Har jag sagt ngt annat??
Nooshi är försiktig med sina svar för även hon vet att ATM skulle gå lös på en person är trams.
Jag menade att Ebba är så säker på sin kandidat inte började fighten så hon kan redan innan utredningen attackera fullt mot V medans V "vi avvaktar " för de vet de sket i blå skåpet.
Sen är Nooshi patetiskt som tror bara för man är på samma parti så är man per automatik partiskt.
Jag röstar SD. Ponera att jag går ut på stan och ser Jimmie Åkesson, Tobias Andersson får syn på säg Jonas Sjöstedt och utan anledning slår skiten av honom. Nooshis barnsliga resonemang är att jag inte skulle vittna för Sjöstedts fördel bara för jag är SDare.
Kanske kommer som en chock för vänstern men de flesta tolererar inte lagbrott speciellt våld, som pallarna är mästare på.
Citat:
Ursprungligen postat av
fiftyforfifty
Snack! Nooshi försöker beskylla utredningen som partisk och anger att det är en vän till Måwe - som visar på att det var V-partisten som inledde konfrontationen.
Det kommer bita V i röven och skulle kunna leda till att Nooshi får avgå.
Tufft för S att bilda konstellation med detta parti. Vänstern upplevs nästan mer splittrat än S.