Citat:
Ursprungligen postat av
Mohamed999
Nä det behöver vi inte vara. Han fick hjälp men han brände det 3 gånger på eget bevåg.
Förstår du vilket process det är att leva i vittnesskydd. Han klarar inte det. De lär ju inte flytta han till Thailand så han får sola och bada resten av livet.
Samma krav lär de ha som på oss vanliga invandrade att du ska ut i samhället jobba inte knarka och båga brott. Det är rätt enkelt om du kan rätta in dej i ledet.
Han gjorde allt som han inte skulle fast familjehem, advokat ifråga sätter han. Visst han verka inte ha alla hästar i stallet. Men vittnesskydd i form av boende för de med mindre begåvning kanske inte finns tyvärr. Du måste nog vara på hugget och din vakt hela tiden på eget bevåg med. Sen vet vi inte sanningen han kanske beblanda sig i mordet och planering i första skede. Sen ångra sig. Bästa hade ju vart och varna hans vän som skulle mördas så hade han gjort vad han ville med informationen.
Mohamed999
Du visar på väldigt gott exempel och jag hoppas verkligen du känner dig välkommen i Sverige.
Jag tycker att Peace2023 har överdriven offerpedagogik ang Golaren.
Hur jävla mycket ska ett samhälle skydda en individ?
Efter all kriminalitet han gjort och sedan fick skydd i värmland... varför bet han inte ihop ett jävla tag istället?
Jag är rätt trött på alla ursäkter... flyktingar som kommer hit, jobbar eller utbildar sig är det uppenbarligen inte synd om? men de som väljer kriminalitet för att de "Snyft, gjort fel val" och bu hu hu!
Han säger själv att han själv VILLE bli kriminell och då har det gått längre än naivitet.
Man snyftar och ursäktar individer som ägnar sig åt kriminalitet... men de som kommer hit, jobbar och sliter håller vi truten om?
Cred till dig Mohammed999!
Det är sånna som dig i behöver i Sverige!