2026-09-20, 12:36
Medlem
Och som andra skriver att hon är så motsägelsefull..I den senaste tävlingen ska man tagga 2 personer trots att hon skrivit förr att hon aldrig gör så med tävlingar då hon själv inte har någon att tagga..Hon kallar oss för troll och att vi förtalar men allt detta vi skriver om kommer ju från henne själv och Mamsen 😂
Citera
2026-09-20, 12:37
Medlem
Jag bara längtar nu till hon å Mamsen ska prata med oss i communityn i dag😂🍿
Citera
2026-09-20, 12:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kanjagbaravara
Jag vet inte om du har dyslexi, men dina texter är verkligen otroligt svåra att läsa 😂 kolla gärna igenom text innan du publicerar. ”Du är en söt tjej” känns också lite konstigt att skriva här, i hennes Flashback-tråd.

Jag menade att hon ÄR ju en söt tjej som kan filma sig själv i realtid , så att hon behöver ej gömma sig i dimmiga filter . Fotona är ju gamla och massa filter på . Man behöver liksom inte ens vara tipptopp fixad . Det är ju ej mamma H . Så även Alice kan väl bara filma sig i live flera ggr om dagen . Är ju helt normalt om de nu har ett härligt familjekollektiv där man ska följa deras vardag . Vem är fixad med massa make up och klackar en vanlig tisdag då man ska filma en enkel bakskola ? Få
Citera
2026-09-20, 12:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LilaHibiskus
Det som gör mig mest irriterad är när hon gång på gång påstår att man får sååå mycket om man är med i community. Man får ju för fan ingenting?! Vadå bakskola? En gång (?) detta år har de lagt upp ett klipp på när mamma bakar. Och jag har skrivit många gånger och ställt frågor som jag 90% av gångerna inte får svar på. Egentligen inte ens för att jag undrar nåt utan för att se om man verkligen får den där snabba experthjälpen hon så fint beskriver att man får för "bara 39 kr". Och de där chatterna hon skapar gång på gång, hon skriver ju ingenting där. Varför skulle vi i community vilja skriva med varandra? Man är väl med där för att "följa och stötta" henne? Att få hennes "proffstips"?
Hon är säkert sjuk, hon har säkert många problem men det är faktiskt inte okej att lura in folk att betala och det sen visar sig att ingenting av det man skulle få får man.
Och nåt som stör sönder mig är dessa jäkla "ska jag klippa mig och bli blond?". 🤦‍♀️ Eftersom du har funderat på detta i typ flera år, så klipp dig! Färga håret!
Jag har nog lite pms idag, haha 😂

Så bakskolan hon tjatade massa om i somras, har alltså bara hänt en gång?! Låtit på henne som att bakskolan med H eller L händer regelbundet.

Man har ju chansen att vara med i tacksamhets giveaway!! Hon ger så mycket! Som man dessutom inte behöver göra något för att vara med i så ingen råkar missa och allt blir så rättvist så. Snälla fina Alice.

När hon nämnt att hon ska ha en grupp som bakar tillsammans över teams så alla ser varandra pratar hon mycket om att man ska lära känna varandra och att det alltid ska vara samma grupp. Att många är ensamma, arbetslösa, sjukskrivna osv. Kanske det hon tänker chatten i community ska ge? Men rimmar konstigt att hon är till för dom som förmodligen har det sämre med pengar. Hon kan ge en gemenskap men ska ta betalt för det. Vore hon en genuin människa som faktiskt ville göra detta kunde hon gjort det gratis för dom sjukskrivna.

Måste säga att jag älskar dig med lite pms, detta var roligt att läsa😂
Citera
2026-09-20, 13:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ashleyrose
Jag bara längtar nu till hon å Mamsen ska prata med oss i communityn i dag😂🍿

Önskar vi alla kunde sitta i en chatt tillsammans och att någon streamar därifrån så vi alla fick se 😂 lockar nästan att gå med för att få se.

Hur funkar community ens? Är det som instagram och story att saker försvinner efter 24 h? Eller kan man se allt hon någonsin delat där?
För det mest intressanta händer ju på story men trist att det försvinner.
Citera
2026-09-20, 13:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Plantis789
Önskar vi alla kunde sitta i en chatt tillsammans och att någon streamar därifrån så vi alla fick se 😂 lockar nästan att gå med för att få se.

Hur funkar community ens? Är det som instagram och story att saker försvinner efter 24 h? Eller kan man se allt hon någonsin delat där?
För det mest intressanta händer ju på story men trist att det försvinner.
Det är som vanliga storys men ligger kvar i flera dagar om hon inte plockar bort det.Men bilderna hon delar i exclusive är bara gamla recept.Hon har stängt ner chatten nu också och det är ju konstigt då folk betalar för att även få tillgång till den..
Citera
2026-09-20, 13:33
Medlem
https://imgur.com/a/qLgKThA
Citera
2026-09-20, 13:35
Medlem
Citat:
Länken fungerar tyvärr inte
Citera
2026-09-20, 13:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Solkisen
Ja jag har dyslexi
Det är det många som har. Essensen av det du skriver framgår.
Citera
2026-09-20, 13:42
Medlem
Citat:
Det är som vanliga storys men ligger kvar i flera dagar om hon inte plockar bort det.Men bilderna hon delar i exclusive är bara gamla recept.Hon har stängt ner chatten nu också och det är ju konstigt då folk betalar för att även få tillgång till den..

Ah okej, tack!
Konstigt att hon bara delar massa gammalt. Men är ju samma i hennes flöde, nästan bara gamla bilder.

Sa hon något innan hon stängde ner chatten eller hon bara stänger ner och bryr sig inte om dom som betalar?
Citera
2026-09-20, 13:42
Medlem
Citat:

Citat:
Länken fungerar tyvärr inte

Vad var det för länk? Vad skulle finnas där?
Citera
2026-09-20, 13:44
Medlem
Man ska inte förvara kantareller i en plastpåse. Men matförvaring, hygien och sånt verkar inte ligga så högt där.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in