2026-07-23, 16:50
Medlem
Skampis avatar
Där kom det. Testresultatet = normalt. Alice är "så tacksam" för det men "det är ju fortfarande fel på mitt hjärta, min blåsa, mina lungor" och så radar hon upp alla organ...

Det vanliga alltså.

Hon kunde inte genomföra hela testet då hon blev "kraftigt illamående" framgår också. Svultit sig hela dagen kanske...
Citera
2026-07-23, 17:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skampi
Där kom det. Testresultatet = normalt. Alice är "så tacksam" för det men "det är ju fortfarande fel på mitt hjärta, min blåsa, mina lungor" och så radar hon upp alla organ...

Det vanliga alltså.

Hon kunde inte genomföra hela testet då hon blev "kraftigt illamående" framgår också. Svultit sig hela dagen kanske...

Spännande! Tack för att du delar med dig. Blir sugen på att bli medlem ibland men vill samtidigt inte ge henne några pengar.

Berättade hon det i en video eller en bild där hon skrivit bara? Undra varför hon höll så länge på det och säger att hon inte läst brevet innan.
Accepterar hon det svaret ens om hon inte kunde genomföra hela testet?
Citera
2026-07-23, 17:09
Medlem
Tycker så långa naglar är lite vidrigt, förlåt. Känns elakt att säga men när hon delar bars, håller i kakor osv så trycks det alltid in. Känns så ofräscht att laga massa mat och baka med så långa naglar.
Citera
2026-07-23, 17:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av byttan
Vi har väl inte sett nån Alice från nutid på ganska länge? Eller syntes nåt sånt på de få bilderna ifrån sidan som lades upp när de var på semester utomlands nyss?

Jo hon la ut en ny video för 4 dagar sen där man ser hur hon ser ut nu. Fillers och botox i hela ansiktet. ”Jag har inte sovit en blund på hela natten. Jag är ett vrak idag 😀 Jag är jätte jätte trött 😄😄😄”. Kolla den..
Citera
2026-07-23, 17:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Plantis789
Tycker så långa naglar är lite vidrigt, förlåt. Känns elakt att säga men när hon delar bars, håller i kakor osv så trycks det alltid in. Känns så ofräscht att laga massa mat och baka med så långa naglar.

Håller med, det är extremt ohygieniskt med så långa naglar. Allt skit fastnar under! Det finns en anledning till att man inte får ha långa naglar inom vissa yrken som kräver extrem renlighet
Citera
2026-07-23, 17:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wiihoo
Jo hon la ut en ny video för 4 dagar sen där man ser hur hon ser ut nu. Fillers och botox i hela ansiktet. ”Jag har inte sovit en blund på hela natten. Jag är ett vrak idag 😀 Jag är jätte jätte trött 😄😄😄”. Kolla den..

Den är från oktober 2024. Men hon får det att låta som att den är ny och när komplimanger om att hon är vacker kommer tackar hon bara som om det vore nu.
Citera
2026-07-23, 18:03
Medlem
Citat:
För helvete.
Nu frågar hon sina prenumeranter om någon kan ge henne en penicillinkur för mjukdelar. "Får ingen hjälp av vc och bakterier har spridit sig i kroppen".

Är hon helt galen? Om hon har en infektion som kräver antibiotika behöver en läkare bedöma dels om annan behandling också behövs (skära bort t.ex) och vilken sorts antibiotika som kan hjälpa bäst. Att sitta hemma och höfta i sig en grannes penicillin utan läkarkontakt är GALET på så många sätt! I värsta fall behövs en röntgen för att se så inte bakterier börjat äta på skelettet osv...

Antingen överdriver hon å det grövsta eller så är hon inte rädd om sin hälsa.

(Frösökte ta en skärmdump men det gick inte enligt instagram.... :/ )

Håller hon på sådär så kommer penicillin inte hjälpa den dagen hon verkligen behöver det för då har hon hunnit bli resistent.
Det är ett brott att ge bort receptbelagd och personlig medicin till någon annan så jag hoppas ingen ger henne.
Tycker nästan man borde ringa till hennes vårdcentral och berätta om detta. Det kan ju bli rent farligt. Hon vet ju inte ens OM det är penicillin tabletter hon får om någon ger henne.
Citera
2026-07-23, 18:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Plantis789

Citat:
Ursprungligen postat av knazzz
Håller med, det är extremt ohygieniskt med så långa naglar. Allt skit fastnar under! Det finns en anledning till att man inte får ha långa naglar inom vissa yrken som kräver extrem renlighet
Det är "lite" skrattretande Alice har ju flera ggr sagt att hon tillfrågats att söka till Mästerkockarna och Hela Sverige bakar, inte sant ? Men det finns ingen seriös kock eller konditor som skulle släppa in henne i ett kök , bla pga hennes naglar . Fy f-n var ohygieniskt för att inte tala om att de låter djuren vara uppe på både bordet där de äter och på bänken har de kattens matskålar.

