Dessvärre är jag något sjukare än min kära sambo men hon har lärt sig att leva med mina exter. Och ibland kan det allt glimma till från hennes sida.
Jag brukar:
* på väg hem från jobbet över mobilen instruera (medelst kåtskrovlig gammalbohuslänska) henne att hon ska stå på alla fyra innanför ytterdörra med "röva i värt så je kan köra in min schvettiga arbetarkuk".
Detta funkar ibland.
* ringa till henne på mobilen utanför lägenhetsdörren och säga att jag blir lite sen, lägger på, ringer på dörren och när hon öppnar möts hon av en man med neddragna byxor och svajande balle.
Detta funkar ypperligt med ovanstående punkt och ibland för sig själv. Det funkar dock inte alls när hennes mormor öppnar dörren...
* med gäll röst skrika "visa fittan och röven" till henne i tid och otid. Ofta får jag som jag vill.
* stolt visa upp min nyrakade porrpung och slaka snopp efter duschen när hon sitter vid datorn.
Kan generera ett slick eller två. Ibland spontan oralsex. T o m när ungarna hade kompisar på besök i rummet bredvid.
* erbjuda kontanta pengar för analsex. "-Meeeen schyssta, du får en femhundring om jag bara får ha toppen inne i en minut!"
* modifiera inköpslapparna till vår dagligvaruhandel när det är hennes tur att besöka ICA.
De kan t ex lyda:
- mjölk
- smör
- veteströ
- en saftig negerkuk
- saft
- pattknullare
- ajax
- bajs
osv....