på hennes näsa.
- Kasta kuddar på henne och springa iväg fnissandes.
- Om vi äter något och hon får mat runt munnen så brukar jag slicka på tummen och torka bort det som om hon vore två år gammal.
- Byta roll till mitt alterego Mehmed som får agera medlaren när jag och hon har en liten liten konflikt. "Så du tycker att Theomania ska sluta äta upp alla chips? Han har berättat att DU brukar äta upp dem!"
- Prata med en klassisk södermalms-dialekt tagen ur Mods-trilogin. Brukar även citera "Dom kallar oss Mods" med jämna mellanrum ("Ta din gamla cigarett och cykla til bahaaaaaaamas föh-fan!").

Kan vara bra att förklara att allt detta görs ömsesidigt och med en stor gnutta humor. Hon har till exempel för vana att putta ner mig från sängen om vi ligger och myser, låtsas gråta när jag småretar henne samt när vi gör något intimt fråga om vi verkligen kommit så långt i vårt förhållande trots att vi varit tillsammans i snart fyra månader och gjort det mesta man kan göra som är intimt. hon brukar också av någon anledning slå mig på rumpan vid olägliga tillfällen.
Senast redigerad av Theomania 2012-05-21 kl. 00:26.
Citera
2012-05-21, 09:40
Medlem
Mikey21s avatar
Jag känner igen mig i din text väldigt mycket, TS.
Citera
2012-05-24, 00:01
Medlem
damnLFOs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zijn
(vi träffades på fb)
det här var tveklöst det skummaste i hela tråden!
Citera
2012-05-25, 01:25
Medlem
karamellas avatar
Åh vad jag känner igen mig. Men ja, jag tror absolut att relationer är en nödvändig ventil, där man får vara fånig, busig, slappna av.

Just i min nuvarande relation vet jag inte om vi är spån med varandra direkt, men vi busar väldigt mycket och driver med varandra. Han skämtar konstant, och det är sällan som han är helt seriös när han pratar (även om det händer).

Tror att det är en viktig kontrast från en annars ganska tung/svår/komplicerad verklighet med vuxenansvar.
Citera
2012-05-25, 10:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LadyTiera
Ja

Använda hans penis som stressboll, dvs sitta och glämma och grejja med den hela tiden till han blir kåt, vänta ett tag och sedan göra om det.

+1

Vi har även på senaste tiden börjat med "kreditkort" vilket innebär att man smyger upp på den andre och drar handen genom dennes stjärtskåra samtidigt som man säger KREDITKORT!
Citera
2012-06-06, 22:30
Medlem
2013s avatar
Normalt sett är jag en ganska städad och korrekt man, men när man är hemma i den trygga lyan börjar ofta galenskaperna tillsammans med min dam.
Ett litet axplock på udda ting jag gjort:

* Pratar med förställd och överdriven röst, ofta ikläder jag mig rollen som brittisk gentleman eller burdus göteborgsknegare.
* Går runt naken i hemmet med kalsongerna på huvudet och agerar i övrigt normalt.
* Fiser under täcket och släpper ut den i ansiktet på henne.
* Gör olika djurläten när vi har sex. Ibland galer jag som en tupp när jag kommer, det brukar hon skratta friskt åt!
* Gör "myggan" med genitalierna.
* Sjunger löjliga låtar med stor inlevelse. Just nu kör jag ofta den på radio frekvent spelade "flytta på dej", givetvis i falsett och med överdrivet feminina gester.
* Gör som den här killen mitt under konversation ibland.
* Använder diskborsten som elgitarr.
Citera
2012-06-06, 23:08
Medlem
Jamaicabananers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2013
* Pratar med förställd och överdriven röst, ofta ikläder jag mig rollen som brittisk gentleman eller burdus göteborgsknegare.

Gôtälabarjsknegarn kör jag också! Brukar beklaga mig över att "Vänsterpartit vå battre fôrr, innan de bôrja kråma bögar å blattar hella dågarna. På Lårs Werners tid, me Dån Barjlund å en Jernarrbetares viser. Nu e de båra en massa halvchilenare å flåtsmallor".
Citera
2012-06-06, 23:14
Medlem
Citat:
* Fiser under täcket och släpper ut den i ansiktet på henne.
HAHAHAHA

Citat:
* Gör "myggan" med genitalierna.

Vad är det?
Citera
2012-06-06, 23:43
Medlem
2013s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jamaicabananer
Gôtälabarjsknegarn kör jag också! Brukar beklaga mig över att "Vänsterpartit vå battre fôrr, innan de bôrja kråma bögar å blattar hella dågarna. På Lårs Werners tid, me Dån Barjlund å en Jernarrbetares viser. Nu e de båra en massa halvchilenare å flåtsmallor".

Där ser man! Gött å hetta en Göttebörjarbroder, tesammans e vi starrka!

Citat:
Ursprungligen postat av Slaktaren!
Vad är det?

Det är när man greppar om hela paketet och håller det i ett stadigt grepp. Då uppenbarar sig en mygga med vingar (testiklarna) och sticka (penis).
Hoppas att du förstår min risiga förklaring!
Citera
2012-06-14, 16:15
Medlem
MissAnthropys avatar
Fistävlingar i soffan har blivit en klassiker.

Att peta in ett Långben-ljud (Uhhh-hyuk, hyuk hyuk! Goooosh.) i mitten av ett samlag kan i och för sig få den andre att tappa koncentrationen (och ibland lusten) men det är lika kul varje gång.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in