Citat:
Ursprungligen postat av
MrSwedeGliderRunt
Oftast ser det ut som random klotterplank, ser för jävligt ut i 99% av fallen, så ja, det blir inget seriöst med en sån.
Bara wt low class som gör så.
Exakt, för mig blir det inte ens casual dock. 🙂
Citat:
Ursprungligen postat av
Hastalavista200
Jag blir definitivt äcklad av stora tatueringar på tjejer, drömfångare under brösten, änglavingar eller sleeves. Med mera! Så jag swipear alltid bort dessa nu!! Men det började för bara 1 årsedan, tanken slog mig att de är jävligt fult med tatueringar på tjejer! (Miniatyrtats funkar)
Själv har jag 3 små och en stor, ångrar min stora lite men den sitter så dolt tack å lov.
Folk idag har tatuerat sig för mycket med den trenden å MÅNGA kommer ångra det. Ser riktigt trashigt ut
All right, fattar. Jag ska dock säga att på män ser det inte lika illa ut, generellt sätt. Så lite av poängen jag ville framföra var ju att det är en manlig smyckning egentligen. Kvinnor har 100 andra sätt att ”peacocka” på.
Citat:
Ursprungligen postat av
OceanDeep
Nej. Känner kanske något annat. Alla har väl sin egen smak och tycke.
Jag undrar dock över de som skriver utländska ord.
Typ att de skriver in Al yohm eller nåt.
Om jag kan tänka mig att tatuera mig. Ska man göra det innan man lägger sig i graven eller? Det är ju öppet så länge man inte gör det i alla fall. En stort beslut men om man ändrar beslutet att vara ett litet kanske man är snabbare att säga ja till det?
Okej, det skulle vara intressant med en undersökning. De flesta verkar ju hålla med mig, men det finns säkert några snubbar som är neutrala eller kanske t o m går igång på det. Kul för dem kvinnorna då!
Jag hade ingen preferens ang bonusfrågan, tänk som du vill!
Citat:
Ursprungligen postat av
LiteKonstig
Mina armar och händer är fyllda med bläck och mer kommer det bli, jag tatuerar mig för att det är snyggt och gör det för mig själv, som majoriteten av tatuerade människor. Om en dejt, OnS, flickvän har bläck eller inte är irrelevant men det är trevligare att inspektera en kropp med bläck

Intressant. Är det någon särskild färg ni går igång på? Undrar av nyfikenhet.
Citat:
Ursprungligen postat av
Doktordonka
Om det är för mycket tatueringar, och på fel ställen, så går det fetbort.
Lika så tjejer som har uppenbara fillers i läpparna, eller extremt stora plastikopererade bröst, bägge två går fullständigt bort, otroligt FULT och icke-attraktivt! Liksom lite förorts-vibbar och dålig smak.
Jag tar allt det andra alla dagar i veckan, men jag förstår hur du menar.