Citat:
Ursprungligen postat av
ThaliaElise
Vldigt svrt att ge rd nr man inte vet om hon r otrogen eller inte. Det r ett vldigt stort problem att du inte litar p henne. Vad pratar ni om p parterapin? r det den eventuella otroheten eller mer de slitningar som uppstod nr du misstnkte den? Har terapin funkat bra hittils?
Vi var hos parterapeuten igr och enligt henne och frun s r det bara fantasier i mitt huvud. Om frun varit otrogen r inget vi kommer jobba med i parterapin sger terapeuten. Jag mste ska hjlp privat hos en annan terapeut fr svartsjukan. Jag mste frska tro p det om jag vill fortstta relationen med henne, annars kommer hon skert lmna mig och det vill jag inte. Fr sonens skull ocks.
Kvllen innan senaste parterapin upptckte jag en grej p hemlig semester bilderna. 13 som str fr dagar s r siffran 1 med bl penna och 3 med rd penna. Jag frgade henne om det. Hon menar att pennan tog vell slut s hon fick ta en annan.
Nr jag kollar p den andra hemlig semester bilden s ser jag nu att det r inte 21 som jag trott tidigare. Dr r nummer 2 med grn frg och nummer 1 med rd frg.
Allts uppenbarligen 2 olika dagar.
Jag mste dock sluta grva o leta bevis. Jag orkar inte med ngesten och jag vill inte separera. Jag kan inte heller ta kontakt med ngon av hennes kollegor fr att se om det verkligen var aw p kontoret den dagen. Om det stmmer att det faktiskt var aw framstr jag som galen.