Ninjan.
Detta är den absolut bästa tråd jag någonsin läst här på fb, och jag har en hel del år av lurkande i bagaget.
Det du och andra beskriver är i mina ögon essansen av sann kärlek!
Jag som trodde jag var helt över mitt ex inser nu att jag saknar henne otroligt mycket och att jag är totalt såld på henne.
Vi gjorde i princip allt som listats här och lite till.
Att lägga sig ovanpå henne för att kramas och helt plötsligt "dö" var en klassiker. Hon fick kämpa som ett djur för att få bort mig.
Helknepiga kullerbyttor där hon var hindret som jag skulle ta mig över/förbi/under osv.
Ligga och heila och sjunga ikapp med downs syndrom-dialekt
En personlig favorit var att under sexet säga "de här tre är från nille (min polare) och ge henne tre snabba juck.
be henne hålla om mig för att jag frös och fisa på henne. Det roliga var att hon gick på det otroligt många ggr.
Jag har kissat på henne en hel del ggr i duschen, helt osexuellt alltså. Det var succe' varenda gång, samt tryckt upp tvål och schampoo i rumpan på henne.
När vi var i stan så hade vi en lek som gick ut på att vi gick in i en bimboaffär där jag fick välja ut de fulaste/horigaste kläderna som hon skulle prova. Extra roligt blev det när affärsbiträdet kom förbi och frågade om det satt bra osv. Vi fick bita oss i tungarna för att hålla masken.
Jag har överraskat med att sitta i tvättkorgen med alla hennes trosor trädda på armar huvud och ben.
Hon hade en period där hon använde sovtandställning. Oftast blev hon klar för läggdags först eftersom jag hade svårt att slita mig från datorn/teven. När jag hörde henne ropa "Kan du ta med min tandställning?" Fick jag den geniala iden att klä av mig naken och lägga tandställningen på ollonet och komma in och deklarera att jag var frodo the ringbearer. Tandställningen passade alldeles perfekt på kuken pga gommens utformning!
Olika former av brottning, kallades för att "wrestlas" hos oss. Oftast gick det ut på att hon anföll som en rabiesmittad kossa och försökte kyssa mig, och jag tryckte bort hennes huvud.
Vi var även superhjältar som sträckte upp händerna i luften och skrek "Childman och Ladyboy power" (våra alter egon) innan vi påbörjade dagens uppdrag. Hon tröttnade dock fortare på karaktären än vad jag gjorde. Jag hade enormt svårt att släppa karaktären när jag väl börjat och kunde apa mig en hel dag.
Smeknamn var oftast kroppsdelar, tex knullgumpen, lillgumpen, bajsgumpen, tutten, boppen, lillkissen, gullfittan.
Bajsmums var också populärt, "ååh så fint av dig mitt lilla bajsmums" osv
Låter helt sjukt nu när jag läser det för mig själv. Skönt att man inte är ensam iaf.