2025-05-29, 22:12
Medlem
Cadells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Insomforni
Är det bara jag som får känslan av att detta är ett snyftreportage? Killen är förfan dömd för våldtäkt och förstört Sverige genom sitt handlande. Men han får utrymme att sitta i statlig tv och gnöla om att han inte kan sova och polisen hit och polisen dit hjälper mig inte med att flytta utomlands och få en ny chans betalad av Sverige.

Jo men ALLA kan ju... och han mådde ju inte så bra... och han är ju flykting som inte haft det så lätt
Det är så jävla narcissistisk/offerkofta/"suga tuttenivå" på skiten faktiskt så jag blir vansinnig
Citera
2025-05-29, 22:14
Medlem
Jag garvade högt och hjärtligt när dom berättade att han bestämde sig för att gola igen. Fyfan humor på hög nivå!
Citera
2025-05-29, 22:31
Det här är bara pinsamt dokumentär . Snubben golaren (och alla andra som medverkar i den), verkar vara en uppmärksamhetskåt mansbebis, som gör sig viktigare än vad han egentlig är.

Så pinsamt och roligt.

Jag tror inte ens att han har pratat med Kurdiska Räven.
Senast redigerad av Babushka7 2025-05-29 kl. 22:36.
Citera
2025-05-29, 22:37
Medlem
Cadells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babushka7
Det här är bara pinsamt dokumentär . Snubben golaren (och alla andra som medverkar i den), verkar vara en uppmärksamhetskåt mansbebis, som gör sig viktigare än vad han egentlig är.

Så pinsamt och roligt.

Jag tror inte ens att han har pratat med Kurdiska Räven.

Det är så jävla skönt att veta att den där jävla fjanten inte längre bor i Borlänge iallafall
Snart blir han rånmördad av någon likasinnad encellig idiot
Citera
2025-05-29, 23:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Peace2023
Jag delar inte din människosyn. Alla bär få en andra chans, minst. Har han förstört Sverige när han förhindrade mord? Tvärtom hade han kunnat gå att rädda och fler efter honom hade kanske vågat vittna om de sett att samhället gav dem skydd.
Nä, du delar människosyn med en våldtäktsmän uppenbarligen. Smuts.
Citera
2025-05-29, 23:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sonofnature
Dokumentären är bra och har ett syfte
Han må gjort fel beslut i livet
Men det är många som gör

Precis som att se hemlösa dokumentärer
Självklart kommer de finnas hemlösa som skyller på andra / samhället

Alltid bra att fortsätta dokumentera
Kan alltid hjälpa någon

Beskriver ju mycket hur onödigt det är att ta beslutet att bli kriminell
Det leder bara till misär

Precis som supa å knarka gör

Trodde du det skulle va en seriös felfri kille vi skulle följa ?

Hur skulle du själv bete dig av att sitta i en lägenhet och inte kunna gå ut , veta att lyan kan sprängas närsomhelst ?
En hemlös skadar inte andra. Jävla våldtäktsapologet. Drägg.
Citera
2025-05-29, 23:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grumbo
Varför får våldtäktsmannen och droglangaren i dokumentären vara kvar i Sverige?!
Han blev väl tilldelad medborgarskap av sina polare på migverket efter 5 år, han var väl "flykting"? Nej, riv alla utdelade medborgarskap från migverket och kontrollera äktheten!
Citera
2025-05-30, 03:14
Medlem
Var det inte en tatuering på Öclan, PKK, med automatvapen man såg när han duschade?
Citera
2025-05-30, 05:55
Medlem
swimmingpools avatar
Livsfarligt att visa en dokumentär på SVT som visar att det inte lönar sig att vilja lämna det kriminella livet, hur ska folk våga gola nu. Polisen kan ju fan ingenting.
Citera
2025-05-30, 07:00
Medlem
Lever han fortfarande...?..
Citera
2025-05-30, 08:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carl.Apiarie
Lever han fortfarande...?..

Vi får väl hoppas att han åtminstone försvunnit långt utanför Sveriges gränser.
Citera
2025-05-30, 08:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swimmingpool
Livsfarligt att visa en dokumentär på SVT som visar att det inte lönar sig att vilja lämna det kriminella livet, hur ska folk våga gola nu. Polisen kan ju fan ingenting.

Det är väl klart att det lönar sig att lämna det kriminella livet. Däremot skall man göra det av egen kraft och inte på samhällets bekostnad. Det slösas alldeles för mycket resurser på sk "återanpassning" av kriminella.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in