Citat:
Ursprungligen postat av
MaxZero
Han ser ut som ett psykfall ur en skräckfilm.
Ja, verkligen. Jösses.
Jag undrar vad det är för människor som umgås och anställer sådana här dårar. Folk är så indoktrinerade att de helt och hållet saknar självbevarelsedrift. Då syftar jag inte på brottsoffret, utan generellt sett.
Om jag ser en sån här person så håller jag avstånd. Det är uppenbarligen inte rätt i huvudet på'n.
För många år sedan arbetade jag med en man som var allmänt konstig. En dag dök han upp på jobbet med läppstift, klänning och vi fick instruktioner av chefen att denne nu kallas för "Annika".
Det här var på 90-talet, så det inte lika galet som det är idag. Än dock, många på arbetsplatsen omfamnade hans nya identitet med öppna armar. Kvinnorna älskade honom och han gick från en kuf på gemenskapens utkant, till en central del av det hela. Det gullade otroligt mycket med fanskapet, även av manliga kollegor. Det var lite som hur man hanterar ett barn med speciella behov.
Något år senare åkte han fast för att blottat sig för kvinnor på stan, och det kom sedermera fram att han också tafsat på flertalet kvinnor som arbetade i vårt kontorshus.
Galenskap..