Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2025-08-18, 21:26
Medlem
carminaburanas avatar
och jag HATAR hur den är så jväla "I feel your frustrations " etc när den gång på gång räknar fel, , missar saker och glömmer bort det man bett den spara.
Citera
2025-08-18, 21:54
Medlem
co-pilot är sharia-marxist och pc som fan.

Byt mellan ai för de kan dippa rejält i kvalitet vid olika tidpunkter eller specifika frågor.

skriv "kort" om du vill ha ett kort snabbat svar.
Senast redigerad av Intressgruppen 2025-08-18 kl. 21:56.
Citera
2025-08-18, 22:28
Medlem
Kattknullarns avatar
Vad förväntar du dig om du använder en sådan underlägsen modell (jämfört med ChatGPT).
Citera
2025-08-18, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av carminaburana
och jag HATAR hur den är så jväla "I feel your frustrations " etc när den gång på gång räknar fel, , missar saker och glömmer bort det man bett den spara.

Citat:
Ursprungligen postat av Intressgruppen
co-pilot är sharia-marxist och pc som fan.

Ni har inte testat gab.ai? (Helt PK befriad om det nu skulle vara ett problem.)
Citera
2025-08-19, 06:03
Medlem
Bilderberg78s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kattknullarn
Vad förväntar du dig om du använder en sådan underlägsen modell (jämfört med ChatGPT).

Öppna Copilot i Webbläsaren genast så du ett av valen i menyn- Smart (GPT.5)

Citat:
Microsoft Copilot is built on the Azure OpenAI Service, which provides access to OpenAI's powerful language models. This allows Copilot to leverage the latest advancements in AI and natural language processing. For example, Copilot in Microsoft 365 is transitioning to OpenAI's GPT-5 model as its primary supporting LLM
Citera
2025-08-19, 07:05
Medlem
Kattknullarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bilderberg78
Öppna Copilot i Webbläsaren genast så du ett av valen i menyn- Smart (GPT.5)

Jag kan ingenting om data, vad innebär detta?
Citera
2025-08-19, 07:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kattknullarn
Jag kan ingenting om data, vad innebär detta?

Och ändå har du åsikter. Fråga din överlägsna modell, den kanske kan svara.
Citera
2025-08-19, 08:26
Medlem
Bilderberg78s avatar
Jag skulle påstå att den är överlägsen hitills, tex från en massa lösa ideer har jag nu på ett par timmar byggt något jag inte sett tidigare fanns men precis vad jag ville ha, med en massa olika system där Docker, Electron och och hela windows kommer att ingå senare. Och nu snackar vi den sämsta Copilot i appen alla har gratis i Windows.

Alltså, jag kan behärska allt inom systemutveckling och appar, skapa vad som helst från noll kunskap bara från en ide med denna modellen. Nu så sitter alla som jobbar inom brachen löst kan jag säga er. Och fan vad roligt det blev för oss andra att kunna koda på denna höga nivå direkt.
Citera
2025-08-19, 13:54
Medlem
Ola Schuberts avatar
Eller också ökar folks krav och förväntningar på co-pilot, (OpenAI:s modeller som Microsoft anpassat) till och med snabbare än den mycket snabba teknologiska utvecklingen. Det hela eldas på av både industrin och innehållsskapare på Youtube. Detta passar, givetvis, industrin utmärkt: Ingen panik, tvärtom: Förväntningarna på nya modeller verkar öka snabbare än superexponentiellt, och alla målstolparna kan flyttas fram i en rasande takt. Så ingen panik utbyter alltså och inga krav på politikerna förs fram. Tillkommer, dessutom den globala konkurrensen, vilket gör det ännu osannolikare.
Citera
2025-08-19, 14:44
Medlem
RiMaXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av carminaburana

Lär dig räkna själv då, så slipper du bli frustrerad!
Citera
2025-08-19, 18:41
Medlem
Enterprises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ola Schubert
Förväntningarna på nya modeller verkar öka snabbare än superexponentiellt, och alla målstolparna kan flyttas fram i en rasande takt..
Vad menar du med att målstolpar flyttas fram i rasande takt?
Citera
2025-08-19, 18:44
Medlem
Enterprises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bilderberg78
Alltså, jag kan behärska allt inom systemutveckling och appar, skapa vad som helst från noll kunskap bara från en ide med denna modellen. Nu så sitter alla som jobbar inom brachen löst kan jag säga er. Och fan vad roligt det blev för oss andra att kunna koda på denna höga nivå direkt.
Du kommer bli gruvligt besviken om du tror detta. Du kan inte behärska någonting utan egen kunskap.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in