Citat:
Ursprungligen postat av
LilaHibiskus
Det som gör mig mest irriterad är när hon gång på gång påstår att man får sååå mycket om man är med i community. Man får ju för fan ingenting?! Vadå bakskola? En gång (?) detta år har de lagt upp ett klipp på när mamma bakar. Och jag har skrivit många gånger och ställt frågor som jag 90% av gångerna inte får svar på. Egentligen inte ens för att jag undrar nåt utan för att se om man verkligen får den där snabba experthjälpen hon så fint beskriver att man får för "bara 39 kr". Och de där chatterna hon skapar gång på gång, hon skriver ju ingenting där. Varför skulle vi i community vilja skriva med varandra? Man är väl med där för att "följa och stötta" henne? Att få hennes "proffstips"?
Hon är säkert sjuk, hon har säkert många problem men det är faktiskt inte okej att lura in folk att betala och det sen visar sig att ingenting av det man skulle få får man.
Och nåt som stör sönder mig är dessa jäkla "ska jag klippa mig och bli blond?". 🤦♀️ Eftersom du har funderat på detta i typ flera år, så klipp dig! Färga håret!
Jag har nog lite pms idag, haha 😂
Så bakskolan hon tjatade massa om i somras, har alltså bara hänt en gång?! Låtit på henne som att bakskolan med H eller L händer regelbundet.
Man har ju chansen att vara med i tacksamhets giveaway!! Hon ger så mycket! Som man dessutom inte behöver göra något för att vara med i så ingen råkar missa och allt blir så rättvist så. Snälla fina Alice.
När hon nämnt att hon ska ha en grupp som bakar tillsammans över teams så alla ser varandra pratar hon mycket om att man ska lära känna varandra och att det alltid ska vara samma grupp. Att många är ensamma, arbetslösa, sjukskrivna osv. Kanske det hon tänker chatten i community ska ge? Men rimmar konstigt att hon är till för dom som förmodligen har det sämre med pengar. Hon kan ge en gemenskap men ska ta betalt för det. Vore hon en genuin människa som faktiskt ville göra detta kunde hon gjort det gratis för dom sjukskrivna.
Måste säga att jag älskar dig med lite pms, detta var roligt att läsa😂