2025-06-23, 15:49
Medlem
Nä, jag väljer inte bort om en tjej är tatuerad. Däremot väljer jag bort WT och tatueringar är in indikator. Finns det inget annat i presentationen går personen bort.
Citera
2025-06-24, 05:30
Ja, jag är förmodligen helt stenålders men jag tycker också tatueringar passar bäst på sjöfolk.
Citat:
Ursprungligen postat av VolleybollMolly66
Mitt ex var sjöman o jag tyckte det var grymt snyggt o sexigt m hans tatoos men jag skulle aldrig göra det själv
Citera
2025-06-24, 07:01
Medlem
Alltid tyckt det är rejält white trashigt men var och varannan tjej har tatuering numera så det är bara att gilla läget. Samtidigt så får man räkna med att bli bortsorterad som otatuerad då många tjejer på tinder skriver att de gillar tatueringar.
(Eller så är tinder bara platsen för överblivet skadat gods)
Citera
2025-06-24, 09:41
Medlem
Efter att Tatueringar blev trendigt blev också alla oerhört gräsliga motiv det.

Tex folk som tatuerar in ögon eller fjärilar spyr man lite i munnen av dom har också samma copy/paste personlighet.
Samma gäller dessa WT med något ord som "Faith" i ansiktet eller någon litet kladd som stjärna/hjärta på kinden.

Gäller dock både män som kvinnor, samma skrot och korn.
Dom alla tror att dom är riktigt unika för att dom kladdat på sig den senaste inne trenden dom senaste 10 åren från Instagram.

Alltså den lite modernare versionerna av "Kinatecken", "Tribals" och Taggtråds tattueringar.
Citera
2025-06-24, 10:42
Avstängd
Man ligger ju inte med tatueringarna. Man ligger med pussyn. Lägg krutet där istället. Är den duglig så kvittar det om hon e målad eller ej
Citera
2025-06-24, 12:06
Medlem
Kaffemedaffes avatar
Det som är överlägset mest WT är att "swipea" överhuvudtaget.
Men ja, hade jag gjort sådant hade helt klart tatueringar gått bort omedelbart.
Risken för olika typer av mental instabilitet är mångdubbelt högre, allt annat lika, med tatueringar. Gäller både kvinnor och män för övrigt.
Citera
2025-06-24, 14:25
Medlem
Actionfilms avatar
Nej, tvärtom. Tatueringar, ju fler och större desto bättre. Det indikerar att en person är gränslös, impulsiv och risktagande = större chans till ligg. Samma med färgat hår, metall på kroppen, rökning, mycket smink och lite kläder.
Citera
2025-06-24, 14:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Actionfilm
Nej, tvärtom. Tatueringar, ju fler och större desto bättre. Det indikerar att en person är gränslös, impulsiv och risktagande = större chans till ligg. Samma med färgat hår, metall på kroppen, rökning, mycket smink och lite kläder.

Kan till viss del hålla med dig. Tatuerade tjejer och hårfärg etc såsom du beskriver, det är tjejer som är lätta att få ett ligg med. De är sexuellt gränslösa och kan gå från säng till säng utan problem. Idealiskt för killar som vill ligga med olika tjejer.
Citera
2025-06-24, 20:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gscoIkljyikdvkhfdI
Nej det är jättefint.

Bra att några tycker det🙂
Citera
2025-06-24, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hastalavista200
100% !!! såg en gammal gubbe på Coop förra veckan som var 75 bast kanske, han hade armarna fulla med massa små tatueringar å det såg förjävligt ut! för hans hud var så skrynklig å hängig. Färgen såg annorlunda ut å allt hade bara åldrats fel. Så då fick man en tankeställare dessutom väldigt unikt å se en så gammal gubbe med så många små

Som tjej kan man ju sätta dom på brösten. Där kan man ha botox😀
Citera
2025-06-24, 21:32
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av VolleybollMolly66
Bra att några tycker det🙂

Mamma Molly kanske skulle passat i en svanktatuering? 🤔
Citera
2025-06-24, 21:35
Medlem
Citat: