Flashback bygger pepparkakshus!
2025-06-22, 14:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rostochlok
Nej verkligen inte, känns ärligt talat lite inceligt att vara emot tatueringar. Aldrig stött på en normal kille som haft något emot tatueringar.

Trash dras till trash helt enkelt….
Citera
2025-06-22, 14:04
Medlem
Klart man sållar väck alla med tatueringar.. Ett säkert kännetecken för WT.
Citera
2025-06-22, 14:07
Medlem
Custom_mades avatar
Swipar höger på alla. Sorterar senare.

Men ja tatueringar brukar gå bort om det är mer än nån liten sak som knappt syns.

Tycker inte att det är jättefult som så, men hela looken med svart färgat hår, tatuering, anknäbbs-läppar, fransar osv. brukar komma med paketet.

Helt enkelt "singel morsa"-looken tycker jag är risig.

Den känns... Högstadiet på något sätt.
Citera
2025-06-22, 14:15
Medlem
Egentligen är jag inget fan av detta nya ideal heller. Men gillar jag en person i övrigt hade det inte varit en dealbreaker på något sätt, och har träffat personer med mycket tatueringar. Sedan kanske man omedvetet sållar bort de mest hårt tatuerade när man har flera val av olika skäl.

Framförallt hals/ansiktstatueringer tyder på dåligt omdöme. Även om jag inte dömer någon för det är det så många andra i samhället som gör det och det borde alla kunna lista ut att man gör det svårt för sig själv med dessa attribut, och man ska nog vara ordentligt spännande om jag ska vara intresserad ändå.

Också de som har stora avancerade tatueringar över hela kroppen har jag kanske högre krav på i övrigt. Det kostar ju en förmögenhet att gadda hela kroppen i detalj om det är välgjorda tatueringar som inte ser ut som stryk. För mig som inte delar intresset ett otroligt korkat sätt att spendera pengar och är ju heller knappast höginkomsttagare som brännt 100000-tals på tatueringar utan oftast arbetarklass som finansierat tatsen med det som borde varit sparpengar eller gud förbjude SMS-lån
Citera
2025-06-22, 14:16
Medlem
Paris24s avatar
Helt rätt, tatuering går fett bort, det är in ingravering för evigt i ens kropp att man är lågintelligent, eller lätt att övertala av någon annan lågintelligent.

Finns en del annat som går lika fett bort, t.ex fett och dålig stil med kläder. En kvinna ska kunna klä sig snyggt, åtminstone på ETT foto.
Citera
2025-06-22, 14:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tidsresenaren
Lägger mig i eran diskussion lite smått.

Men du pekar på exakt vad en stor del av problemet är: tatueringar är en maskulin smyckning, så det blir svårare för mig som man att tycka att det är hett på tjejer.

Det för länge sedan, men idag är det lika mycket en kvinnlig grei som det en manlig. Ungefär som rökning, förr var det bara män, sedan började kvinnor också (efter mycket reklam, det måste nämnas)

Det är helt okej att inte gilla tatueringar, men det betyder inte att det är något fel på alla kvinnor som är tatuerade. Och det finns nog många kvinnor som har issues och är WT som har tatueringar.

På samma sätt som många WT-män inte har tatueringar. Och har issues.
Citera
2025-06-22, 14:28
Medlem
Svavelbryggas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bithax
Västa jag har sett var någon tinderbrud som jag dejtade. Hon visade sitt ben. Där hade hon tatuerat en grön zombie från låret hela vägen ned på benenet.

”Han heter Gunde”.

Vi träffades bara två gånger, sen blev det inte mer.

Låter som en toppentjej med god smak och kul humor. Ser verkligen inte problemet.
Citera
2025-06-22, 14:53
Medlem
Nycticoraxs avatar
Automatiskt, det är det första man kollar efter. Stora synliga tatueringar är big no-no för min preferens. Har inga problem med olika kroppstyper, bara det är en sund personlighet. Kan tänka mig att tatuerade dras till andra tatuerade, och det finns det ju många av.
Citera
2025-06-22, 15:15
Medlem
Är kvinna. Tycker inte om det på varesig män eller kvinnor. Springer åt andra hållet. Folk får göra som de vill men förvänta dig inte att jag ska gilla det. Förstår din aversion till 100%.
Citera
2025-06-22, 15:25
Medlem
Tomtekukars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blobbare
Stora tatueringar på tjejer är en varningssignal, man vet att pappa varit för närgången, swipa och sök vidare
Skitsnack. Allt är inte pappas fel, din feminist/sojapojke.
Citera
2025-06-22, 15:40
Avstängd
Ksenia74s avatar
Det är fult med tatueringar på alla människor det talar om osäkra och misslyckade människor
Citera
2025-06-22, 15:40
Medlem
Någon diskret år ok, men hela armarna full ser ju förjävligt ut och det är verkligen INGET mot hur illa det kommer att se ut om 15 år...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in