Citat:
Ursprungligen postat av
Personskyddet
Jag är väl tvärtom. Går starkt igång på tatueringar, så det är verkligen något jag vill ha. Tack för att du sparar det till mig.
Kul att vara till hjälp, broder! 💪
Det bästa vore väl kanske om det fanns som ett alternativ att bocka i, så blir alla nöjda!
Nackdelen för mig - som inte föredrar detta - är att det är typ 25% färre kvinnor att välja på än i en annan random tidsålder.
Men vem vet inom några år. Jag tycker du ska passa på om du går igång så jäkla hårt på det. 😆
Citat:
Ursprungligen postat av
DjungelJumbo
Jag väljer bort om det är för mycket som på bröst, hals, ansikte, sleeve-armar, sleeve-ben, händer och fingrar. Det blir så jävla fult. Det är 2000-talets fulaste trend. Som en jävla klottervägg.
Nu är det inte hippt eller coolt längre eftersom så många har det. Det blir trist för många när det blir omodernt och ansett som fult och trashigt. Många har ju börjat ta bort tatueringar numera.
Nån/ några mindre på andra ställen är oftast okej dock.
Jag har 0 och inga tatts och det är jag glad för idag.
Jag vill gärna tro på det du skriver är sant. Jag har väl sett en och annan tatueringsborttagnings-annons. Har du sett andra indikationer på att det går åt andra hållet?
Citat:
Ursprungligen postat av
Babushka7
Tattos kan vara väldigt häftigt och intressant om det är genomtänkt och har en betydelse för personen. Jag blir mer nyfiken att veta vilken betydelse det har för personen.
Tattovering är konst och ett sätt att uttrycka sig.
Själv vågade jag komiskt nog aldrig att få en tattovering på min kropp. Var rädda för att jag skulle ångra det en dag.
Nu har jag nåra tattoveringar i huvudet där jag definitivt utan det minsta tvekan vet att jag aldrig skulle ångra det, men jag ser ingen behov att tattovera det. Det sitter ändå djupt i hjärtat
Man vet aldrig, kanske jag en dag gör det.
Men vänta nu, konst?? Det är ju inte de själva som tatuerat sig eller? 🤨
Jag har sett tjejer som målar eller smyckar sig på ganska extrema sätt, för att sticka ut och framhäva feminina drag. Och ja, även i ansiktet. Alternativt fägar håret i olika onaturliga färger. Detta ser jag faktiskt som mer konst, åtminstone får jag inte en lika kraftig maskulin känsla av dessa uttryck. Plus det är
inte permanent!
Citat:
Ursprungligen postat av
DurexPlayHeat
Tatueringar är för:
1) sjömän
2) rockstjärnor
3) porrstjärnor
Punkt slut.
Sjömän och kriminella säger jag. Helst inga andra!