2025-05-22, 16:08
Medlem
.nattramn.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bombacci
Vad vet du om vilket kön personen upplever sig ha?

våld är fel!
Jag har ingen aning, naturligtvis.
Men Omni skriver så här.
Tjänstemannen har i sin tur lämnat in en polisanmälan mot Teodorescu Måwe, som han menar har attackerat honom.
https://omni.se/kd-teodorescu-mawe-k...raket/a/1MJ0pQ

Eftersom många i tråden skriver hon om vänsterpartisten undrade jag om det framkommit. Men visst det kan ju vara en hon som upplever sig som han. Det kan ju också vara att omni skrivit fel. Eftersom det ser ut som om det inte står han i fler artiklar.

Jag kanske är knäpp men jag tycker det är värre om det är en han en en hon, speciellt om V därför väljer att använda sig av hen.

Men självklart våld är fel oavsett.
Citera
2025-05-22, 16:09
Medlem
Memnoks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bombacci
Ja framförallt om en blir misshandlad av dessa "intelligenta" kvinnor.
Nu verkar det iofs som att övervakningskamerorna stöder ATMs version av händelseförloppet, det kombinerat med att hon är ungefär tre äpplen hög borde leda till att mycket få mentalt stabila individer är rädda för att bli misshandlad av henne.
Citera
2025-05-22, 16:11
Medlem
dansquelcass avatar
Jag ska berätta en sak här att jag har rötter från Gustav Vasa om du undrar men det är irrelevant för ämnet här.

Det viktiga här är att sätta rumänskans ord, genom hennes vän Busch, och väga det mot fakta om vad som har hänt.

Citat:
Ursprungligen postat av One2Many
"Varför flydde hon när hon efter hon polisanmäldes"?

Du din svagbegåvade djävla importapa, kan du öht uttrycka dig på svenska?

Hon har inte "flytt" någonstans, typiska VPK lögner, som vanligt. Hon är varken efterlyst eller har åkt till ett land som saknar utlämningsavtal med Belgien.

Den arabrunkande VPK-fittan däremot har inte åkt någonstans, högst troligt eftersom hon är den som faktiskt är den som utreds av Belgisk polis, eftersom batikludret missade att hon blev filmad när hon angrep Måwe.

Fast det behöver man ju inte låtsas om ifall man är en lögnmarinerad VPK-hora
Citera
2025-05-22, 16:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av David1982
Videokameran säger annat din lilla vänster aktivist. EU säkerhetsavdelning bekräftar att Alices version stämmer. Alice är smart nog att fatta om man ska slå ngn på käften gör man det på en plats där CCTV kameror inte finns..Ngt dina vänner i vänsterpartiet glömmer så lätt.

Haha, vi får väl se när videomaterialet presenteras. Jäv deluxe när parlamentet skyddar sina parlamentariker. Intressant att Alice inte polisanmälde direkt, hen hade väl fullt upp med att förstöra bevismaterial.

Men hemma i tryggheten är hen o gråter ut med en tröstande Ebba. Brunhögern i ett nötskal.
Citera
2025-05-22, 16:16
Medlem
Rätt så talande att Alice lämnat landet och flytt en polisutredning, hon drog en Clemenger helt enkelt.
Är man lite uppskakad så avrundar man väl arbetsdagen tidigare, åker hem till sin lägenhet i Bryssel, tar ett glas rött och beställer lite ubereats. Man drar väl inte förhastat utomlands bara timmar efter en sådan händelse om man inte har något att dölja?
"Jag har inte gjort något fel, jag är offret men jag tar stressat första bästa sista-minuten-flyg härifrån"
Luktar SKUMT...

https://www.tv4.se/artikel/5jlAZel4B...l-efter-braket
Citera
2025-05-22, 16:17
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dansquelcas
Hey fuckface titta hit! Om rumänskan attackerades, varför flydde hon efter att hon polisanmäldes och varför sitter inte offret i polisens förvar om det är "redan bekräftat att Måwes version är den sanna"?

