2026-08-14, 13:30
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eilaeila
Jag häpnar över denna hatkampanj mot en person.Det hittas fel precis överallt. Ingen verkar tänka på att han är gift med en slarvig prylsamlande och flamsig hustru som , i mitt tycke, styr deras liv. Jag gillar PW men det är nog en annan femma att vara gift med henne. Man behöver inte vara psykolog ( som flertalet i tråden tror sig vara) för att inse att de är för olika för äktenskap.

Tror du att han ångrar att han gifte sig med henne?
Citera
2026-08-14, 15:11
Medlem
SCHMACKOSs avatar
Nu äre "payback time". PW med på golfen, kanske som värdinna. Han har ju minsann ställt upp för henne och skjutsat till Söderköping, flugit upp till Piteå, bott gratis på Piteå Havsbad, spa:at gratis i Harads . Nu jävlar äre hon som är värdinna på golfen!!! Nu ska hon minsann få ställa upp !!!
Fatta att han tom "hjälpte" henne i sommar för sin egen skull. Nu pratar vi narcissist på riktigt.
Kolla fotot på hennes insta. Ser ut som far och dotter. Dom kan liksom inte agera naturligt. Ser inte ut som ett par,snarare kamrater.
Innanför skjortan på Pråmell men en lätt hand på frugans axel🤪...borde hon vara orolig?
Citera
2026-08-14, 15:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SCHMACKOS
Nu äre "payback time". PW med på golfen, kanske som värdinna. Han har ju minsann ställt upp för henne och skjutsat till Söderköping, flugit upp till Piteå, bott gratis på Piteå Havsbad, spa:at gratis i Harads . Nu jävlar äre hon som är värdinna på golfen!!! Nu ska hon minsann få ställa upp !!!
Fatta att han tom "hjälpte" henne i sommar för sin egen skull. Nu pratar vi narcissist på riktigt.
Kolla fotot på hennes insta. Ser ut som far och dotter. Dom kan liksom inte agera naturligt. Ser inte ut som ett par,snarare kamrater.
Innanför skjortan på Pråmell men en lätt hand på frugans axel🤪...borde hon vara orolig?

Det är nog Pråmell som ska oroa sig istället 😄
Citera
2026-08-14, 15:54
Medlem
Så sant👌
Citat:
Exakt så! Tror PW gärna delar med sig .Hon verkar vara otroligt snäll och bjussig. Då är närmast tattaraktigt att bete sig som både Bauer och hans familj gör. Snacka om parasiter. Suger ur varje millimeter dom kan av allt dom kan.
Som jag skrev tidigare. Hon borde ringa dom, be dom fylla på bar,frys och kyl. Åka ner och helt enkelt slänga ut dom.
Citera
2026-08-14, 16:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av canima
Jag har aldrig känt vare sig hat eller avsky för någon jag bara sett på TV. Men den här mannen, jag HATAR honom. Det finns absolut ingenting positivt med honom. Allt jag ser är bara äckligt. Hans beteende, att han säger "vårt hus och vi" med ett självföljande när han inte har bidragit med ett öre. Han förväntar sig att få allt gratis, Pernilla jobbar och kämpar för att han ska ha ett bra liv. Och när hon äntligen har lite ledig tid skriker han som ett litet barn om hon inte spenderar den tiden med HONOM, sin man! Nej, för tusan, allt med honom är bara hemskt.

Jag har ett låglöneyrke. Mina kollegor har samma låga lön som jag.
Vissa av mina kvinnliga kollegor är gifta med män som har bra jobb och bra lön.
Dom bor i hus, åker utomlands på semester och har lantställen, som dom gärna pratar om.
Dom pratar alltid om huset som deras och lantstället som "vårt lantställe"
Utan mannen skulle dom ha varit lika fattiga som jag och knappast haft råd med vare sig hus, utlandssemestrar eller lantställe.
Ingen reagerar när kvinnor pratar om sina liv på det viset.
Citera
2026-08-14, 18:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av canima
Jag har aldrig känt vare sig hat eller avsky för någon jag bara sett på TV. Men den här mannen, jag HATAR honom. Det finns absolut ingenting positivt med honom. Allt jag ser är bara äckligt. Hans beteende, att han säger "vårt hus och vi" med ett självföljande när han inte har bidragit med ett öre. Han förväntar sig att få allt gratis, Pernilla jobbar och kämpar för att han ska ha ett bra liv. Och när hon äntligen har lite ledig tid skriker han som ett litet barn om hon inte spenderar den tiden med HONOM, sin man! Nej, för tusan, allt med honom är bara hemskt.

