2025-05-23, 07:41
Medlem
ErlingBrautHaalands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ziracorn
Lite OT, men vad gör en tlänstekvinna i EU-parlamentet egentligen på dagarna?

Orkar inte Jonas bära sin egen portfölj!?

Sitter hon framför en laptop och väntar på att få direktiv?

Märkliga tjänster...
Det var detta lepen dömdes för då hennes anställda ej ansågs driva eu politik utan de drev partipolizik. Vad vänsterterroristerna pysslar med är ju inte ens politik utan terrorism v måste förbjudas
Senast redigerad av ErlingBrautHaaland 2025-05-23 kl. 07:46.
Citera
2025-05-23, 07:44
Medlem
Enligt media filmades allt av övervakningskamera.

Hur fungerar det, kommer filmerna någonsin att släppas?
Citera
2025-05-23, 07:45
Medlem
Graavargs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av theMowg
Från Alice "X"
https://x.com/alicemedce/status/1925...7Ctwgr%5Etweet
Tydliga besked från Alice.

Inte alls.

Att Måwe blev filmad vet vi redan. Det är vad KD och Måwe nu kallar att hon "blivit attackerad".

Vi vet också att när Måwe frågade varför hon blir filmad så blev hon kallad för en "hemsk person". Det är vad KD och Måwe nu kallar "eskalering".

Men det som det är fråga om är den polisanmälan om fysiskt våld som blev resultatet av intermezzot. Om det säger Måwe (och KD) inte ett smack. Måwe påstod också tidigare att hon skulle göra en egen polisanmälan, den verkar inte heller ha blivit av.

Det kommer att klarna så småningom om, eftersom det pågår en polisutredning. Måwe har immunitet mot åtal i egenskap av att vara EU-parlamentariker, men förstås ingen immunitet mot en polisutredning. Och eftersom allt finns på video så lär det inte ta så länge.

Så att Måwe blivit filmad och kallad "hemsk person" kan väl anses vara klarlagt, men vem som faktiskt rök på vem först, rent fysiskt, är ännu oklart. Det enda vi faktiskt vet om det är att Måwe blivit polisanmäld.

- - -

Intressant dock att så många av FBs "skrivbordskrigare" genast rycker ut för att försvara just Måwe, för nåt som mest låter som en dagisversion av en bitchfajt. Två kvinnor börjar skrika åt varandra och filma varandra i en korridor i kontorshus i Bryssel, och den ena får nåt klösmärke elelr blåmärke eller nåt. Om det är Måwe som skyldig så har hon gjort bort sig, om hon är oskyldig så är det nån tjänsteman som släppt sig pga. Måwes hysteriska sionism. Big deal...
Citera
2025-05-23, 07:56
Medlem
ErlingBrautHaalands avatar
Dadgostar uttalar sig nu och säger att våld aldrig är acceptabelt.

Själv vilm jag att terroristorganisationen V skall förbjudas men varje gång jag ser dagostars pattar ändrar jag mig.
Citera
2025-05-23, 07:57
Medlem
smokingdogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ddagen
Det är så väldigt uppenbart för alla med normal iq att ATM aldrig skulle ge sig på random person/politisk motståndare genom att tillgripa våld. Men de vänsterblivna tror såklart det. Anledningen till det är just nämnda iq.

Exakt så, den samlade bilden jag har av ATM stämmer inte överens med vad hon anklagas för. Det var verkligen en reaktion inom mig på cellulär nivå, att detta kan inte stämma.

Snacka om ett enormt CP/mongo move av uppviglare och även av de inom V som fortsätter ifrågasätta utredningen.
Citera
2025-05-23, 07:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Graavarg
Inte alls.

Att Måwe blev filmad vet vi redan. Det är vad KD och Måwe nu kallar att hon "blivit attackerad".

Vi vet också att när Måwe frågade varför hon blir filmad så blev hon kallad för en "hemsk person". Det är vad KD och Måwe nu kallar "eskalering".

Men det som det är fråga om är den polisanmälan om fysiskt våld som blev resultatet av intermezzot. Om det säger Måwe (och KD) inte ett smack. Måwe påstod också tidigare att hon skulle göra en egen polisanmälan, den verkar inte heller ha blivit av.

Det kommer att klarna så småningom om, eftersom det pågår en polisutredning. Måwe har immunitet mot åtal i egenskap av att vara EU-parlamentariker, men förstås ingen immunitet mot en polisutredning. Och eftersom allt finns på video så lär det inte ta så länge.