Så du vet vem offret är och var hen befinner sig? Eftersom du vet att hon inte gripits av polis? Nu ser nog den lokala polisen detta som en struntsak så ingen kommer väl gripas, högst genomförs förhör.
Citera
2025-05-22, 16:18
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .nattramn.
Jag har ingen aning, naturligtvis.
Men Omni skriver så här.
Tjänstemannen har i sin tur lämnat in en polisanmälan mot Teodorescu Måwe, som han menar har attackerat honom.
https://omni.se/kd-teodorescu-mawe-k...raket/a/1MJ0pQ

Eftersom många i tråden skriver hon om vänsterpartisten undrade jag om det framkommit. Men visst det kan ju vara en hon som upplever sig som han. Det kan ju också vara att omni skrivit fel. Eftersom det ser ut som om det inte står han i fler artiklar.

Jag kanske är knäpp men jag tycker det är värre om det är en han en en hon, speciellt om V därför väljer att använda sig av hen.

Men självklart våld är fel oavsett.

Kan så vara. Är ju oftast ingen högre utbildning som krävs för att vara redaktör på sådana där tjänster. Kanske bara en hen till journalist som inte förstått att "tjänsteman" inte per automatik betyder att det är en man.

Håller annars med. Om det är en man kan man ju förstå att V kör med detta hen. Annars kommer ju stor del av folket genast tro mer på Alice. Hon benämnde personen som bara personen. Men det lär ju komma fram förr eller senare får man hoppas. Både kön (fött sådant) som namn på MGM.
Citera
2025-05-22, 16:19
Medlem
dansquelcass avatar
Jaha, det säger du, men då ska polisutredningen vara klar, alltså samma dag som polisanmälan gjordes, eftersom säkerhetsavdelningen redan vet det som hänt genom cctv?

Citat:
Ursprungligen postat av David1982
Videokameran säger annat din lilla vänster aktivist. EU säkerhetsavdelning bekräftar att Alices version stämmer. Alice är smart nog att fatta om man ska slå ngn på käften gör man det på en plats där CCTV kameror inte finns..Ngt dina vänner i vänsterpartiet glömmer så lätt.
Citera
2025-05-22, 16:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Duvlort
Andra kvinnor kan ibland känna olust och ångest i närhet av intelligenta kvinnor.
Man är van av att bara möta den likasinnade korkade varianten av kvinnor, framförallt inom vänsterrörelsen.

Precis! Ni anar inte hur vidriga kvinnor kan vara mot den kvinna som är smart, intelligent och som lyckas.
Citera
2025-05-22, 16:27
Medlem
buzzkillers avatar
Det är så här vänstern opererar. De tar till våld sedan skyller de på andra. Att vara mentalt störd går ju i linje med att vara vänstervriden, så detta förvånar mig inte.
Citera
2025-05-22, 16:30
Medlem
ErlingBrautHaalands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jojaeeee
Rätt så talande att Alice lämnat landet och flytt en polisutredning, hon drog en Clemenger helt enkelt.
Är man lite uppskakad så avrundar man väl arbetsdagen tidigare, åker hem till sin lägenhet i Bryssel, tar ett glas rött och beställer lite ubereats. Man drar väl inte förhastat utomlands bara timmar efter en sådan händelse om man inte har något att dölja?
"Jag har inte gjort något fel, jag är offret men jag tar stressat första bästa sista-minuten-flyg härifrån"
Luktar SKUMT...

https://www.tv4.se/artikel/5jlAZel4B...l-efter-braket
Var ju ett antal svenskar som blev mördade av islamistgäng i bryssel när de skullepå hockey vm sist. Kan inte vara kul för alice att gå och handla i staden som är packad med islamister
Citera
2025-05-22, 16:30
Medlem
dansquelcass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HejaFinland
Så du vet vem offret är och var hen befinner sig? Eftersom du vet att hon inte gripits av polis? Nu ser nog den lokala polisen detta som en struntsak så ingen kommer väl gripas, högst genomförs förhör.

Jag antar att offret fick ledigt efter den rumänskans misshandel och hon kommer nog att stanna hemma ett tag, men det som hände var en trivial sak i sig, men varför flyga hem till Stockholm och sedan gå ut media via sin vän att hon är rädd? Allt tyder på att den rumänskan bär offerkoftan och försöker sälja sina lögner som högst sannolikt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in