Håller verkligen med! Man skäms ju för att den här personen, Christian Bauer, lyckas påverka en på det sätt han gör! Det är nog lätt att ta oss för ”troll” men tror vi alla är vanliga tjejer (möjligtvis nån kille också?) som bara så uppenbart läser den här typen. Tycker det är mer skrämmande att inte fler ser igenom honom!
Citera
2026-08-14, 18:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VolleybollMolly66
Hur många kvinnor här har inte flyttat in i ett hus som tillhör mannen o tycker det är vårt? Upp med en hand

Kanske inte ”här” men självklart jobbar vissa kvinnor på samma sätt som han. De kvinnorna är lika vidriga som Bauer, såklart.
Citera
2026-08-14, 18:57
Medlem
Citat:

🎯👍
Citera
2026-08-14, 19:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jkj
Jag har ett låglöneyrke. Mina kollegor har samma låga lön som jag.
Vissa av mina kvinnliga kollegor är gifta med män som har bra jobb och bra lön.
Dom bor i hus, åker utomlands på semester och har lantställen, som dom gärna pratar om.
Dom pratar alltid om huset som deras och lantstället som "vårt lantställe"
Utan mannen skulle dom ha varit lika fattiga som jag och knappast haft råd med vare sig hus, utlandssemestrar eller lantställe.
Ingen reagerar när kvinnor pratar om sina liv på det viset.

Det är lika osympatiskt vare sig det är en kvinna eller man. Sen är det ju en annan sak om de blev tillsammans medan den nu ”rike” personen var en person som inte hade den ekonomin när de blev tillsammans. Har man varit tillsammans under en ”uppbyggnad” av ekonomin ser de nog båda två att de, på olika sätt, bidragit till att få det välbeställt.

Christian Bauer har inte varit med under den typen klassresa. Han lever det goda livet enbart genom Pernilla. Han utnyttjar det rätt bra och utan att skämmas också…. 😏
Citera
2026-08-14, 19:32
Medlem
SCHMACKOSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4inarow
🎯👍
😁...tydligen filmat för WV om man ser hennes Insta. Heeeeela klanen Bauer på plats. Ser ut som familjen Tropp i Sound of music( ni som vet ni vet). Alla fliiiinar som en tandkrämsreklam och börjar väl joddla snart. PW ser vara kissnödig ut 😅🤣
Citera
2026-08-14, 19:54
Medlem
afvongreves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4inarow
Det är lika osympatiskt vare sig det är en kvinna eller man. Sen är det ju en annan sak om de blev tillsammans medan den nu ”rike” personen var en person som inte hade den ekonomin när de blev tillsammans. Har man varit tillsammans under en ”uppbyggnad” av ekonomin ser de nog båda två att de, på olika sätt, bidragit till att få det välbeställt.

Christian Bauer har inte varit med under den typen klassresa. Han lever det goda livet enbart genom Pernilla. Han utnyttjar det rätt bra och utan att skämmas också…. 😏
Med det här resonemanget kan ju inte Pernilla ha någon partner alls. Vem det än är får han ju ta del av Pernillas lyxliv. För Pernilla vill knappast bo någon annanstans än i Lidingövillan.
Citera
2026-08-14, 20:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av afvongreve
Med det här resonemanget kan ju inte Pernilla ha någon partner alls. Vem det än är får han ju ta del av Pernillas lyxliv. För Pernilla vill knappast bo någon annanstans än i Lidingövillan.

Finns ju män som bidrar till ekonomin. Eller som åtminstone kommer in med en ekonomi som ialla fall håller för honom själv. Bauer hade ingenting när han dök upp. Nu har han arbetat sig uppåt tack vare Pernilla.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in