Citat:
Ursprungligen postat av
Plantis789
Kan inte ni som är med i community dela lite saker? Någon sa att det går att ta skärmdump om man loggar in på webben istället har jag för mig. Eller logga in på annan enhet och filma skärmen med mobilen. Citera exakt vad hon skriver eller säger. Något.
Menar inte att låta otrevlig och girig så ber om ursäkt. Som det ser ut just nu kan jag inte betala.
Jag har både lagt upp domen och allt från Nara nu. När domen las upp blev Alice plötsligt frisk i några dagar. När det från Nara las upp började det letas efter advokat och podden plockas bort.
Aldrig sett någon lägga upp en skärmdump här ens. Trist när det finns mycket man kan dela.
Min ångest ökar, som jag jobbar med dagligen ska tilläggas, och blir lite nojig. Jag är den enda onda här och känner mig som en råtta som spridit dessa sakerna 🙃 ingen annan gör ju det så jag är uppenbart en hemsk människa eftersom jag är den enda.
Antar att det är dags för mig att ta ett steg tillbaka och inte lägga upp allt, skriva av det hon skriver på story tidigt på morgonen etc. Hatar att hon ljuger och spelar på folks känslor, tjänar pengar på det och allt hon sysslar med, så bra om mycket dokumenteras. Men men.
Edit: är inte heller mening att låta så mycket "stackars mig"-snyft, jag tror inte att jag är bättre för att jag lagt upp saker eller något. Hoppas ingen missförstår.
Dålig kväll känner jag.
Förstår precis känslan, ångest sucks. Jag är för seg i hjärnan för att kunna hålla reda på saker och lägga upp utan att det blir fel, så är tacksam för er som gör det.
Det här med polisanmälan, inte en chans att de redan beslutat om att inleda en utredning tänker jag. De har väl bara tagit emot anmälan. Antar att det rör sig om förtal, och det är knappas prio 1. Eller kan det vara nåt annat hon anmält?
Idag la hon upp en bild på en skulptur i form av en potatis med ben (Alingsås kallas potatisstaden, av nån anledning som jag glömt) samt en omröstning där man fick gissa hur mkt den kostade. Hon menade att det fanns andra hål att stoppa de pengarna i (fler tider på vc åt folk med noll sjukdomsinsikt antar jag).