Så att Måwe blivit filmad och kallad "hemsk person" kan väl anses vara klarlagt, men vem som faktiskt rök på vem först, rent fysiskt, är ännu oklart. Det enda vi faktiskt vet om det är att Måwe blivit polisanmäld.

- - -

Intressant dock att så många av FBs "skrivbordskrigare" genast rycker ut för att försvara just Måwe, för nåt som mest låter som en dagisversion av en bitchfajt. Två kvinnor börjar skrika åt varandra och filma varandra i en korridor i kontorshus i Bryssel, och den ena får nåt klösmärke elelr blåmärke eller nåt. Om det är Måwe som skyldig så har hon gjort bort sig, om hon är oskyldig så är det nån tjänsteman som släppt sig pga. Måwes hysteriska sionism. Big deal...

Nej, det Måwe kallade att bli attackerad var att tjänstemänniskan flög på henne och försökte rycka åt sig Måwes telefon. Och sen gråta för att hon fick rivmärken när Måwe försvarade sig.
Citera
2025-05-23, 07:58
Medlem
klemenzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Graavarg
Om det är Måwe som skyldig så har hon gjort bort sig, om hon är oskyldig så är det nån tjänsteman som släppt sig pga. Måwes hysteriska sionism. Big deal...

I vänsterns värld helgar ändamålet medlen. Våld eller hot om våld ligger alltid inom räckhåll.

Det är intressant att observera hur starkt Jonas Sjöstedt går ut och försvarar sin assistent.
https://www.europarl.europa.eu/meps/...EDT/assistants
Citera
2025-05-23, 07:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ErlingBrautHaaland
Dadgostar uttalar sig nu och säger att våld aldrig är acceptabelt.

Själv vilm jag att terroristorganisationen V skall förbjudas men varje gång jag ser dagostars pattar ändrar jag mig.

Ändå umgås V regelbundet med företrädare för AFA, amazing
Citera
2025-05-23, 08:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ninejj
Nej, det Måwe kallade att bli attackerad var att tjänstemänniskan flög på henne och försökte rycka åt sig Måwes telefon. Och sen gråta för att hon fick rivmärken när Måwe försvarade sig.

Av erfarenhet av liknande slag så är min känsla att det var Måwe som började med det fysiska. Oavsett hur störd och provocerande den andra personen var så ska inte våld startas av Måwe . Jag har en sådan stark känsla att hon skämdes och tog första bästa flyg hem till Sverige. Jag tror på att Måwe är i chock och att hon kände sig attackerad med att bli kallad saker och bli filmad. Sedan att Måwe började med det fysiska är min känsla, jag kan ha fel men brukar inte ha det.
Oavsett vad, den som
Började med det fysiska ska inte arbeta kvar. Egentligen borde inte någon av dom två arbeta kvar. Båda har varit med i en catfight i utlandet dessutom. Så pinsamt för Sverige .
Citera
2025-05-23, 08:05
Medlem
Graavargs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klemenza
I vänsterns värld helgar ändamålet medlen. Våld eller hot om våld ligger alltid inom räckhåll.

Det är intressant att observera hur starkt Jonas Sjöstedt går ut och försvarar sin assistent.
https://www.europarl.europa.eu/meps/...EDT/assistants

Det skulle säkert vara intressant om du skulle länka till det, också om det inte har nåt med själva intermezzot att göra.

Jag antar att du har en länk till vad Sjöstedt sagt?
Citera
2025-05-23, 08:06
Medlem
Så det finns övervakningsfilmer (EU-parlamentets egna).

Men sedan borde det ju finnas privata mobilfilmer (Alices, vänsterpartistens, eventuella vittnens).

Om jag fattar rätt så har ingen film alls läckt till media eller laddats upp på sociala medier eller på nätet?
Citera
2025-05-23, 08:06
Medlem
jhww82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smokingdog
Exakt så, den samlade bilden jag har av ATM stämmer inte överens med vad hon anklagas för. Det var verkligen en reaktion inom mig på cellulär nivå, att detta kan inte stämma.

Snacka om ett enormt CP/mongo move av uppviglare och även av de inom V som fortsätter ifrågasätta utredningen.

De värsta kvinnliga förövarna i historien har sett ut som änglar. Att ATM sminkar och klär ut sig som om hon var ett barn är hennes fasad.

Kvinnan stödjer Netanyahu och köper aktivt vapenaktier för att hon är girig. Hon är en sann kristdemokrat det är en sak som är säkert.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in