Citat:
Ursprungligen postat av shygg
hur gör man för att se i denna världen? jag hamnade efter vibrationsstadiet i mitt rum, gick omkring men kunde inte se något i början, sedan så såg jag lite luddigt ut genom ögonlocken. Började kolla runt i huvudet och märkte att jag hade små små sprickor i pannan (låter väldigt skumt) försökte klösa upp huvudet men utan success.
Vet inte hur jag ska fortsätta om jag inget kan se..är dock helt säker på jag kunde tänka klart och var "där" till 100%. vaknade efter ett litet tag, antagligen av frustration.
Vet inte hur jag ska fortsätta om jag inget kan se..är dock helt säker på jag kunde tänka klart och var "där" till 100%. vaknade efter ett litet tag, antagligen av frustration.
Jag brukar inte se något när jag kommer från kroppen, men precis när jag kommer ur mitt rum kan jag se.
Jag får känna mig fram först till dörren.
Hade förövrigt 2 stycken 5minuters projektioner imorse vilket var helt otroligt.
Låg på mage och kände paralysen och kunnde glida ut hur lätt som helst, var blind tills jag kom ut ur mitt rum in till köket, allt såg ut som vanligt och jag var överlycklig

Jag flög ut genom köksfönstret och väntade mig en sago-värld då jag läst att det ofta blir så, men istället såg allt ut som det gör just nu förutom att det var vinter.
Jag gick längs gatan och träffa en tant som började prata med mig om att hon kunde se mig och då sa jag att jag astralreste och behövde hjälp med att flyga. Hon sa något på nåt helt obegripligt språk och vips så va jag uppe 40-50 meter ovanför parkeringen haha helt sjukt, jag blev höjdrädd ramlade ner på marken för jag va så rädd för höjden och det gjorde ont, tycker detta är helt sjukt.
Iallafall så provade jag olik saker för att flyga som att hoppa från låga höjder men bästa för mig var att flaxa med armarna och sen va jag ute o flög bland klippor. Bestämmde mig för att åka upp i rymden, men då vaknade jag.
Jag låg stilla och efter kanske 2-3 sekunder så gled jag ut lik lätt, och blind igen så jag fick känna mig ut till köket och fick min syn åter.
Flyger ut genom fönstret och det regnar slask vilket jag sträcker ut handen och känner på allt känns så verkligt. Sen åkte jag in i min port fast det känndes som flera år frammåt och alla dörrar va spegelvända i porten alltså jag bodde mitt imot där jag bor nu osv.
Men det står inte mitt namn på min brevlåda. Jag flyger upp en trappa och träffar 2 grannar som bor här nu, dom pratade med mig men dom såg sjuka ut båda 2, liksom blekare och trasiga ögon, sen tappade jag fokus och vaknade.
Jag är väldigt nöjd med mina projektioner imorse. Kom gärna med tankar och sånt.