2006-09-12, 23:52
Medlem
Washuwants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ninjan
Skall jag nånsin svara på något av dina inlägg igen så lär du dig att det heter datorn inte datan!

För övrigt så är datortricket det mest praktiserade halvslak penis manövern som finns. Du är i gott sällskap

sorry det är sent
Citera
2006-09-12, 23:53
Medlem
mollydotts avatar
Citat:
'

Efter en så färgstarkt orgasmisk skildring utav viljornas kamp i ett jämställt förhållande ano 2000+ så känner jag mig dock nödgad att fråga huruvida de självlysande figurerna fanns på kalsongerna vid inköpstillfället?.

Leken du beskrev är dock väldigt inspirerande. Den inspirerar mig att göra motstånd mot min flickväns kliniska utrensning av vad hon anser var undermåliga kalsonger och strumpor . Alltför mycket av denna del av vår relation bär undertoner av nazitysklands etniska utrensning.
Förra året genomförde hon (medan jag var på tjänsteresa) en bizarr uppsättning utav kristallnatten där hon under ett dygn ersatte drygt 80% av mina underkläder och strumpor.
Jag vaknar fortfarande svettig och ibland kan jag svära på att jag känner doften av min gamla(otvättade) lumpenkalsonger. Men dom är borta, borta för evigt och jag måste leva vidare, en dag i sänder...
Detta är helt åt h-te off topic och säkerligen värd en egen tråd, vilket jag orkar inte ikväll, men here we go:
Finns den NÅGON man på Flashback som ens tänkt tanken att gå in i damens garderob och rota runt efter plagg att slänga?
Denna företeelse kan med stor säkerhet vara det sista som skiljer könen åt!
KÖNSMAKTSORDNUNG!
Citera
2006-09-12, 23:56
Medlem
Ninjans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mollydott
Detta är helt åt h-te off topic och säkerligen värd en egen tråd, vilket jag orkar inte ikväll, men here we go:
Finns den NÅGON man på Flashback som ens tänkt tanken att gå in i damens garderob och rota runt efter plagg att slänga?
KÖNSMAKTSORDNUNG!

Handen på hjärtat så har min flickvän ett par sjukligt fula yllebyxor som hon vaktar som en lejoninna. Den dagen hon åker bort på konferens så kanske det händer dom en liten olycka, vem vet?
Dom försvann först i flytten och då konspirerade hon om hur jag hade kidnappat dessa i flera månader innnan dom råkade dyka upp i en bortglömd låda
Men annars har du en poäng vilken man rotar i sin flickväns garderob .
Citera
2006-09-12, 23:57
Medlem
volvo 240s avatar
Självklart cpar man
Citera
2006-09-13, 00:05
Medlem
mollydotts avatar
Citat:
Handen på hjärtat så har min flickvän ett par sjukligt fula yllebyxor som hon vaktar som en lejoninna. Den dagen hon åker bort på konferens så kanske det händer dom en liten olycka, vem vet?
Dom försvann först i flytten och då konspirerade hon om hur jag hade kidnappat dessa i flera månader innnan dom råkade dyka upp i en bortglömd låda
Men annars har du en poäng vilken man rotar i sin flickväns garderob .
Nja, menade rota för att slänga
Brukar du mysa runt i strumpbyxor är det ett annat ämne.

P.S. Ullplagg får mal
Citera
2006-09-13, 00:07
Medlem
StefanHeterJags avatar
Citat:
KÖNSMAKTSORDNUNG!
Finns ett antal hatkjolar och klänningar och ett par slitna trosor... Men har inte funderat på att göra något åt det. Istället väljer jag alltid att svara onödigt ärligt vad jag tycker om plaggen när hon bär dessa. Konstigt nog så använder hon dessa ändå gång efter gång. Men nu när du väckt tanken.. Kanske ska göra en raid...
Citera
2006-09-13, 00:11
Medlem
systems avatar
Citat:
(...)
(...)
Det skulle aldrig falla mig in. Någonsin. Never.
Citera
2006-09-13, 01:07
Medlem
stokastisks avatar
Klockren tråd, kudos till alla inblandade.

Förutom det "gamla vanliga" med konstiga öknamn, rapar, fjärtar i ansiktet och politiskt inkorrekta skämt så brukar vi köra en hel del spontana sketcher. Väl innanför dörren brukar vi förvandlas till "vakra svenska flika"-Jean och den genompantade avdankade porrskådisen Lacey Pussyface, eller Steve och Foss, moppepojkarna från Sveg, alltid med homoerotiska tendenser. Ibland får killen för sig att han har tourettes och börjar svära högt ute på stan, sen hänger jag på och det eskalerar in absurdum. Sen jagar man varandra med äcklig mat, kittlar, stänger in under täcket, kramar om den morgonfärdiga parten när man precis kommit ut kall och blöt ur duschen, blottar sig för varandra, lurar i den andre sprit så de blir råfulla och använder den andres mailkonto/irc/ims för att skicka fulmeddelanden (ofta pipar man också obsceniteter till varandra, gärna till den som sitter med något viktigt i terminalfönstret).

