2026-07-26, 16:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av byttan
Alice kommer sannolikt snart göra nåt inlägg där hon nämner det - eller vad tror vi?

Ja det kommer slumpmässigt komma ett sånt snart 😜
Citera
2026-07-26, 16:38
Medlem
En sak jag tänkt på. Ofta när hon visar saker när hon lagar mat, bakar eller visar upp något där hon pratar samtidigt smaskar hon, antar att hon äter en av sina bars eller tuggar tuggummi kanske, men man hör väldigt ofta också hur magen kurrar.

När hon lagt upp att dom, enligt henne, ätit middag, sen ätit något hon bakat eller glassbuffé och sen äter hon även en bar och visar den så hör man hur magen låter, även fast allt är inom loppet av någon timme och hon borde vara mätt. Om hon inte ljuger 🤫

För visst hör jag inte helt fel? Låter som en riktigt hungrig mage. Tänkt på det flera gånger. Nu när hon visar degen hör man både smaskande och magen som låter.
Citera
2026-07-26, 17:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Plantis789
En sak jag tänkt på. Ofta när hon visar saker när hon lagar mat, bakar eller visar upp något där hon pratar samtidigt smaskar hon, antar att hon äter en av sina bars eller tuggar tuggummi kanske, men man hör väldigt ofta också hur magen kurrar.

När hon lagt upp att dom, enligt henne, ätit middag, sen ätit något hon bakat eller glassbuffé och sen äter hon även en bar och visar den så hör man hur magen låter, även fast allt är inom loppet av någon timme och hon borde vara mätt. Om hon inte ljuger 🤫

För visst hör jag inte helt fel? Låter som en riktigt hungrig mage. Tänkt på det flera gånger. Nu när hon visar degen hör man både smaskande och magen som låter.

Det där med den kurrande magen har hon "besvarat" förr, hon brukar dra på med nåt om att det är hennes sjuka mage som låter - matsmältning...jada, jada, jada...
Citera
2026-07-26, 18:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knazzz
Och vad hände med epilepsi? Hon blev sjukt arg när en tillfällig läkare inte ville skriva ut den epilepsi medicinen, men nu klarar hon sig hur bra som helst utan den! Herregud så sjukt det är. Hon slår knut på sig själv för att kunna hålla reda på alla lögner o äch ändå är det ingen som ifrågasätter det.
Jag slår vad om att hon inte hade epilepsi och att hon inte har en enda diagnos på papper. Förutom komplex personlighetsstörning, men tror inte hon kan bli utredd med psykiater utan att själv gå med på det, därför kommer det inte bli nåt mer av det och den diagnosen kommer falla mellan stolarna.

Äter man epilepsimedicin för att man har epilepis kan eller får man inte bara sluta med sådan medicin rakt av. Den ska trappas ut under noga kontroller. Så nej, hon hade garanterat inte epilepsi och varför skulle en läkare inte vilja skriva ut epilepsimedicin om man har diagnosen liksom..
Citera
2026-07-26, 18:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Plantis789

Har också hört den där magen.
Och degen....amatördeg! Alldeles för lös, den är för flottig. En väl arbetad vetedeg ska inte kladda så du behöver massa mjöl.
Citera
2026-07-26, 19:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Under10
Har också hört den där magen.
Och degen....amatördeg! Alldeles för lös, den är för flottig. En väl arbetad vetedeg ska inte kladda så du behöver massa mjöl.
Njaaaa...nu måste jag säga emot. Degen är perfekt, men allt är en smaksak. En lös deg ger jäkligt fina bullar som inte är torra efter en dag. Mina bröddegar och bulldegar var på mer mjöl förr, tills jag lärde känna en bagare och fick lära mig jäsning, gluten och tålamod.
Citera
2026-07-27, 16:54
Medlem
Idag köper hon nåt kg godis så där bara
Citera
2026-07-27, 18:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av byttan
Idag köper hon nåt kg godis så där bara

Och sen gjorde hon en story där hon skrev att ”det som inte fick hända hade hänt” och att hon därför inte skulle vara på Instagram så mycket. Den storyn är nu borttagen.

Vilken cirkus.
Citera
2026-07-27, 18:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skogsbadarn
Och sen gjorde hon en story där hon skrev att ”det som inte fick hända hade hänt” och att hon därför inte skulle vara på Instagram så mycket. Den storyn är nu borttagen.

Vilken cirkus.

Hahah just det kan syfta på så mycket, betyder det att hennes remiss inte blivit tagen på allvar? Eller att hon inte alls kommer få en akuttid, utan får vänta 3 månader?
Citera
2026-07-27, 18:54
Medlem
Citat:

Vilken cirkus.

Det där har hon skrivit flera gånger tidigare för att sedan ta bort eller inte säga något om det sen alls.
Hon fiskar följare, folk blir nyfikna..tycker det är så fult och sorgligt.
Citera
2026-07-27, 19:59
Medlem
Citat:

Vilken cirkus.
Åhhh...vi kan knappt bärga oss. Vad ska vi göra nu om hon inte uppdaterar sin Instagram med "hör ni krispet?", "Fluffet hörni"...eller pratar babyspråk med Leo.
Citera
2026-07-28, 09:57
Medlem
Jag har gjort en Skampi och hoppat på prenumeration igen.

Om det var igår eller i förrgår, nyss iaf, så lades det upp bilder på stygn i ögonbryn efter krampanfall. Idag skriver A att hon fått ett nytt krampanfall igår och inte vågat säga något till H eller L.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in