2026-08-13, 19:25
Medlem
SCHMACKOSs avatar
Nu på Insta grattar Bauer sin bästa vän som fyller 6.0!
Spännande då att se om Bauer med fru blir bjudna på kalas och om dom är med. En bästa vän bjuder man ju i alla lägen. Nu sa ju Bauer även vän om SuperBosse med, men där var inte Bosse på samma nivå riktigt. Oavsett spännande att se....
Citera
2026-08-13, 21:02
Medlem
Hur tänkte du nu, det är inte deras hus? Så de har inte rätt att vara där? PW är deras mor. Eller har du missat något? De andra kom in för några år sedan. Och håller igång och får betalt, för vad? Snälla tror hon har klarat det tidigare utan att huset förfallit. De tycker väl det är skönt att njuta av PWs lyx precis som Bauer själv.
Citat:
Ursprungligen postat av Coolvid19
Pernillas barn är väl tillräckligt rika för att skaffa egna hus på solkusten? Om de inte redan har det? Det är inte deras hus. Men Pernilla kan säkert tycka det är skönt att någon håller igång huset. Om de får betalt, bor gratis eller kanske tom betalar för sig, har vi ingen aning om.
Citera
2026-08-13, 21:04
Medlem
👍]
Citat:
Ursprungligen postat av SCHMACKOS
Förvisso...men hon har väl klarat sig utan husvakt tidigare eller hur? Bauers unge med familj i typ 2 månader ,om inte mer, det är snylteri av värsta sort. Normala människor gör inte så. Har dom blivit vräkta eller?
Citera
2026-08-13, 21:07
Medlem
Och varför tror du att de fortfarande är gifta?
Citat:
Ursprungligen postat av Eilaeila
Jag häpnar över denna hatkampanj mot en person.Det hittas fel precis överallt. Ingen verkar tänka på att han är gift med en slarvig prylsamlande och flamsig hustru som , i mitt tycke, styr deras liv. Jag gillar PW men det är nog en annan femma att vara gift med henne. Man behöver inte vara psykolog ( som flertalet i tråden tror sig vara) för att inse att de är för olika för äktenskap.
Citera
2026-08-13, 21:50
Medlem
[quote=Alsteralven3338|95671627]
[/QUOTE

Ingen aning. Jag känner dem inte .
Citera
2026-08-13, 22:58
Medlem
Du tycker det är hon som styr deras liv. Vad baserar du det på? Att hon är flamsig, slarvig och prylsamlare? Behöves nog ingen större psykologisk förklaring för att inse att den personligheten kanske inte är den värsta diktatorn i rummet.
Är väl mer sannolikt att en person som gillar att styra och ställa, sällan anser sig ha fel ikläder sig den kostymen bättre. Där har du Bauer som ett bra mycket bättre val.
Så mao, jag tycker tvärtom. Utan att känna dem ett dugg. Men tar in sådant jag sett och hört. Och utifrån det, tror jag att de fortfarande är gifta för att Bauer främst vill det. Varför? Det får du utforska själv.. Men jag håller med dig om att de nog är för olika för att få det att fungera över tid.
[quote=Eilaeila|95672111]
Citat:
Ursprungligen postat av Alsteralven3338
[/QUOTE

Ingen aning. Jag känner dem inte .
Citera
2026-08-13, 23:30
Medlem
[quote=Alsteralven3338|95672826]
Du tycker det är hon som styr deras liv. Vad baserar du det på? Att hon är flamsig, slarvig och prylsamlare? Behöves nog ingen större psykologisk förklaring för att inse att den personligheten kanske inte är den värsta diktatorn i rummet.
Är väl mer sannolikt att en person som gillar att styra och ställa, sällan anser sig ha fel ikläder sig den kostymen bättre. Där har du Bauer som ett bra mycket bättre val.
Så mao, jag tycker tvärtom. Utan att känna dem ett dugg. Men tar in sådant jag sett och hört. Och utifrån det, tror jag att de fortfarande är gifta för att Bauer främst vill det. Varför? Det får du utforska själv.. Men jag håller med dig om att de nog är för olika för att få det att fungera över tid.
Citat:

