Citat:
Ursprungligen postat av dekanmi
Okej, nu måste jag fråga er andra som spånar er hur normal jag är(?).
När jag och min pojkvän ibland skedar i sängen, nakna naturligtvis, så brukar jag ibland (läs: ganska ofta) få för mig att det är roligt att lägga hans kuk (slak) mellan mina skinkor, knipa ihop och dra mig framåt (så att kuken dras ut, alltså). Jag tycker att det är sjukt roligt. Efter ett tag brukar den resa sig, så då får den "vila" till den "somnat" så att jag kan leka vidare...
Nej, jag kan inte vara fullt frisk va?

Haha, nej, du är inte fullt frisk, definitivt inte. Jag gör nämligen också sådär.

Fast jag brukar inte vänta tills den blir slak igen för att göra om det igen, får aldrig tillfälle för det.
Blir bara påsatt istället...
Övriga saker Ogden och pojkvän kommit på sedan sist:
Vi går runt och "mjauar" helt hysteriskt. Jag vågar nog gissa på att 50-60% av våra konversationer består av:
- Mjaaoo!
- Njam?
- Mjaaaaaooooo... Njam njam!
Konversationen blir förståelig med hjälp av skiftningar i tonläge. Det är även kul när den ena parten pratar människoska och den andra pratar kattiska.
- Vill du ha kakor?
- Mjaa!
- Sötis, vill du ha det?
- Mja-mja-mjaaa!
Herregud, vi är så överdrivet söta att vi borde bajsa rent socker vid det här laget.
Mer då? Pojkvännen spelade WoW idag och pratade med sina medspelande kompisar i Skype. Jag var skittrött så jag tänkte lägga mig och ta en tupplur, men innan dess gick jag runt utan trosor och lyfte på klänningen, och tafsade på honom och hoppades nästan att han skulle råka stöna i micken.
Det hade varit lite roligt.
Jag kan ha lite lustigt uttal på vissa engelska ord. Exempelvis uttalade jag "Predator" som "Pre-dator" (föregångare), och istället för att säga "Terminator" med engelskt uttal sa jag "Terminator" på klockren svenska. Mobbades hejdlöst, och idag uttalade jag ett ord fel igen. Han hade köpt hantlar som hette "Energetics" (uttalas enerjettics) fast jag uttalade det "Enörgeticks"

Så han satte igång genast, förstås. "Ogden, tror du
Terr-mi-naa-torr använde
Enörgeticks för att bli så tränad?" och jag satt och försökte se ledsen ut men kunde inte sluta le, haha!
Sen berättade han om den konversationen för sin kompis över Skype och kompisen sa "Det hjälpte allafall honom att besegra
Pri-dejtår" och jag sa: "Fuck you!

"