Flashback bygger pepparkakshus!
Idag, 13:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Palfagel
Eller att det är så enkelt så att målsägandes version är den riktiga?

Knappast, att hon ljuger räknade jag ut snabbt hon lurar inte mig möjligtvis alkoholiserade pensionärer i tingsrätten men inte mig
Citera
Idag, 17:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Putinhater
Knappast, att hon ljuger räknade jag ut snabbt hon lurar inte mig möjligtvis alkoholiserade pensionärer i tingsrätten men inte mig

Ja tror man på denna domens riktighet har man nog inte ett IQ som överskrider ens skostorlek, uppenbart att hon ljuger
Citera
Idag, 17:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Man säger inte nej, sluta upprepade gånger, föser bort den andres händer och drar upp sina underbyxor om man vill ha sex.

Målsägande visade tydligt att hon inte ville ha sex. Både verbalt och ickeverbalt. Hon hade även innan övernattningen sagt till den dömde att de inte skulle ha sex.

Han visste att hon inte ville, men försökte ändå med fingrar och penis. Så hon till slut efter 10-15 minuter flydde sitt eget hem.

Och jodå. Finns gott om folk som bara vill sova utan att ha sex. Gifta par lägger sig med varandra varje natt i samma säng. Många gånger utan tanke på sex. Kan gifta par det, så kan givetvis även vänner det. Tänk om, tänk rätt.

Varför bjöd hon hem honom?
Citera
Idag, 17:48
Medlem
Raktinyllets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Man säger inte nej, sluta upprepade gånger, föser bort den andres händer och drar upp sina underbyxor om man vill ha sex.

Målsägande visade tydligt att hon inte ville ha sex. Både verbalt och ickeverbalt. Hon hade även innan övernattningen sagt till den dömde att de inte skulle ha sex.

Han visste att hon inte ville, men försökte ändå med fingrar och penis. Så hon till slut efter 10-15 minuter flydde sitt eget hem.

Och jodå. Finns gott om folk som bara vill sova utan att ha sex. Gifta par lägger sig med varandra varje natt i samma säng. Många gånger utan tanke på sex. Kan gifta par det, så kan givetvis även vänner det. Tänk om, tänk rätt.

Du var alltså där och bevittnade händelsen och ändå ingrep du inte?
Citera
Idag, 18:13
Medlem
Palfagels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raktinyllet
Du var alltså där och bevittnade händelsen och ändå ingrep du inte?

Nu är det ju inte direkta vittnen domen grundar sig på utan målsägandes trovärdiga redogörelse kontra den misstänktes uppenbara efterhandskonstruktion. I kombination med övrig bevisning.
Citera
Idag, 18:37
Medlem
FarsistFemenists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Putinhater
Uppsåtet är att kunna ropa våldtäkt och få skadestånd det tycker jag är tydligt
Det som är mest tydligt är att blattar och våldtäktsmän ska bort från Sverige.

De är som kakelakor som ska utrotas. Jävla dynghögar.

Liksom deras äkliga påhejare, som feta, fula och osmakliga sitter och petar på sig själva när de ser på porr på sina datorer och tror att de är några och påhejar våldtäker.

Den här äcklet till man är inte bara våldtäktsman han är en jävla parasit på vårt samhälle och måste rensas bort tillsammans med pedofilier och andra våltäktsbejakare.

Rösta rätt i nästa val, så blir vi av med vissa av dessa inlägg.
Citera
Idag, 18:45
Medlem
Hon ville inte, därav våldtäkt. Punkt slut. Han är dömd och kommer dömas i HR också. Män måste sluta våldföra sig på kvinnor helt enkelt. Män är djur som ska sitta i bur.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in