2010-12-21, 19:12
Medlem
Evilyns avatar
Kom precis på en sjuk grej som hände på en festival för några år sedan. Jag, stukad som fan, och min karl är på väg till en konsert när han pekar över trädtopparna mot en hög skorsten.
Han: Vad är det där för något, egentligen?
Jag: Jo... Du ser den där bulan som sticker upp där under?
Han: Aa?
Jag: Det är en grävskopa. Det är ett grustag där.
Han: Aha, okej? Men den där höga grejen?
Jag: Jo, ibland när de gräver får de upp stora stenbumlingar va, och de måste de ju ha sönder. Det är ju ett grustag.. Så det där är en.. stenhiss. De liksom sätter in stenen i hissen och sen skjuter den upp stenen högt upp i luften, och när den landar så går den sönder till grus.
Han: Ahaaa! Vad smart!
Jag: Jo, eller hur?

Fick senare reda på att det var skorstenen till ett slakteri. Killen blir fortfarande retad för att han trodde på min "stenhiss", jag menar... hur fan?!
Citera
2010-12-21, 21:38
Medlem
NovemberCheyens avatar
"...Skjuter fram underkäken till ett rejält underbett och smyger upp på sin partner och väser "I am not an animal, I am a huuuumaann beiiing!" alternativt "preciiouuuuusss" (med uppenbar Gollum association)..."

alltså det där beteendet känns ytterst bekant av någon anledning?
Citera
2010-12-22, 13:05
Medlem
Jamaicabananers avatar
Fick orden "klä av dig" västa till mig igår. Sedan smet hon iväg och skulle göra någon kvinnosak, eller twittra om det eller vad fan det nu var, skitsamma, hon var borta ett tag i alla fall. Självklart lydde jag, då empirin säger att nakenhet korrelerar positivt med sädesuttömning. Men jag var ju tvungen att hitta på något också. Så jag stoppade in Ras Tafari Makonnen i hennes sko och låtsades ligga med den. Detta gav upphov till en förvånad min när hon öppnade dörren och såg vad som var i görningen.
Citera
2010-12-26, 19:36
Medlem
4bidx2ens avatar
Det är inte ofta jag blir stum över hur elaka folk kan vara men tammefan nu vet jag.
Citera
2010-12-26, 23:05
Medlem
dekanmis avatar
Okej, nu måste jag fråga er andra som spånar er hur normal jag är(?).

När jag och min pojkvän ibland skedar i sängen, nakna naturligtvis, så brukar jag ibland (läs: ganska ofta) få för mig att det är roligt att lägga hans kuk (slak) mellan mina skinkor, knipa ihop och dra mig framåt (så att kuken dras ut, alltså). Jag tycker att det är sjukt roligt. Efter ett tag brukar den resa sig, så då får den "vila" till den "somnat" så att jag kan leka vidare...

Nej, jag kan inte vara fullt frisk va?
Citera
2010-12-27, 00:29
Medlem
haha visst gör man en hel del icke-socialt accepterade saker hemma. mycket involverar penisen också

hemska tanke om man skulle bli påkommen. Men tur som det är finns det ju fler o ja det gör det fan direkt normalt
Citera
2010-12-27, 01:26
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Jag och kärringen brukar prata som nyanlända invandrare. Balkandialekt är min favorit.
Detta sker näst intill hela tiden, både i tal och skrift "sms" Finns mer, men det tar vi nästa gång
Citera
2010-12-27, 01:44
Medlem
Ja ni, finns många psykade grejer man gör med sin partner....

Som en sak, jag och min partner brukar tävla om vem som slår hårdast i väggen. Han brukar alltid börja och därefter kvider jag av skratt för att han är så dum att ens vilja börja.

Sen brukar jag "prata" med snoppen ( tillstånd:slak ). Brukar ha långa diskutioner med den om allt möjligt.

Vi brukar skrämma varandra var och varann dag.

Vi brukar sjunga i kör ( På sista tiden har det varit mycket " Keen Lee " ) För er som inte sett just den kan jag lägga upp en länk

Ja, det finns nog hur mycket mer som helst men som jag inte kan komma på just nu.
Citera
2010-12-27, 02:29
Medlem
Ogdens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dekanmi
Okej, nu måste jag fråga er andra som spånar er hur normal jag är(?).

