Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
Igår, 10:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Humbug69
Bara att benämna en kvinna med nedsättande epitet pekar på att du har en skev syn på människor.

Och du kommer med nya påhitt som du inte på något sätt styrker med fakta.

Nej jag har visat sanningen med fakta och hon förtjänar att kallas nedsättande epitet som sätter dit en fullständigt oskyldig människa falskt bara för att kunna casha in skadestånd
Citera
Igår, 10:24
Medlem
Citat:
Kan ju även vara så att han skyller sitt handlande på att han var berusad. Att han inte minns vad han gjort förringar inte handlingen i sig.

Lustigt att någon som påstår sig enbart "gå på fakta" hela tiden hittar på saker för att bekräfta sina egna fördomar.

Nej kvinnan hade ju drogat honom med benso bara för att han inte skulle minnas något och vara lättare att sätta dit, hennes version är krystad och konstruerad det hade den inte varit om den varit sann

Sanningen är att hon hittat på allt för att få skadestånd, all tillgänglig fakta tyder på det
Citera
Igår, 10:25
Medlem
Citat:
Och att hon helt enkelt kunde lämna sängen och sluta haft sex är objektivt underbyggt menar du?

Vad bygger du det påståendet på för grund?

Borde han ens börjat "ha sex" om tjejen sa nej?

Ansvaret ligger rimligtvis på personen som inte hörsammar ett nej.

Finns noll bevis för att han inte hörsammade något NEJ husvagnen har helt rätt har det förekommit några sexuella aktiviteter är det kvinnan som är förövare eftersom mannen var för full för att samtycka
Citera
Igår, 10:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nodraketen
alla vet ju det du säger aldrig stämmer så

Nä det är löjligt att försöka få detta till våldtäkt, det är uppenbart om man har över 60 i IQ att bruden bara hittar på för att få skadestånd
Citera
Igår, 10:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HusvagnSvensson
Det var vackert av dig att ta hand om tokfulla tjejkompisar, men om du är ärlig tror jag inte på att du gjorde det genom att sova i samma säng avklädd i underkläder efter att tjejen uttryckt en önskan att ha sex med dig och genom att vägra att lämna sängen om hon genom den intima situationen av någon anledning skulle fortsatt vilja ha sex med dig pga nedsatt omdöme, utan att du i så fall tagit ditt ansvar och gått och lagt dig någon annanstans. Du skulle inte skyllt på den tokfulla tjejen som var gäst i ditt hem.

Om du betett dig på det sättet som påstådd gentleman hade jag sagt att du var en rätt kass ursäkt inte bara som gentleman utan också som man allmänt. En humbug.

Hur menar du att tjejen i tråden uttryckt en önskam om att ha sex? Hon har ju upprepat sagt nej till honom vilket även killen vidstår.

Tillslut så kände hon sig nödgad att lämna sin egen lägenhet för att freda sig mot mannen i fråga.

Och nej, jag har och skulle aldrig ta mig friheter med en grovt berusad tjej. Tydligen har vi olika moraliska gurndvärderingar du och jag.
Citera
Igår, 10:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Putinhater
Nej jag har visat sanningen med fakta och hon förtjänar att kallas nedsättande epitet som sätter dit en fullständigt oskyldig människa falskt bara för att kunna casha in skadestånd

I snapchat konversationen framgår att hon vid upprepade tillfällen sagt nej vilket också killen vidstår.

Till slut blev situationen så ohållbar att hon fick lämna platsen.

Att ditt kvinnohat på något sätt skulle vara objektiv fakta existerar bara i din egen lilla värld.
Citera
Igår, 11:01
Moderator
HusvagnSvenssons avatar
Citat:
Hur menar du att tjejen i tråden uttryckt en önskam om att ha sex? Hon har ju upprepat sagt nej till honom vilket även killen vidstår.[/QUO

Tillslut så kände hon sig nödgad att lämna sin egen lägenhet för att freda sig mot mannen i fråga.

Och nej, jag har och skulle aldrig ta mig friheter med en grovt berusad tjej. Tydligen har vi olika moraliska gurndvärderingar du och jag.

Nu lät du bli att svara på precis allt relevant i mitt inlägg. Det handlade om moraliska grundvärderingar.

Målsäganden har uttryckt en önskan om sex genom att frivilligt delta i det och låta bli att lämna sängen.

Jag har aldrig påstått att det är ok att ta sig friheter mot grovt berusade tjejer. Varför känner du behov av att hitta på saker och låtsas att andra tycker så?

Men du tycker vad jag förstår då att det är ok att kvinnor tar sig friheter mot grovt berusade män? Det är skillnad?
Citera
Igår, 11:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Solklar våldtäkt, skönt att svinet dömdes.

Vad gjorde du där? Och varför hjälpte du inte den stackars kvinnan när hon blev "våldtagen"?
Citera
Igår, 11:28
Moderator
HusvagnSvenssons avatar
Citat:
I snapchat konversationen framgår att hon vid upprepade tillfällen sagt nej vilket också killen vidstår.

Till slut blev situationen så ohållbar att hon fick lämna platsen.

Att ditt kvinnohat på något sätt skulle vara objektiv fakta existerar bara i din egen lilla värld.

Målsäganden hade inte behövt lämna hemmet. Det fanns ingen ohållbar situation. Det hade räckt att lämna sängen, vilket också var hennes ansvar mot mannen och vad hon naturligtvis skulle gjort om hon inte velat delta i sexet.
Citera
Igår, 11:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jtd
Jaha så hon bjöd hem honom efter en blöt fest för att sova tillsammans. Och sa med retsam röst i bilen att han inte skulle få något, när han haft den uppfattningen. Så hände det utan att hon fysiskt stoppat det. Paret kanske har legat tidigare dessutom? Låter som gratis 200.000 för mig.

Citat:
Ursprungligen postat av 45Lokar
Du bjuder med en kille hem som du faktiskt kan tänka dig att ha sex med. Sedan säger du nej o ler lite.
En halv årslön och hon fick sex, inte så illa pinkat.

Om det nu var så att hon faktiskt inte ville ha sex, varför följer man med/bjuder hem en kille som tjatar om sex?
Tjejer saknar säkerhetstänk.
Skulle ni följa med fyra okända araber som säger att de vill råna dig redan innan ni börjar gå iväg till en mörk gränd?

Han tjatade väl om att få sova över också. Sova över som i sova över och inte som i gå hem till henne och ha sex.

Hon sa nej flera gånger och han erkände att han sket fullständigt i det. Han får helt enkelt lära sig att respektera ett nej i fortsättningen.
Senast redigerad av Statistenidittliv Igår kl. 11:43.
Citera
Igår, 12:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Putinhater
Nä det är löjligt att försöka få detta till våldtäkt, det är uppenbart om man har över 60 i IQ att bruden bara hittar på för att få skadestånd
Den här diskussionen är bara helt sjuk, undrar när fallet kommer upp i HR han är ju häktad som jag förstod det så då är det ju en viss tidsfrist.
Citera
Igår, 12:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nodraketen
Den här diskussionen är bara helt sjuk, undrar när fallet kommer upp i HR han är ju häktad som jag förstod det så då är det ju en viss tidsfrist.

Ja det är sjukt, ett justitiemord det borde komma upp inom ett par månader
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in