2025-07-14, 13:17
Medlem
rudi1985s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Fast det riktigt positiva med den nya lagen är att nu kommer köpare som Magnus tex att sluta köpa bilder och sexuella tjänster av de nätprostituerade.

"Nu vågar han inte köpa mer.

– Jag är rädd för att bli polisanmäld helt enkelt. Det skulle kännas för jäkligt. Jag har aldrig blivit anmäld för något tidigare. Jag är helt ren från sånt"

"– Jag tycker det känns fel att betala och ändå så blir det av att man gör det ändå. Det är som ett missbruk kan man säga.

Därför är han glad att lagen nu trätt i kraft. För nu kommer det bli lättare att låta bli, tror han. Och det kommer i sin tur gynna hans ekonomi"

https://www.expressen.se/nyheter/sve...box=1752315245

Flera nätprostituerade har gnällt över att ingen lyssnar på dom men det är känns bättre att lyssna på köparna och få höra deras perspektiv på sexhandeln eftersom det är köparna som blir blåsta på pengar.

Magnus tex är glad att den nya lagen nu trätt i kraft till skillnad från de prostituerade på nätet.
finns ingen Magnus i verkligheten det är en påhittad artikel för att försvara förbudet det kan man ju räkna ut. Ingen som blåser mej på pengar för övrigt jag betalar en CAM girl för att göra roleplay med mej. Inga tjejer som vill göra roleplay irl. Då är det bra CAM girls funnits som kan hjälpa mej. Och roleplayet hade ingen pentrering alltså inget sexuellt vad sa du nu då? Fan ska du sitta och bry dej om vad andra gör i sitt privatliv? Jeez skaffa dej ett liv.
Citera
2025-07-14, 13:29
Medlem
Citat:
Det är inte förbjudet att konsumera sprit, mat och godis med det är förbjudet att köpa sex.

Men nu kommer den nya lagen att ge honom och många andra köpare en chans att sluta slösa bort sina pengar och det kommer att märkas i de prostituerades plånböcker (det är inte synd om dom) och det kan i sin tur motivera dessa arbetsskygga varelser att lämna prostitutionen och sexhandeln på nätet.

Alla tjänar alltså på detta förutom de digitala bordellerna då förstås ☺️

Det är inte förbjudet att sälja sex heller
Citera
2025-07-14, 13:31
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doni00280
Jo 100% men tror inte polisen bara kan gå random igenom hela sveriges befolkning och kolla vilka som slösat pengar på random sidor? Sen också om någon t.ex köper ”kamera sex” hur ska dom bevisa att han inte bara suttit o pratat med henne t.ex?

Förstår dessutom verkligen inte hur folk kan betala för grejer som finns på nätet helt gratis, men bara min tanke.

Män måste börja tänka till här och fråga sig varför de köper sex på distans, samtidigt kommer den nya lagen att avskräcka många från köp av sexuella tjänster på nätet, männen måste oavsett anledning sluta sponsra arbetsskygga kvinnor som inte vill försörja sig på vanligt normalt sätt.

Här har vi en man som kommer att sluta köpa sexuella tjänster på distans.

"När den där rutan dök upp i sexchatten för en vecka sedan blev Magnus helt paff. Han hade läst om att det skulle bli olagligt att köpa sex online men han hade aldrig kunnat tro att det skulle gå så fort att få lagen på plats. Tjejen han chattade med hittade snabbt en ny plattform med nya metoder för att kringgå lagen. På den andra plattformen finns en dricks-funktion som hon uppmuntrade Magnus att använda. Han dricksade 100 kronor och hon skickade en lättklädd bild. Men det är allt, säger Magnus. Nu vågar han inte köpa mer.

– Jag är rädd för att bli polisanmäld helt enkelt. Det skulle kännas för jäkligt. Jag har aldrig blivit anmäld för något tidigare. Jag är helt ren från sånt"

De som fortsätter att köpa sexuella tjänster på distans ska dessutom vara medvetna om att en prick i belastningsregistret kan innebära problem om man söker jobb.
Senast redigerad av Lawnmoverman2011 2025-07-14 kl. 13:55. Anledning: Tillägg
Citera
2025-07-14, 13:38
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rudi1985
finns ingen Magnus i verkligheten det är en påhittad artikel för att försvara förbudet det kan man ju räkna ut. Ingen som blåser mej på pengar för övrigt jag betalar en CAM girl för att göra roleplay med mej. Inga tjejer som vill göra roleplay irl. Då är det bra CAM girls funnits som kan hjälpa mej. Och roleplayet hade ingen pentrering alltså inget sexuellt vad sa du nu då? Fan ska du sitta och bry dej om vad andra gör i sitt privatliv?

