Citat:
Det finns lika många perspektiv som det finns människor så potentiellt finns det över 1 miljon användare som har en åsikt. Modereringen sköts av ett relativt fåtal och är ganska arbetsintensivt så som det är. Någonstans får man begränsa diskussionen för att allt inte ska drunkna i byråkrati.
Citat:
Har gått ett antal utbildningar i just rättshaverism och det finns en viktig poäng där.
Citat:
Det är en bra poäng och jag tänker inte försvara Bussen då jag själv ofta inte håller med honom.
Vad gäller här var jag intresserad av att kommentera i tråden vars trovärdighet jag kan styrka med min historik av kommentarer i Flashback. Jag är alltså inte ute av att återuppskapa en tråd bara för att ("rättshaverisk").
Det sagt är det även så legitimt att ta upp frågan för andra användares skull. Nybörjare ska inte behöva behandlas illa av enväldiga moderatorer, det i sig är en princip som går i hand med forumets bevarande något som admins ständigt diskuterar som ett imperativ. Det är alltså även för foruments bästa att när moderatorer agerar bortom principerana som upprätthåller det frias order här att ärenden som denna måsta måste beaktas.
Det sagt är det även så legitimt att ta upp frågan för andra användares skull. Nybörjare ska inte behöva behandlas illa av enväldiga moderatorer, det i sig är en princip som går i hand med forumets bevarande något som admins ständigt diskuterar som ett imperativ. Det är alltså även för foruments bästa att när moderatorer agerar bortom principerana som upprätthåller det frias order här att ärenden som denna måsta måste beaktas.