Citat:
Ursprungligen postat av
Plantis789
Tycker så långa naglar är lite vidrigt, förlåt. Känns elakt att säga men när hon delar bars, håller i kakor osv så trycks det alltid in. Känns så ofräscht att laga massa mat och baka med så långa naglar.
Citat:
Ursprungligen postat av
knazzz
Håller med, det är extremt ohygieniskt med så långa naglar. Allt skit fastnar under! Det finns en anledning till att man inte får ha långa naglar inom vissa yrken som kräver extrem renlighet
Det är "lite" skrattretande Alice har ju flera ggr sagt att hon tillfrågats att söka till Mästerkockarna och Hela Sverige bakar, inte sant ? Men det finns ingen seriös kock eller konditor som skulle släppa in henne i ett kök , bla pga hennes naglar . Fy f-n var ohygieniskt för att inte tala om att de låter djuren vara uppe på både bordet där de äter och på bänken har de kattens matskålar.
Jag undrar om one Alice går igång på att "leka gegga runt med det hon gjort, hon låter ju manisk när hon säger att det är världens fluffigaste mm.
Nu är Heidi övertygad om att det är det te hon dricker som gör henne yr......say no more Alice sa ngn ggn att H fått ngn kommentar om utseendet, då morrade A och sa att det beror på att H haft cancer och ätit kortison. Tro mig jag har själv ätit häst doser av kortison under lång tid, kortisonet gör att kroppen samlar på sig vätska ,så jag såg ut som en liten vaggande Michelingubbe ( inte skratta 🤭 ) när ni ser det framför er. Men då man trappar ned doseringen så försvinner vätskan. Det jag vill få fram är att man ser inte ut som H pga korrosion, utan detta är botox eller filler eller både och 😌
A och H är likadana kålsupare båda två de triggar varandra så kopiöst. Läste text av Alice där hon skrev att hon sov i sin mammas säng tills hon blev 20, vilken normal person gör det och då menar jag både A och H.