Citat:
finns ingen Magnus i verkligheten det är en påhittad artikel för att försvara förbudet det kan man ju räkna ut. Ingen som blåser mej på pengar för övrigt jag betalar en CAM girl för att göra roleplay med mej. Inga tjejer som vill göra roleplay irl. Då är det bra CAM girls funnits som kan hjälpa mej. Och roleplayet hade ingen pentrering alltså inget sexuellt vad sa du nu då? Fan ska du sitta och bry dej om vad andra gör i sitt privatliv? Jeez skaffa dej ett liv.
Fast det riktigt positiva med den nya lagen är att nu kommer köpare som Magnus tex att sluta köpa bilder och sexuella tjänster av de nätprostituerade.
"Nu vågar han inte köpa mer.
– Jag är rädd för att bli polisanmäld helt enkelt. Det skulle kännas för jäkligt. Jag har aldrig blivit anmäld för något tidigare. Jag är helt ren från sånt"
"– Jag tycker det känns fel att betala och ändå så blir det av att man gör det ändå. Det är som ett missbruk kan man säga.
Därför är han glad att lagen nu trätt i kraft. För nu kommer det bli lättare att låta bli, tror han. Och det kommer i sin tur gynna hans ekonomi"
https://www.expressen.se/nyheter/sve...box=1752315245
Flera nätprostituerade har gnällt över att ingen lyssnar på dom men det är känns bättre att lyssna på köparna och få höra deras perspektiv på sexhandeln eftersom det är köparna som blir blåsta på pengar.
Magnus tex är glad att den nya lagen nu trätt i kraft till skillnad från de prostituerade på nätet.
"Nu vågar han inte köpa mer.
– Jag är rädd för att bli polisanmäld helt enkelt. Det skulle kännas för jäkligt. Jag har aldrig blivit anmäld för något tidigare. Jag är helt ren från sånt"
"– Jag tycker det känns fel att betala och ändå så blir det av att man gör det ändå. Det är som ett missbruk kan man säga.
Därför är han glad att lagen nu trätt i kraft. För nu kommer det bli lättare att låta bli, tror han. Och det kommer i sin tur gynna hans ekonomi"
https://www.expressen.se/nyheter/sve...box=1752315245
Flera nätprostituerade har gnällt över att ingen lyssnar på dom men det är känns bättre att lyssna på köparna och få höra deras perspektiv på sexhandeln eftersom det är köparna som blir blåsta på pengar.
Magnus tex är glad att den nya lagen nu trätt i kraft till skillnad från de prostituerade på nätet.
börjar nästan undra. Du borde nog gå till en psykiater och prata om din fixering vid att styra andra människors sexualitet du är uppenbart inte mentalt frisk.