Och ibland, om man har tur, så kommer snoppzombien på besök och ollar en, men då måste han först stå på balkongen och säl-vråla ut sin ensamhet i några minuter.
Citera
2006-09-13, 03:17
Medlem
villebs avatar
Ninjan.

Detta är den absolut bästa tråd jag någonsin läst här på fb, och jag har en hel del år av lurkande i bagaget.
Det du och andra beskriver är i mina ögon essansen av sann kärlek!

Jag som trodde jag var helt över mitt ex inser nu att jag saknar henne otroligt mycket och att jag är totalt såld på henne.

Vi gjorde i princip allt som listats här och lite till.

Att lägga sig ovanpå henne för att kramas och helt plötsligt "dö" var en klassiker. Hon fick kämpa som ett djur för att få bort mig.

Helknepiga kullerbyttor där hon var hindret som jag skulle ta mig över/förbi/under osv.

Ligga och heila och sjunga ikapp med downs syndrom-dialekt

En personlig favorit var att under sexet säga "de här tre är från nille (min polare) och ge henne tre snabba juck.

be henne hålla om mig för att jag frös och fisa på henne. Det roliga var att hon gick på det otroligt många ggr.

Jag har kissat på henne en hel del ggr i duschen, helt osexuellt alltså. Det var succe' varenda gång, samt tryckt upp tvål och schampoo i rumpan på henne.

När vi var i stan så hade vi en lek som gick ut på att vi gick in i en bimboaffär där jag fick välja ut de fulaste/horigaste kläderna som hon skulle prova. Extra roligt blev det när affärsbiträdet kom förbi och frågade om det satt bra osv. Vi fick bita oss i tungarna för att hålla masken.

Jag har överraskat med att sitta i tvättkorgen med alla hennes trosor trädda på armar huvud och ben.

Hon hade en period där hon använde sovtandställning. Oftast blev hon klar för läggdags först eftersom jag hade svårt att slita mig från datorn/teven. När jag hörde henne ropa "Kan du ta med min tandställning?" Fick jag den geniala iden att klä av mig naken och lägga tandställningen på ollonet och komma in och deklarera att jag var frodo the ringbearer. Tandställningen passade alldeles perfekt på kuken pga gommens utformning!

Olika former av brottning, kallades för att "wrestlas" hos oss. Oftast gick det ut på att hon anföll som en rabiesmittad kossa och försökte kyssa mig, och jag tryckte bort hennes huvud.

Vi var även superhjältar som sträckte upp händerna i luften och skrek "Childman och Ladyboy power" (våra alter egon) innan vi påbörjade dagens uppdrag. Hon tröttnade dock fortare på karaktären än vad jag gjorde. Jag hade enormt svårt att släppa karaktären när jag väl börjat och kunde apa mig en hel dag.

Smeknamn var oftast kroppsdelar, tex knullgumpen, lillgumpen, bajsgumpen, tutten, boppen, lillkissen, gullfittan.
Bajsmums var också populärt, "ååh så fint av dig mitt lilla bajsmums" osv

Låter helt sjukt nu när jag läser det för mig själv. Skönt att man inte är ensam iaf.
Citera
2006-09-13, 03:30
Medlem
relativs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av polvo
Har ni nån grej när det "går för långt", eller när den ena halvan av partnerskapet tramsar utav bara helvete och den andre faktiskt är lite låg eller så, kan han eller hon göra nåt/säga nåt som totalt blåser av tramståget?

Jag menar, ibland kan ju saker som "sluta" eller "ge dig" trigga ens tramsande mer.

Sluta kan ju sägas med två olika röster.

För mig är det ett tjejigt "men sluuuutaaaaa, du är duuuuum" när jag vill fortsätta busa och ett kort och koncist "sluta, du är inte rolig" om jag inte vill det.

Han kör också med en variant av sluuuuutaaaa och är han inte på humör heter det "lägg av!".
Citera
2006-09-13, 08:42
Medlem
Fiamedknuffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av polvo
Har ni nån grej när det "går för långt", eller när den ena halvan av partnerskapet tramsar utav bara helvete och den andre faktiskt är lite låg eller så, kan han eller hon göra nåt/säga nåt som totalt blåser av tramståget?

Jag menar, ibland kan ju saker som "sluta" eller "ge dig" trigga ens tramsande mer.

Jag säger sluta och gör han det inte så vrålar "Shut the fuck up" i hans öra. Då brukar han bli sur och lägga ner.
Citera
2006-09-13, 08:46
Medlem
Shrink in spes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av J.N
Du kanske undermedvetet tror att hon blir impad av att du blottar kuken eller så tänder du undermedvetet på att ställa till bråk hemma?

Tyvärr var det ju inte slangen hon fick se utan istället en hårig och skrynklig pung. Det kan mitt undermedvetna nog, hur apart det än må vara, inte få till att vara upphetsande.
Jag lägger mina två cent på det där med bråk hemma, om något av alternativen måste väljas..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in