2025-05-25, 00:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dumdryg
Här
https://samnytt.se/slagsmal-mellan-k...ngades-pa-film
Tackar! Fy fan!
Citera
2025-05-25, 00:44
Medlem
Sooks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjanska
Kanske kommer ett förslag att "terrorstämpla" likt AfD blev i Tyskland?
KD ska väl inte terrorstämplas? Eller hm… varför inte… när jag tänker efter. Det verkar rimligt.
Citera
2025-05-25, 00:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dansquelcas
Rumänskan är inte folkvald utan handplockad av sin bästa vän Busch och om rumänskan faller på grund av hennes misshandel kommer Busch också att falla.

Varför skulle Alice falla i onåd? Allt talar just nu för att V-kvinnan är den som gjort fel och riskerar dra ner V i träsket av lögner och om inget helt nytt dyker upp så tror jag att både Alice, Busch och KD är helt okej.
Citera
2025-05-25, 00:46
Medlem
crusades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EttTillKonto2
Som folkvald politiker bör man kunna stå emot en del provokationer. Att bli filmad på allmän plats är något politiker får tåla.

Absolut men palestiniern använde fysiskt våra och det behöver man inte tåla.
Citera
2025-05-25, 00:49
Medlem
crusades avatar
Citat:
Det var semiten Yusra som attackerades av rumänskan

Det finns filmbevis på det motsatta av EU:s säkerhetsavdelning.
Citera
2025-05-25, 00:56
Medlem
feemaxxxs avatar
Det enda som gäller att få filmen publicerad för att få bort alla spekulationer. Vore kul att se cat fighten.
Vänster sitter just nu och jobbar på damage kontroll.
Citera
2025-05-25, 01:11
Medlem
maktspels avatar
Citat:
Rumänskan är inte folkvald utan handplockad av sin bästa vän Busch och om rumänskan faller på grund av hennes misshandel kommer Busch också att falla.
Hon är folkvald.
Citera
2025-05-25, 03:12
Medlem
EnergizerBunnys avatar
Citat:

Men kära någon, det är ju inte rumänskan som har misshandlat. Det är hon som ÄR misshandlad, av vänsterpartisten.
Citera
2025-05-25, 03:36
Medlem
maktspels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jontepsg
Men hon har länge pratat om hur synd det är om henne som är på Israels sida och att hon behöver leva med hatet från motståndarna.
Varför skulle hon gå omkring och tycka att det är synd om henne? Jag har mer fått intrycket av att Palestina-kramarna tycker att det är synd om dem, då inga smarta människor vill tänka som dem, och pga av det anser de sig tydligen ha rätt att ta till okonventionella metoder i form av t ex våld för att få uppmärksamhet.

Har du några konkreta exempel på hur Alice skulle ha sagt att det är synd om henne? Hon är väl opinionsbildare och politiker och pekar på vad hon anser är fel hos motståndarlägret.
Citera
2025-05-25, 06:15
Medlem
Fajten mellan Alice Teodorescu Måwe och Yusra Imsheiel i Bryssel har vissa likheter med fajten mellan Joakim Lamotte och Kristian Lundberg i Göteborg. Jag gissar att det rättsliga utfallet i båda dessa fäktningar blir liknande, typ "brott kan inte styrkas" eller bara "avskrivs".

Hur som helst är det lite uppfriskande med lite politiskt handgemäng när ingen blir allvarligt skadad.
Citera
2025-05-25, 06:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dumdryg
Intressant analys av professorn i statskunskap, Marie-Louise von Bergmann-Winberg.

Skrev ju här om dagen att Vänsterpartiet sänker sig själv om de försöker driva det här vidare.

De skulle bara ha puttat palestiniern under bussen och backat in i värmen igen. Hon skulle ju ändå sluta jobba där.

Men nej. Börja ifrågasätta parlamentets talman och anklaga ATM för misshandel. Nu kollar de andra partierna i parlamentet snett på dem. Vad släpar ni in för tjänstemän egentigen?

Jag vet inte, tanten (prof emeritus) är 79år och är expert på lokal utveckling i Trångsviken och Åre. Det får mig att tro att Epoch times har letat till de hittat en person med rätt titel och vill säga rätt saker.

Det bästa är väl att vänta på vad polisen säger. De borde få tillgång till filmerna. Talmannen tillhör samma partigrupp som KD.

Sen undrar jag vad reglerna säger om fotografering i EU och Belgien. Är byggnaden allmän? Eller råder det fotoförbud? Vilka skador har de båda kombatanterna?
Citera
2025-05-25, 06:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SiamGnome
Jag vet inte, tanten (prof emeritus) är 79år och är expert på lokal utveckling i Trångsviken och Åre. Det får mig att tro att Epoch times har letat till de hittat en person med rätt titel och vill säga rätt saker.

Det bästa är väl att vänta på vad polisen säger. De borde få tillgång till filmerna. Talmannen tillhör samma partigrupp som KD.

Sen undrar jag vad reglerna säger om fotografering i EU och Belgien. Är byggnaden allmän? Eller råder det fotoförbud? Vilka skador har de båda kombatanterna?
Så dom har hittat liknade "expert" som MSM brukar ha?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in