Citat:
Ursprungligen postat av
M.Stoney
SMS konversationer med det innehållet borde vara raderat sedan länge tänker jag.
När hon kom hem den där AW kvällen och sedan lagt sig i sängen så höll hon på med telefonen och då skymtade jag en närbild på vad som såg ut som hennes nakna ben/lår. Hon hade bilden uppe ett litet tag men jag hann ej se vad som gjordes med den. Det såg ut att kunna vara i någon app som typ snapchat. Hon har snap vet jag.
Detta har jag ej berättat för henne. Det finns flera ”småbevis” jag har som jag ej nämnt här eller för henne.
Återigen, det är inte hennes älskares fel att du är patetisk. Det kommer nästan bara straffa dig och "ditt" barn om du försöker använda detta för att skada din fru eller hennes pojkväns karriärer.
Du kommer framstå som en psykiskt instabil cuck. Det är du förmodligen oxå men, folk kommer veta. De kommer användas mot dig, som alibi och försvar. Din stackars fru kan ju inte beskyllas för sin otrohet när hon råkat gifta sig med en sådan loser.
Visst det kanske gör att din fru eller chefen får byta kontor. Enbart knulla på fritiden, inte längre på kontorstid. Medan du ser ut som ett psyko, hon kan sedan välja rätt fritt att hitta på allt möjligt och omöjligt om ditt beteende och folk kommer ta hennes sida, tro på henne. Eftersom du redan visat dig gränslös, omogen och patetisk.
Men visst, chefen där kan ev få lite svårare att avancera i karriären, men han verkar redan på en bekväm plats?
Vad lever du i för verklighet där du tror att du kommer kunna komma undan med att sprida dessa rykten om din fru och hennes chef?
Din fru vet ju om att du misstänker, är i princip övertygad, att hon ligger med sin chef. Jag har väl haft roligt åt din osäkerhet, den kan även mycket väl ha drivit henne till chefens kuk. Men om ett rykte planteras på deras arbetsplats så kommer självklart din fru och hennes chef/pojkvän/älskare förstå var det kommer ifrån.
Du verkar inte tänka igenom saker alls, vilket gör att jag tvivlar på dina misstankar om frugans ev otrohet. Du är känslostyrd och reaktiv. Det vore inte konstigt om frugan sökte sig till någon annan om du ständigt insinuerar att hon är otrogen men ändå stannar.
Var hon inte otrogen till att börja med så har du ju garanterat skapat en situation där det inte vore orimligt för henne att överväga det.
I ditt huvud är din fru otrogen. Och du tror att du kan sära på frugan och den bättre mannen genom lite ryktesspridning. Du stannar alltså hos en kvinna som du tror polerar en annan mans kuk. Och din lösning är att starta ett rykte.
Som en tonårstjej. Ta dig till läkaren och kolla upp ditt T.