Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2025-12-30, 20:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Larstreiber
Putinhater och jag är ju de enda i tråden som går 100 procent på fakta ni andra är alldeles för känslostyrda det är därför ni ser en våldtäkt fast det inte finns något som tyder på det, tvärtom det är solklart att tjejen bara hittar på , råder inga rimliga tvivel kring det

Precis jag känner inga av personerna och har därmed inga känslomässiga band eller skäl att vara opartisk det jag skrivit är sanningen efter en väldigt grundlig analys
Citera
2025-12-30, 23:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Putinhater
Tvärtom självklart lita hon på sin vän det var därför han var ett perfekt redskap när hon behövde cash, sanningen är att ingenting hände killen låg däckad på benso tjejen förstod därför att han inte skulle minnas något när hon sen anklaga honom för våldtäkt det hela är noggrant uttänkt det är uppenbart om man ser till fakta att killen är helt oskyldig, det är bara du som är en känslostyrd åsna som inte förmår se sanningen som är uppenbar

Och hur vet du detta? Vad styrker dina påståenden?
Citera
2025-12-30, 23:47
Medlem
Citat:
Finns absolut inga bevis för någon våldtäkt det är ord mot ord och hörsägen från vänner som hört samma krystade anklagelse, däremot ser man strikt till fakta tyder allt på att slynan hittar på för att få skadestånd

Vilka är dessa fakta du påstår dig sitta på? Kan du styrka dina påståenden på något sätt eller sitter du bara och ordbajsar allmänt kvinnohat?
Citera
2025-12-30, 23:48
Medlem
Citat:
Har naturligtvis läst allt som finns att läsa om fallet det är bara så jag kan göra en helt objektiv granskning

Ok, länka då gärna till FUP så vi andra också kan läsa det du påstår.
Citera
2025-12-30, 23:51
Medlem
Citat:
Putinhater och jag är ju de enda i tråden som går 100 procent på fakta ni andra är alldeles för känslostyrda det är därför ni ser en våldtäkt fast det inte finns något som tyder på det, tvärtom det är solklart att tjejen bara hittar på , råder inga rimliga tvivel kring det

Lägg då gärna fram dessa fakta som ni påstår er sitta på. Annars lutar det rätt hårt mot att ni är de känslstyrda i detta fall.
Citera
2025-12-31, 20:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Humbug69
Och hur vet du detta? Vad styrker dina påståenden?

Som sagt det är bara att granska fallet 100 procent objektivt och vara helt styrd av fakta många har ju problem med bias åt något håll jag står självklart över allt sådant jag granskar alla möjliga fall än så länge har jag aldrig haft fel
Citera
2026-01-01, 07:30
Medlem
Citat:
Vilka är dessa fakta du påstår dig sitta på? Kan du styrka dina påståenden på något sätt eller sitter du bara och ordbajsar allmänt kvinnohat?

Bland annat det faktumet att mannen var så full att han har minnesförlust det gör att det finns all anledning att ifrågasätta hennes berättelse bara för att nämna ett exempel
Citera
2026-01-01, 10:08
Medlem
Snap konversationen är en uppenbar setup lilla ludret visste att mannen skulle få minnesluckor när hon drogat honom med benso så hon kunde i lugn och ro smida sina planer usch stackars kille som är utsatt för en sådan felinistpsykopat
Citera
2026-01-01, 10:17
Medlem
Citat:

Bland annat fakta om mannens sinnestillstånd, har några sexuella aktiviteter förekommit är det han som är offret han var ju för full för att kunna samtycka, dock tror jag inte att det förekommit något sex utan han har legat avsvimmad och däckad på hennes soffa

Ludret drogade ju honom
Citera
2026-01-01, 13:57
Medlem
Citat:
Som sagt det är bara att granska fallet 100 procent objektivt och vara helt styrd av fakta många har ju problem med bias åt något håll jag står självklart över allt sådant jag granskar alla möjliga fall än så länge har jag aldrig haft fel

Du verkar snarare vara styrd av bias och dina fördomar. Du kan ju inte på något sätt stryka det du påstår. Dina egna fördomar och vanföreställningar är inte fakta.
Citera
2026-01-01, 13:59
Medlem
Citat:
Bland annat fakta om mannens sinnestillstånd, har några sexuella aktiviteter förekommit är det han som är offret han var ju för full för att kunna samtycka, dock tror jag inte att det förekommit något sex utan han har legat avsvimmad och däckad på hennes soffa

Ludret drogade ju honom

Bara att benämna en kvinna med nedsättande epitet pekar på att du har en skev syn på människor.

Och du kommer med nya påhitt som du inte på något sätt styrker med fakta.
Citera
2026-01-01, 14:04
Medlem
Citat:
Bland annat det faktumet att mannen var så full att han har minnesförlust det gör att det finns all anledning att ifrågasätta hennes berättelse bara för att nämna ett exempel

Kan ju även vara så att han skyller sitt handlande på att han var berusad. Att han inte minns vad han gjort förringar inte handlingen i sig.

Lustigt att någon som påstår sig enbart "gå på fakta" hela tiden hittar på saker för att bekräfta sina egna fördomar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in