När jag och min pojkvän ibland skedar i sängen, nakna naturligtvis, så brukar jag ibland (läs: ganska ofta) få för mig att det är roligt att lägga hans kuk (slak) mellan mina skinkor, knipa ihop och dra mig framåt (så att kuken dras ut, alltså). Jag tycker att det är sjukt roligt. Efter ett tag brukar den resa sig, så då får den "vila" till den "somnat" så att jag kan leka vidare...

Nej, jag kan inte vara fullt frisk va?
Haha, nej, du är inte fullt frisk, definitivt inte. Jag gör nämligen också sådär.
Fast jag brukar inte vänta tills den blir slak igen för att göra om det igen, får aldrig tillfälle för det.
Blir bara påsatt istället...

Övriga saker Ogden och pojkvän kommit på sedan sist:

Vi går runt och "mjauar" helt hysteriskt. Jag vågar nog gissa på att 50-60% av våra konversationer består av:
- Mjaaoo!
- Njam?
- Mjaaaaaooooo... Njam njam!
Konversationen blir förståelig med hjälp av skiftningar i tonläge. Det är även kul när den ena parten pratar människoska och den andra pratar kattiska.
- Vill du ha kakor?
- Mjaa!
- Sötis, vill du ha det?
- Mja-mja-mjaaa!

Herregud, vi är så överdrivet söta att vi borde bajsa rent socker vid det här laget.

Mer då? Pojkvännen spelade WoW idag och pratade med sina medspelande kompisar i Skype. Jag var skittrött så jag tänkte lägga mig och ta en tupplur, men innan dess gick jag runt utan trosor och lyfte på klänningen, och tafsade på honom och hoppades nästan att han skulle råka stöna i micken.
Det hade varit lite roligt.

Jag kan ha lite lustigt uttal på vissa engelska ord. Exempelvis uttalade jag "Predator" som "Pre-dator" (föregångare), och istället för att säga "Terminator" med engelskt uttal sa jag "Terminator" på klockren svenska. Mobbades hejdlöst, och idag uttalade jag ett ord fel igen. Han hade köpt hantlar som hette "Energetics" (uttalas enerjettics) fast jag uttalade det "Enörgeticks"
Så han satte igång genast, förstås. "Ogden, tror du Terr-mi-naa-torr använde Enörgeticks för att bli så tränad?" och jag satt och försökte se ledsen ut men kunde inte sluta le, haha!

Sen berättade han om den konversationen för sin kompis över Skype och kompisen sa "Det hjälpte allafall honom att besegra Pri-dejtår" och jag sa: "Fuck you! "
Citera
2011-01-02, 12:27
Medlem
Jamaicabananers avatar
Igår steg vi upp och stekte pannkakor i två timmar. Sedan blev det panntuta och Crémant de Bourgogne till frukost, lunch och middag (kombinerad).

Gott nytt spån-år till er alla.
Citera
2011-01-02, 13:28
Medlem
flipsters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheClit
Ja ni, finns många psykade grejer man gör med sin partner....

Sen brukar jag "prata" med snoppen ( tillstånd:slak ). Brukar ha långa diskutioner med den om allt möjligt.
Får du nån respons?
Citera
2011-01-05, 02:44
Medlem
Nja, min pojkvän brukar sjunga som en flicka.
Och ibland så hakar han upp sig på att säga. " Ja, FAST PÅ CEDE"
( Ja, fast på cd) Ingen av oss vet var detta kommer ifrån det
bara dök upp en dag.
Ja, och sen fiser han, under täcket osv Och garvar åt det.
Ja, och sen så daskar han mig självklart i
pannan då och då. Sprutade mig i örat/håret en gång då jag sov också.
Garvar åt det nu efteråt. Jag taffsar alltid på honom när han pratar i telefonen.
Har hänt att vi jagar varandra och jag hoppar i sängen då och då.
En gång så försökte vi få hans hund och min katt att bli vänner. Kämpade med detta en hel kväll.
Gick inte så värst bra. Och jag brukar pipa, mjaua,kurra osv.
Göra många konstiga läten. Ja, och sen kittlas vi hela tiden också.

Jag kommer faktiskt inte på mer just nu
eftersom flummiga saker smälter in i vardagen när
man har haft ett förhållande med någon ett bra tag.
Senast redigerad av H4ly 2011-01-05 kl. 02:50.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in