Jag undrar om one Alice går igång på att "leka gegga runt med det hon gjort, hon låter ju manisk när hon säger att det är världens fluffigaste mm.

Nu är Heidi övertygad om att det är det te hon dricker som gör henne yr......say no more Alice sa ngn ggn att H fått ngn kommentar om utseendet, då morrade A och sa att det beror på att H haft cancer och ätit kortison. Tro mig jag har själv ätit häst doser av kortison under lång tid, kortisonet gör att kroppen samlar på sig vätska ,så jag såg ut som en liten vaggande Michelingubbe ( inte skratta 🤭 ) när ni ser det framför er. Men då man trappar ned doseringen så försvinner vätskan. Det jag vill få fram är att man ser inte ut som H pga korrosion, utan detta är botox eller filler eller både och 😌

A och H är likadana kålsupare båda två de triggar varandra så kopiöst. Läste text av Alice där hon skrev att hon sov i sin mammas säng tills hon blev 20, vilken normal person gör det och då menar jag både A och H.
Citera
2026-07-23, 20:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av India73
Det är "lite" skrattretande Alice har ju flera ggr sagt att hon tillfrågats att söka till Mästerkockarna och Hela Sverige bakar, inte sant ? Men det finns ingen seriös kock eller konditor som skulle släppa in henne i ett kök , bla pga hennes naglar . Fy f-n var ohygieniskt för att inte tala om att de låter djuren vara uppe på både bordet där de äter och på bänken har de kattens matskålar.

Jag undrar om one Alice går igång på att "leka gegga runt med det hon gjort, hon låter ju manisk när hon säger att det är världens fluffigaste mm.

Nu är Heidi övertygad om att det är det te hon dricker som gör henne yr......say no more Alice sa ngn ggn att H fått ngn kommentar om utseendet, då morrade A och sa att det beror på att H haft cancer och ätit kortison. Tro mig jag har själv ätit häst doser av kortison under lång tid, kortisonet gör att kroppen samlar på sig vätska ,så jag såg ut som en liten vaggande Michelingubbe ( inte skratta 🤭 ) när ni ser det framför er. Men då man trappar ned doseringen så försvinner vätskan. Det jag vill få fram är att man ser inte ut som H pga korrosion, utan detta är botox eller filler eller både och 😌

A och H är likadana kålsupare båda två de triggar varandra så kopiöst. Läste text av Alice där hon skrev att hon sov i sin mammas säng tills hon blev 20, vilken normal person gör det och då menar jag både A och H.
Om man scrollar en stund på kontot eller kikar in på hennes blogg, så gjorde hon fina bakverk för en bunt år sedan, även maten ser aptitlig ut då. Då - kanske - hade hon nog skills för att kunna vara med i något av programmen. Sedan dess har det gått rejält utför med rubbet, både kakor, mat och Alice själv.
Citera
2026-07-23, 20:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wiihoo
Den där är gammal som gatan! Många som gick på den lätte uppenbart.
Roa dig med att bakåt-scrolla på hennes konto ett par år om du vill se förfallet på kontot.
Citera
2026-07-23, 23:10
Medlem
Citat:

Det vanliga alltså.

Ja det är klart det är, när kroppen inte får näring fungerar alla system sämre… krävs inget geni för det. Undrar vad nästa grej blir, efter foten.
Citera
2026-07-23, 23:29
Medlem
I storys från 2022 har hon lagt upp Stekpannebröd som eget recept…

Ser ut som en kopia av det här nedan, förutom en liten ändring av mängderna som hon säkert experimenterat fram själv

https://lindasbakskola.se/2019/10/23/stekpannebrod-med-bakpulver/

Känns starkt att anklaga andra för plagiat när hon gör samma själv
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in