Magnus har så pass mycket insikt att det är fel att köpa sexuella tjänster på distans och nu kommer han också att sluta med det.

Synd att du inte är lika klok som Magnus ☺️

"Ingen av Magnus vänner känner till att han under flera års tid köpt sexuella tjänster via Onlyfans. Det finns en skam i det. Magnus säger att det känns smutsigt. Han kan inte riktigt sätta fingret på varför"

"– Jag tycker det känns fel att betala och ändå så blir det av att man gör det ändå. Det är som ett missbruk kan man säga.

Därför är han glad att lagen nu trätt i kraft
. För nu kommer det bli lättare att låta bli, tror han. Och det kommer i sin tur gynna hans ekonomi"

Dina inlägg rudi1985 känns dessutom uppdiktade i syfte att försvara sexhandeln online, man undrar vad som driver dig att försvara torskar och horor? 🤔

Det finns bättre saker som du kan lägga din energi på!
Senast redigerad av Lawnmoverman2011 2025-07-14 kl. 13:46. Anledning: Tillägg
Citera
2025-07-14, 14:02
Medlem
rudi1985s avatar
Citat:
Magnus har så pass mycket insikt att det är fel att köpa sexuella tjänster på distans och nu kommer han också att sluta med det.

Synd att du inte är lika klok som Magnus ☺️

"Ingen av Magnus vänner känner till att han under flera års tid köpt sexuella tjänster via Onlyfans. Det finns en skam i det. Magnus säger att det känns smutsigt. Han kan inte riktigt sätta fingret på varför"

Därför är han glad att lagen nu trätt i kraft
. För nu kommer det bli lättare att låta bli, tror han. Och det kommer i sin tur gynna hans ekonomi"

Dina inlägg rudi1985 känns dessutom uppdiktade i syfte att försvara sexhandeln online, man undrar vad som driver dig att försvara torskar och horor? 🤔

Det finns bättre saker som du kan lägga din energi på!
Finns ingen Magnus är påhittad artikel. Så personen i fråga ringde upp reportern och sa ”ja hej kan du göra intervju med mej” 🤣 föga troligt. Man kan ju fråga sej vem du är och varför du försvarar förbud på sexköp 🤣.
Citera
2025-07-14, 14:31
Medlem
AutDisceAutDiscedes avatar
Hur går det för hororna på OnlyFans? Överlever de? Har det blivit någon minskad trafik eller har publiciteten kring denna sajt enkom ökat intresset?
Citera
2025-07-14, 15:18
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Finns ingen Magnus är påhittad artikel. Så personen i fråga ringde upp reportern och sa ”ja hej kan du göra intervju med mej” föga troligt

Självklart finns det en Magnus som nu valt att inte fortsätta köpa sexuella tjänster på distans eftersom den nya lagen förbjuder detta.

Du borde följa Magnus exempel och sluta du med!

Citat:
Man kan ju fråga sej vem du är och varför du försvarar förbud på sexköp

Därför att prostitution handlar om en depraverad livsstil som urholkar både kropp och själ. Det finns dessutom mycket brottslighet och problem kring prostitution som människohandel, trafficking, sexuell exploatering, koppleri, främjande av sexhandel, psykisk ohälsa, drogmissbruk, och sociala problem. Inga barn ska heller behöva växa upp i en otrygg miljö med en mor som prostituerar sig.

Du rudi1985 riskerar dessutom en prick i belastningsregistret om du fortsätter att köpa sexuella tjänster på distans men om du väljer att sluta så kommer din ekonomi att förbättras och du slipper allt stigma som finns kring sexköp.

Du befinner dig helt uppenbart i samma situation som Magnus men han har åtminstone lite insikt i sina problem.

"År efter år har Magnus spenderat sin lön på sexuella tjänster på nätet.

Nu ser han den nya sexköpslagen som sin chans att sluta.

– Det känns som ett missbruk och det har rubbat min ekonomi, säger han"

Citera
2025-07-14, 15:38
Medlem
rudi1985s avatar
Citat:
Självklart finns det en Magnus som nu valt att inte fortsätta köpa sexuella tjänster på distans eftersom den nya lagen förbjuder detta.

Därför att prostitution handlar om en depraverad livsstil som urholkar både kropp och själ. Det finns dessutom mycket brottslighet och problem kring prostitution som människohandel, trafficking, sexuell exploatering, koppleri, främjande av sexhandel, psykisk ohälsa, drogmissbruk, och sociala problem. Inga barn ska heller behöva växa upp i en otrygg miljö med en mor som prostituerar sig.

