Citat:
Ursprungligen postat av
SmeOlle
Du hade inte kunnat smälla mig på käften, sluta svamla nu. Alice har med sitt övervåld nu förhoppningsvis blivit en välförtjänt måltavla. Sån här uppmärksamhet skapar såklart ett stort fokus på henne och den högerextremism hon predikar. Det är det som är det fina med martyrer. Istället för kollektiv bestraffning och förintelse, så väljer dom ut enskilda individer och bestraffar dom på lämpligt sätt. Hamas ❤️
Din retorik är ju helt kontraproduktivt om du vill inför andra försvara vänsterns personal i parlamentet i detta ärende.
Det är inte sanningen i detta handgemäng du är ute efter utan att komma åt Alice på alla sätt som är möjligt. Alternativt " damage controll". Även hot och våld bejakar du likt din själsfrände i Bryssel. Jag tror det är klart för de flesta vad som inträffat och även dig genom detta ditt inlägg som tydligt förklarar din och vänsterns inställning till hot, våld och sanningen.
Det återstår för dina gelikar nu att misstänkligöra rättsprocessen eller sopa allt under mattan.
Du tappar dock masken helt och uppvisar genom din retorik just hur din själsfrände resonerade nere i Bryssel.
Du är en nyttig kontraproduktiv idiot för din sak men för lågintelligent gör att inse detta själv.
Nej, jag försvarar vare sig Israel eller Hamas då detta är irrelevant för ärendet. Att det är relevant för dig visar bara att du har en perverterad syn på sanningen, rättvisa och bejakar just hot, våld när din sida utövar den eller att ni tror det gynnar er.
Ditt inlägg klargör detta med tydlighet och att du nu agerar som nyttig idiot stärker Alice T Måwes version och skadar din själsfrände begriper du inte ens själv.