Jag är totalt ointresserad av deras äktenskap ,men skrev i tråden för att jag tyckte att det var riktigt grova påhopp , ja rent utav hat mot en person som man bara sett på tv . Så nej, jag lägger ingen tid på att utforska varför de är fortsatt gifta.🙂
Citera
2026-08-14, 00:02
Medlem
[quote=Alsteralven3338|95672826]
Citat:
Citera
2026-08-14, 08:24
Medlem
Citat:
Jag häpnar över denna hatkampanj mot en person.Det hittas fel precis överallt. Ingen verkar tänka på att han är gift med en slarvig prylsamlande och flamsig hustru som , i mitt tycke, styr deras liv. Jag gillar PW men det är nog en annan femma att vara gift med henne. Man behöver inte vara psykolog ( som flertalet i tråden tror sig vara) för att inse att de är för olika för äktenskap.
Jag har aldrig känt vare sig hat eller avsky för någon jag bara sett på TV. Men den här mannen, jag HATAR honom. Det finns absolut ingenting positivt med honom. Allt jag ser är bara äckligt. Hans beteende, att han säger "vårt hus och vi" med ett självföljande när han inte har bidragit med ett öre. Han förväntar sig att få allt gratis, Pernilla jobbar och kämpar för att han ska ha ett bra liv. Och när hon äntligen har lite ledig tid skriker han som ett litet barn om hon inte spenderar den tiden med HONOM, sin man! Nej, för tusan, allt med honom är bara hemskt.
Citera
2026-08-14, 08:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SCHMACKOS
Bauers dotter och barnbarn är KVAR i Spanien!!! Snacka om att våldgästa familjen och ska inte ungarna till skolan? Herregud har hon varit där hela sommaren? Hon kallar det själv att dom typ "håller ställningarna" i Casa Piña. Äckligt! Vilken jävla parasit.Vore jag PW skulle jag sätta mig på första plan, åka ner och slänga ut patrasket. Är hon arbetslös eller?
Samma obefintliga arbetsmoral som pappsen?
Den äldsta dottern är precis som sin pappa. Uppmärksamhetssökande, gillar att få utan att ge tillbaka. Det är hennes mamma han hyllade i podden, samma podd som han pratade skit om sin yngsta dotters mamma. Han betalade förmodligen för den här dottern, men yngsta var Pernilla tvungen att komma in och betala skulden han hade hos kronofogden.

Det är så fult av honom och hans äldsta dotter att utnyttja Pernilla på det här sättet. Hon vill göra alla så glada, det inte verkar som att hon inser vidden av vad hon gör. Så länge de ler och är glada känner hon sig värd något.
Citera
2026-08-14, 12:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av canima
Jag har aldrig känt vare sig hat eller avsky för någon jag bara sett på TV. Men den här mannen, jag HATAR honom. Det finns absolut ingenting positivt med honom. Allt jag ser är bara äckligt. Hans beteende, att han säger "vårt hus och vi" med ett självföljande när han inte har bidragit med ett öre. Han förväntar sig att få allt gratis, Pernilla jobbar och kämpar för att han ska ha ett bra liv. Och när hon äntligen har lite ledig tid skriker han som ett litet barn om hon inte spenderar den tiden med HONOM, sin man! Nej, för tusan, allt med honom är bara hemskt.

Hur många kvinnor här har inte flyttat in i ett hus som tillhör mannen o tycker det är vårt? Upp med en hand
Citera
2026-08-14, 12:54
Medlem
SCHMACKOSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av canima
Den äldsta dottern är precis som sin pappa. Uppmärksamhetssökande, gillar att få utan att ge tillbaka. Det är hennes mamma han hyllade i podden, samma podd som han pratade skit om sin yngsta dotters mamma. Han betalade förmodligen för den här dottern, men yngsta var Pernilla tvungen att komma in och betala skulden han hade hos kronofogden.

Det är så fult av honom och hans äldsta dotter att utnyttja Pernilla på det här sättet. Hon vill göra alla så glada, det inte verkar som att hon inser vidden av vad hon gör. Så länge de ler och är glada känner hon sig värd något.
Exakt så! Tror PW gärna delar med sig .Hon verkar vara otroligt snäll och bjussig. Då är närmast tattaraktigt att bete sig som både Bauer och hans familj gör. Snacka om parasiter. Suger ur varje millimeter dom kan av allt dom kan.
Som jag skrev tidigare. Hon borde ringa dom, be dom fylla på bar,frys och kyl. Åka ner och helt enkelt slänga ut dom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in