Citat:
Ursprungligen postat av
M.Stoney
SMS konversationer med det innehllet borde vara raderat sedan lnge tnker jag.
Nr hon kom hem den dr AW kvllen och sedan lagt sig i sngen s hll hon p med telefonen och d skymtade jag en nrbild p vad som sg ut som hennes nakna ben/lr. Hon hade bilden uppe ett litet tag men jag hann ej se vad som gjordes med den. Det sg ut att kunna vara i ngon app som typ snapchat. Hon har snap vet jag.
Detta har jag ej berttat fr henne. Det finns flera smbevis jag har som jag ej nmnt hr eller fr henne.
terigen, det r inte hennes lskares fel att du r patetisk. Det kommer nstan bara straffa dig och "ditt" barn om du frsker anvnda detta fr att skada din fru eller hennes pojkvns karrirer.
Du kommer framst som en psykiskt instabil cuck. Det r du frmodligen ox men, folk kommer veta. De kommer anvndas mot dig, som alibi och frsvar. Din stackars fru kan ju inte beskyllas fr sin otrohet nr hon rkat gifta sig med en sdan loser.
Visst det kanske gr att din fru eller chefen fr byta kontor. Enbart knulla p fritiden, inte lngre p kontorstid. Medan du ser ut som ett psyko, hon kan sedan vlja rtt fritt att hitta p allt mjligt och omjligt om ditt beteende och folk kommer ta hennes sida, tro p henne. Eftersom du redan visat dig grnsls, omogen och patetisk.
Men visst, chefen dr kan ev f lite svrare att avancera i karriren, men han verkar redan p en bekvm plats?
Vad lever du i fr verklighet dr du tror att du kommer kunna komma undan med att sprida dessa rykten om din fru och hennes chef?
Din fru vet ju om att du misstnker, r i princip vertygad, att hon ligger med sin chef. Jag har vl haft roligt t din oskerhet, den kan ven mycket vl ha drivit henne till chefens kuk. Men om ett rykte planteras p deras arbetsplats s kommer sjlvklart din fru och hennes chef/pojkvn/lskare frst var det kommer ifrn.
Du verkar inte tnka igenom saker alls, vilket gr att jag tvivlar p dina misstankar om frugans ev otrohet. Du r knslostyrd och reaktiv. Det vore inte konstigt om frugan skte sig till ngon annan om du stndigt insinuerar att hon r otrogen men nd stannar.
Var hon inte otrogen till att brja med s har du ju garanterat skapat en situation dr det inte vore orimligt fr henne att vervga det.
I ditt huvud r din fru otrogen. Och du tror att du kan sra p frugan och den bttre mannen genom lite ryktesspridning. Du stannar allts hos en kvinna som du tror polerar en annan mans kuk. Och din lsning r att starta ett rykte.
Som en tonrstjej. Ta dig till lkaren och kolla upp ditt T.