2026-09-03, 07:44
Medlem
Jag reagerade lite på presenten hon säger sig fick, parfym/mist ifrån rituals.
Hon skriver "som ni vet köpte jag ju exakt samma till mamma"
Hon gav ju heidi detta häromdagen.
Jag fick bara en känsla av att det var speleri.
Att den var till alice men alice ville verka gullig som köpt present till mamma.
Men jag vet inte...🤷‍♀️

Så irriterad jag blir när hon säger att de ska ge en ärlig recension på kakan då det inte är hennes recept.
Så hennes egna recept är alltid spot on goda då? Hon gör aldrig fel?
Jag har experimenterat ibland och det kan smaka fantastiskt precis lika väl som det händer att det smakar skit. Och då tar man det med sig, funderar och börjar om.

Alice älskar sin födelsedag. Hon älskar att bli uppvaktad och få ännu met uppmärksamhet. Detta är nog hennes bästa dag på hela året. Därför behöver hon prata om.hur hemsk den är i flera veckor i förväg. 🤮
Jisses kvinna. Väx upp och skaffa dig ett liv.
Citera
2026-09-03, 09:54
Medlem
Agentjosis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Under10
Jag reagerade lite på presenten hon säger sig fick, parfym/mist ifrån rituals.
Hon skriver "som ni vet köpte jag ju exakt samma till mamma"
Hon gav ju heidi detta häromdagen.
Jag fick bara en känsla av att det var speleri.
Att den var till alice men alice ville verka gullig som köpt present till mamma.
Men jag vet inte...🤷‍♀️

Så irriterad jag blir när hon säger att de ska ge en ärlig recension på kakan då det inte är hennes recept.
Så hennes egna recept är alltid spot on goda då? Hon gör aldrig fel?
Jag har experimenterat ibland och det kan smaka fantastiskt precis lika väl som det händer att det smakar skit. Och då tar man det med sig, funderar och börjar om.

Alice älskar sin födelsedag. Hon älskar att bli uppvaktad och få ännu met uppmärksamhet. Detta är nog hennes bästa dag på hela året. Därför behöver hon prata om.hur hemsk den är i flera veckor i förväg. 🤮
Jisses kvinna. Väx upp och skaffa dig ett liv.

Hahaha och ”vill ni ha recept på apelsinkakan?” Ska hon ta åt sig äran för receptet nu? Redan glömt att hon sagt att det inte är hennes eget recept?
Citera
2026-09-03, 09:58
Medlem
"Inleder födelsedagen med att koka vaniljkräm🥹🩷"

Inleder, som i börjar? Hon har väl varit uppe sen 04 och redan brunnit av en promenad bland annat.

Hur många gånger idag kommer hon nämna sin födelsedag tror ni?
Citera
2026-09-03, 10:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Plantis789

Inleder, som i börjar? Hon har väl varit uppe sen 04 och redan brunnit av en promenad bland annat.

Haha vi borde börja räkna! För en som verkligen inte gillar födelsedagar så pratas det MYCKET om det.
Citera
2026-09-03, 10:50
Medlem
Agentjosis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vinterkraksjuka
Haha vi borde börja räkna! För en som verkligen inte gillar födelsedagar så pratas det MYCKET om det.

Hon ÄLSKAR ju uppmärksamhet så självklart älskar hon att fylla år. Perfekt att säga att hon mår sååå dåligt på sin födelsedag snyft snyft för att få folk att tycka synd om henne och få ännu mer uppmärksamhet. Det är så manipulativt men också extremt genomskinligt. Känns typiskt henne
Citera
2026-09-03, 11:11
Medlem
Citat:

Hon använder den där gråtemojin till allt! Har utvecklat allergi mot den tack vare Alice.
Citera
2026-09-03, 12:13
Medlem
Hon har hittat ett sätt att tigga till sig presenter och blommor. Tror att det kommer ramla in massa till henne under dagen annars lär vi ju höra hur besviken hon är 🤷🏻‍♀️
Citera
2026-09-03, 12:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lotten60
Hon har hittat ett sätt att tigga till sig presenter och blommor. Tror att det kommer ramla in massa till henne under dagen annars lär vi ju höra hur besviken hon är 🤷🏻‍♀️

Inte ens när hon fyller år kan hon öppna vad hon får och visa sig, utan fortsätter vara kameraman.
H får öppna för "mamma är den som är bra med blommor här nämligen. Hon har gröna fingrar" - så man måste ha gröna fingrar för att kunna öppna en bukett och sätta i vatten? Det var nytt för mig måste jag säga.
Citera
2026-09-03, 13:11
Medlem
Jag försöker att detoxa mig från att kika in på hennes konto - blir så satans arg 9/10 ggr jag gör det. Läser här så länge och det räcker ju eftersom hon verkar mala på som vanligt, ha samma infallsvinkel och inte fatta att hon är patetisk!

Älskar den här tråden, bara så ni vet
Citera
2026-09-03, 13:21
Medlem
Citat:
Säger hon kläcker? 😂😂 hahah
I community eller har jag missat något på hennes instagram?

Haha ja, detta var när hon bakade apelsinkakan, men hon säger det jämt!
Citera
2026-09-03, 13:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Agentjosi
Hahaha och ”vill ni ha recept på apelsinkakan?” Ska hon ta åt sig äran för receptet nu? Redan glömt att hon sagt att det inte är hennes eget recept?
Är det den där trendande kakan där nån TikTok-människa mixar hel apelsin med div sockerkaks-ingredienser? Varenda gång jag ser nåt recept från TT så tänker jag: "När lägger A upp det som om det vore hennes eget påhitt?"
Citera
2026-09-03, 13:46
Medlem
Skampis avatar
Citat:
I förmiddags skrev Alice detta:

"Girls. Jag är inte lagd åt det hållet jätte tråkigt jag vet för ni är väldigt vackra. Så snälla sluta lägg till mig om du är lagd åt de hållet 🙏🏼 jag tar det verkligen som en komplimang dock"

Vad ska man säga? 😂😂😂
Herrejävlar vilken pick me hon är!
Jojo i hennes skalle: Alla avgudar den lilla petite madame Wox, inte bara gamla gubbar utan även kvinnor!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in