2025-05-14, 15:48
Medlem
buisnismannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prippen99
Är artikeln på AB borta? Hittar ej den igen.

*Edit*

Det var inget...

Den är kvar men långt ner på sidan nu. Expressen har inte skrivit något alls om detta.
Citera
2025-05-14, 15:51
Medlem
Pitschkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrFrapello
Minns ni när bankomaterna buggade och folk drog ut pengar? Alla blev återbetalningsskyldiga och minus på kontot sen. Tror ni verkligen man kommer undan om man nu har dragit ut pengar?🤣

Det var på 80-talet, väl?
Citera
2025-05-14, 15:52
Medlem
Pga en driftstörning har ATG stoppat alla uttag från kontot.
Citera
2025-05-14, 15:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oscar2110
Ja jag instämmer helt, men nu blev det inte så eller hur.

En läsare märkte själv av felet efter lunchtid.

– Det var som att du hade oändligt med pengar för att spela. Spelade man upp sig så kunde man ta ut 20 000 på en dag, säger han.

Saxat från Aftonbladet

Så inte bara att man sprider det till vänner utan man sprder till till Aftonbladet!!

Något stämmer inte
Citera
2025-05-14, 15:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Du-Hast

– Det var som att du hade oändligt med pengar för att spela. Spelade man upp sig så kunde man ta ut 20 000 på en dag, säger han.

Saxat från Aftonbladet

Så inte bara att man sprider det till vänner utan man sprder till till Aftonbladet!!

Något stämmer inte

Vännen, vad är det som du grubblar över? Vad stämmer inte? Saker som detta sprids som löpeld, det är ingen tvekan på att nyheterna/sidan själva skulle snappa upp på det inom nån timme...
Senast redigerad av UnitedlySHTML 2025-05-14 kl. 16:01.
Citera
2025-05-14, 15:58
Medlem
Gingers avatar
Citat:
Om du kommer på en liten bugg...

1 Var jävligt tyst om det !

2 Var inte girig och gör inga stora uttag !

Dina kompisar gjorde tvärtom va ?

Det är fortfarande olagligt och omoraliskt
Citera
2025-05-14, 15:59
Medlem
Citat:

Jag har en teori efter jag läste Aftonbladet notis igen då tydligen dina vänner med flera även kontaktade tidningen om buggen..!

Kan det vara så att allt eg bara är ploj och att spridningen bara hade som syfte att få ATG att låsa uttagen och att Aftonbladet skulle skriva om det?

Är min teori långsökt?
Citera
2025-05-14, 16:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UnitedlySHTML
Vännen, vad är det som du grubblar över? Vad stämmer inte? Saker som detta sprids som löpeld, det är ingen tvekan på att nyheterna/sidan själva skulle snappa upp på det inom nån timme... jag personligen hade berättat om buggen till mina vänner så dom också kunnat ta del utav vinsten/buggen, jag har ju redan gjort mina pengar.

Men läs artikeln...

Personen som dels tog ut själv pengar samt hans vänner som tagit ut 20K skulle väl för fan inte tipsa Aftonbladet !!

Skulle du själv gjort det ?
Citera
2025-05-14, 16:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UnitedlySHTML
Vännen, vad är det som du grubblar över? Vad stämmer inte? Saker som detta sprids som löpeld, det är ingen tvekan på att nyheterna/sidan själva skulle snappa upp på det inom nån timme...

Har du redan gjort dina pengar ??

Hur långt är ett snöre ?

När skulle du känt att du gjort dina pengar innan du vill att detta sprids till andra ?

Vid 20K sen får det räcka ?
Citera
2025-05-14, 16:03
Medlem
Citat:

Citat:

Saxat från Aftonbladet

Något stämmer inte

Hahhahaha ja för de va mina polare som hörde av sig till Aftonbladet. Dom behövde någon och prata med givetvis!
Citera
2025-05-14, 16:04
Medlem
buisnismannens avatar
Citat:
Jag har en teori efter jag läste Aftonbladet notis igen då tydligen dina vänner med flera även kontaktade tidningen om buggen..!

Kan det vara så att allt eg bara är ploj och att spridningen bara hade som syfte att få ATG att låsa uttagen och att Aftonbladet skulle skriva om det?

Är min teori långsökt?

Känns mer som han som bara fick 1 k av vännerna och inte blev tipsad om buggen är den som golat till aftonhoran. Varför tror du annars tråden dröjde till artikeln släpptes? Snubben har tydligen även visat bilder på uttag och utdrag från deras chatt…

Snacka om att ATG har ett case om aftonhoran sprider dom vidare till ATG.
Citera
2025-05-14, 16:04
Medlem
Citat:
Hahhahaha ja för de va mina polare som hörde av sig till Aftonbladet. Dom behövde någon och prata med givetvis!

Hahaha..

Okej då fattar jag

Kul insiativ
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in