Flashback bygger pepparkakshus!
2025-05-15, 17:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Du-Hast
Ja tack..
Eller inte.. får upp ”Ett oförutsett tekniskt fel har inträffat”

Men innan stod det som vinst på varje spin och förlust som att man hade pengar inne och spelade för spm vanligt
Citera
2025-05-15, 17:51
Citat:
Ursprungligen postat av Janneyey
Hållkäften med ditt jävla moralsnack. Det funkar inte när man snackar om ett spelbolag. Tönt.
Jag applåderar alla som lyckades casha ut sina vinster från ATG! Jag hoppas att ni får behålla pengarna dessutom! Fullt med losers i denna tråd som ska leka fina. Vilket självmål det är då det inte finns ett enda spelbolag som är ”rumsrena”
Det grundar sig i att folk är endast avundsjuka och bittra. Kör på mitt folk! Cashen ska hämtas in till våra fickor.

Rätt ska va rätt. Har själv ringt och berättat vad jag vet om kollega både till atg och 11414
Citera
2025-05-15, 17:52
Medlem
buisnismannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av R.Adermark
Rätt ska va rätt. Har själv ringt och berättat vad jag vet om kollega både till atg och 11414

Nedlagt så fort du la på. Jag tror mycket väl ATG redan vet vad som skett.

Rätt rolig tråd i början alla som lyckats få ut pengar skröt om resor dom bokat. Är de de första ni tänker på när man vinner stålar?
Citera
2025-05-15, 18:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av achoooklar
Jag är till 99% säker på att samtlig som fått ut någon peng kan vara lugn utav mina egna erfarenheter.

Jobbat på flertal spelbolag och när jag jobbade på det största i Sverige om man bortser från SvS och ATG så hade en anställd fel konfigurerat välkomstbonusen så att free spinsrn som skulle vara värda 1kr/snurr nu var värda 100kr/snurr.

Detta gick helt under radarn i ca 1.5 dag och då sidan hade direkt uttag genom Swish så förlorade bolaget ca 10miljoner på detta misstag.

Det enda som hände var att vi permanent stängde av samtliga som missbrukade detta men vi krävde aldrig tillbaks en krona.
Permanet? Det blev väl en förlust för er
Citera
2025-05-15, 18:34
Medlem
Jag är helt utanför spelvärlden men spelbolag och ATG verkar ectremt snåla.
Smart skulle vara att lite då och då släppa loss lite extra till kunderna
Och inte eftersöka de som fått pengar nu.
Låt det gå och var rädda om era kunder!
Citera
2025-05-15, 18:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Janneyey
Ja du, att du känner skuldkänslor till spelbolag är ditt problem kompis. Finns ingen vettig anledning att känna sig ”elak” om man utnyttjar en bugg av ett spelbolag. Spelbolag utnyttjar ju speltorskar. Det är också ”själviskt”. Din moralkompas funkar inte här min vän. Spelbolag är inte moraliska företag direkt. Så vad fan snackar du om egentligen haha?
Man kan se detta som karma, och jag har absolut NOLL problem med att ett spelbolag får känna på den käftsmällen!
Inte jag heller
Tvärtom borde de var mer till för sina kunder
Citera
2025-05-15, 19:07
Medlem
pulverhonungs avatar
Tror folk på riktigt att ATG kommer lägga resurser på att ta vartenda person som tagit ut pengar felaktigt till domstol? Spärrade bank idn på det också?

Det enda som kommer hända är att de som tagit ut möjligtvis får minus på kontot och därav inte kan spela förens dom jämnar ut summan med en insättning.

Och ni som går i försvar för spelbolag vars affärsmodell i stort sett är att förstöra liv för de som inte kan kontrollera sitt spelande bör skämmas.
Citera
2025-05-15, 19:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pulverhonung
Tror folk på riktigt att ATG kommer lägga resurser på att ta vartenda person som tagit ut pengar felaktigt till domstol? Spärrade bank idn på det också?

Det enda som kommer hända är att de som tagit ut möjligtvis får minus på kontot och därav inte kan spela förens dom jämnar ut summan med en insättning.

Och ni som går i försvar för spelbolag vars affärsmodell i stort sett är att förstöra liv för de som inte kan kontrollera sitt spelande bör skämmas.

Men tror du att man måste ta återbetalning till domstol?

Syftar du då på att det skulle vara en tvist ?

Det kan ju ha i sina redan färdiga avtal att dom har rätt till återbetalning om det skulle vara fel på en maskin ...!
Citera
2025-05-15, 19:18
Medlem
Grattis ATG om ni vill förlora era spelare
Citera
2025-05-15, 19:20
Medlem
MrMadoffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av R.Adermark

Snacks om att du är en ytterst sorglig individ
Citera
2025-05-15, 19:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrMadoff

Du har verkligen rätt i den frågan. Ja en ytterst sorglig prick.
Citera
2025-05-15, 19:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrMadoff

Att lägga resurser på R.Adermark kostar samhället mer pengar än förlusten för ATG 😅
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in