2026-09-13, 08:30
Medlem
https://ibb.co/Wp3zjxyF
I morses.

Vad hände med "jag kan inte ha kläder som sitter åt".
Ser väldigt mycket ut som något jag skulle ha på mig till gymmet...

Och så nåt inlägg om nötknäppargrejset och hur besviken hon är på alla som drevat mot henne.
Citera
2026-09-13, 08:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vinterkraksjuka
https://ibb.co/Wp3zjxyF
I morses.

Vad hände med "jag kan inte ha kläder som sitter åt".
Ser väldigt mycket ut som något jag skulle ha på mig till gymmet...

Och så nåt inlägg om nötknäppargrejset och hur besviken hon är på alla som drevat mot henne.
Gammal bild? Mer regel än undantag.
Att folk drevar - det är kanske hennes syn på det.
Citera
2026-09-13, 09:38
Medlem
Agentjosis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av byttan
Gammal bild? Mer regel än undantag.
Att folk drevar - det är kanske hennes syn på det.

Tänkte precis skriva att det nog är en gammal bild. Hennes ögonbryn ser annorlunda ut på bilden, mer normala än på nyare bilder.

Är inlägget där hon klagar på att folk drevar redan borta?
Citera
2026-09-13, 09:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Agentjosi
Tänkte precis skriva att det nog är en gammal bild. Hennes ögonbryn ser annorlunda ut på bilden, mer normala än på nyare bilder.

Är inlägget där hon klagar på att folk drevar redan borta?
Nu har hon ett inlägg om att hon vet när hon fick "skadan", när hon opererades för njursten (den ena stenen var f-ö som en golfboll!)
Citera
2026-09-13, 10:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lotten60
Herregud!! De pratade om en ung mamma som gästade tv4 i morse som har spridd obotlig cancer, de efterfrågade om ingen kunde göra nåt för mamman, nån i hela världen. Deras teori var att ta bort all cancer med operation och sen hälla cellgifter i kroppen för det borde gå 🤬 herregud vilka idioter, komma med sådana dumma jävla kommentarer och sen tro att det de säger är rätt!! Om de nu är så jävla duktiga så borde de ju jobba som forskare och lösa cancergåtan snabbt 🤬🤬🤬 blir så provocerad på dessa två ” överläkare ” som tror sig hitta alla svar på AI 🤬

Alltså de borde skämmas av detta uttalande!!
Tänk om.denna stackars kvinna hade hört detta? Kanske fått hopp?
Usch säger jag bara. Usch!!!
Citera
2026-09-13, 10:52
Medlem
Har hon redan haft inlägg uppe som honraderar ? Mkt märkligt beteende men egentligen inte med tanke på : svår personlighetsstörning….. helt rimligt att det sker plus att gamla bilder läggs upp . Hon ljuger igen att hon aldrig varit hos läkare innan 2015!!!! I ett inlägg på Miss Vox 2015 skriver hon : ” för ett år sedan satt jag med dåligt hjärta och vägde 27 kg . Står inget om anorexia men det har hon ju ändå skrivit ” p en tiden ” .
Svårt att hålla sig till sanning ..
anorexia är en dödlig sjukdom så att detta är faktiskt riktigt creepy . Allt som sker henne är ju för att hon behandlat sin kropp sååå illa .
Organsvikt är dödligt .
Är det ngn som kan skriva om inlägget då hon skrev om ” drevande ”??!
De insiktslösa är alltid svårast . Mamman ändå högskoleutbildad men oerhört medberoende , utmattad . Men att hon ändå inte reflekterar över vad hon säger . De har alltid rätt om allt . Allt är alla andras fel …
Citera
2026-09-13, 15:02
Medlem
I dag springer hon runt fortare än nånsin..och hon har blivit tyst om sina andningsproblem nu också
Citera
2026-09-13, 15:10
Medlem
Nu när hon har en diagnos så kan hon springa runt på Lindex och när hon och Leo är ute och går, snabbt! Men det som gör ont är att se Leo i dessa videos, känns inte som han vill vara med. Mer nu än innan, usch blir så ledsen när jag ser detta.
Citera
2026-09-13, 15:12
Medlem
Gipset ??! Gipsskon ? Hon gröt av lycka över att äntligen få hjälp . Var det inte bra ?
Citera
2026-09-13, 15:18
Medlem
cosmic_dancers avatar
Undrar vad hon och H röstade på.
Citera
2026-09-13, 15:39
Medlem
Ni som bor i närheten och brukar se henne, har ni inte sett henne senaste dagarna och kan berätta om hon har gipsskon på sig eller springer runt i vanliga skor?

Vad brukar hon ens ha för skor? Klär hon sig som MissWox i klackar ute eller hon kör sneakers eller några andra "vanliga" skor?
Citera
2026-09-13, 15:59
Medlem
Hon kan omöjligt ha gipsskon på sig. Jag har haft en sån och det märks om man går i en sån, du kan inte gå snabbt. Man haltar liksom och går väldigt stelt.
Jag tror inte ens hon fått någon för då hade hon varit väldigt snabb med att fota den.

Såg videon på leo idag när alice säger "du ska tvätta idag va?" Han svarar snabbt och oengagerad och det kändes som att han indirekt sa "måste hela världen veta att jag ska tvätta"
Usch! Tycker så synd om Leo. ❤️
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in