Du rudi1985 riskerar dessutom en prick i belastningsregistret om du fortsätter att köpa sexuella tjänster på distans men om du väljer att sluta så kommer din ekonomi att förbättras och du slipper allt stigma som finns kring sexköp.

Du befinner dig helt uppenbart i samma situation som Magnus men han har åtminstone lite insikt i sina problem.

Och återigen snöar du in på trafficking och människohandel. Liksom ingen ide prata med en programmerad robot som ser människo handel och trafficking överallt. På onlyfans fins det ingen människohandel och trafficking. Och all prostitutiojn irl är inte heller människohandel eller trafficking det vet dom flesta människor om också. Men du vill inte se detta tror faktist du är en utav idioterna som grundat denna lagen med ett troll nick börjar nästan undra. Du borde nog gå till en psykiater och prata om din fixering vid att styra andra människors sexualitet du är uppenbart inte mentalt frisk.
Citera
2025-07-14, 15:41
Medlem
rudi1985s avatar
Citat:

Det finns bara en magnus i reporterns påhittade fantasi. Artikeln är påhittad hon är en av alla kvinnor som vill få bort konkurrensen om sex. Vilken statistik du än hänvisar till är det lögn. Är många män i sverige som köpt bilder och annat utav sexarbetarna.
Citera
2025-07-14, 15:56
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Är många män i sverige som köpt bilder och annat utav sexarbetarna.

Fast nu verkar det som att männen kommer att sluta köpa sexuella tjänster på nätet pga den nya lagen, du har kanske hört talas om Magnus?

"När den där rutan dök upp i sexchatten för en vecka sedan blev Magnus helt paff. Han hade läst om att det skulle bli olagligt att köpa sex online men han hade aldrig kunnat tro att det skulle gå så fort att få lagen på plats. Tjejen han chattade med hittade snabbt en ny plattform med nya metoder för att kringgå lagen. På den andra plattformen finns en dricks-funktion som hon uppmuntrade Magnus att använda. Han dricksade 100 kronor och hon skickade en lättklädd bild. Men det är allt, säger Magnus. Nu vågar han inte köpa mer.

Du rudi1985 måste erkänna att den nya lagen verkar redan nu få stor påverkan på sexhandeln online, om köparna försvinner så innebär det ett stort inkomstbortfall för de prostituerade. Detta kan i sin tur motivera de prostituerade att lämna prostitutionen och satsa på en ny yrkesinriktning..

Ingen normalt fungerande människa kan väl ha något emot detta?
Citera
2025-07-14, 16:29
Medlem
Citat:
Fast nu verkar det som att männen kommer att sluta köpa sexuella tjänster på nätet pga den nya lagen, du har kanske hört talas om Magnus?

Du rudi1985 måste erkänna att den nya lagen verkar redan nu få stor påverkan på sexhandeln online, om köparna försvinner så innebär det ett stort inkomstbortfall för de prostituerade. Detta kan i sin tur motivera de prostituerade att lämna prostitutionen och satsa på en ny yrkesinriktning..

Ingen normalt fungerande människa kan väl ha något emot detta?

Varför är du så besatt att vi skulle förlora våran inkomst?

Men snälla, haha han kommer väll köpa färdigt innehåll istället.

Dom flesta jag pratat med säger tvärt om. Och det är många. Vissa lever helt vanliga liv, vissa kanske inte ens har andra relationer. Vi lever ju ett sånt samhälle.
Han håller sig nog inom lagen.
Citera
2025-07-14, 16:29
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Och återigen snöar du in på trafficking och människohandel. Liksom ingen ide prata med en programmerad robot som ser människo handel och trafficking överallt. På onlyfans fins det ingen människohandel och trafficking.

Du är extremt okunnig om vilken roll OF har för människohandel och trafficking. Hoppas att du kan engelska, annars får du använda Google translate.

https://theexodusroad.com/the-role-o...n-trafficking/
https://www.lexology.com/library/det...d-024013340adf

Citat:
Och all prostitutiojn irl är inte heller människohandel eller trafficking

Du har ingen aning om i vilken omfattning cammodellerna och de prostituerade på nätets digitala bordeller har kopplare, hallicknätverk eller människohandlare bakom sig, det finns säkert ett stort mörkertal här.

Vi ska samtidigt komma ihåg att där det finns pengar att håva in finns de kriminella.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in