Flashback bygger pepparkakshus!
2025-05-15, 17:14
Medlem
buisnismannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av buisnismannen
Precis. Kolla ts inlägg i tråden så förstår du vem som gola till aftonhoran och ATG. Jag har bett mod ta bort 250 k från rubriken så får se om det görs. Bara vilseledande ha en lögn där.

Citat:
Ursprungligen postat av Stiffinger
Aha.

Det står "vänner", inte "vän". Kanske 250 vänner som plockade ut en tusing var.

Edit: I texten står det dock annorlunda, som att någon av vännerna skulle ha fått ut 250000 sek.

Ingen har fått ut 250 k. Har någon ens fått ut något så är det 20 k per konto som max. Allt annat är fysiskt omöjligt.
Citera
2025-05-15, 17:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av buisnismannen
Ingen har fått ut 250 k. Har någon ens fått ut något så är det 20 k per konto som max. Allt annat är fysiskt omöjligt.
Varför berättar du det för mig? Har jag påstått att någon fått ut det?
Citera
2025-05-15, 17:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LimitedByAsholes
Men att blåsa ett företag på pengar är inte själviskt menar du?
Vissa saker håller man tyst om, det innebär inte att man är en självisk mupp utan att man är smart.
Ja du, att du känner skuldkänslor till spelbolag är ditt problem kompis. Finns ingen vettig anledning att känna sig ”elak” om man utnyttjar en bugg av ett spelbolag. Spelbolag utnyttjar ju speltorskar. Det är också ”själviskt”. Din moralkompas funkar inte här min vän. Spelbolag är inte moraliska företag direkt. Så vad fan snackar du om egentligen haha?
Man kan se detta som karma, och jag har absolut NOLL problem med att ett spelbolag får känna på den käftsmällen!
Citera
2025-05-15, 17:22
Medlem
LimitedByAsholess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Janneyey
Ja du, att du känner skuldkänslor till spelbolag är ditt problem kompis. Finns ingen vettig anledning att känna sig ”elak” om man utnyttjar en bugg av ett spelbolag. Spelbolag utnyttjar ju speltorskar. Det är också ”själviskt”. Din moralkompas funkar inte här min vän. Spelbolag är inte moraliska företag direkt. Så vad fan snackar du om egentligen haha?
Man kan se detta som karma, och jag har absolut NOLL problem med att ett spelbolag får känna på den käftsmällen!

Jag har inga skuldkänslor då jag har inte blåst ATG. Hade inte haft några skuldkänslor om jag hade gjort det, tycker bara det är löjligt att du attackerar någon för att denne skulle hålla tyst och inte berätta för sina vänner att det finns en bugg.

Han är smart och du är dum, så enkelt är det.
Nån dag kanske du kommer att fatta det fast jag tvivlar...
Citera
2025-05-15, 17:26
Medlem
ATG bör låta dessa speltorskar spela på som vanligt. Då har de snart fått tillbaka sina pengar och mer därtill.
Citera
2025-05-15, 17:27
Medlem
Citat:
Jag har inga skuldkänslor då jag har inte blåst ATG. Hade inte haft några skuldkänslor om jag hade gjort det, tycker bara det är löjligt att du attackerar någon för att denne skulle hålla tyst och inte berätta för sina vänner att det finns en bugg.

Nä du fattar bara inte själva situationen. Snubben var helt förtvivlad och fyllde tråden med sina kommentarer om varför en människa skulle sprida något sånt här vidare.
Jag tycker att han är hjärndöd i hur han inte kan sätta sig i en annan persons situation. Vi människor är generellt impulsiva, vi är dessutom ett väldigt socialt djur.
Mitt problem med honom är att han är totalt oförstående i hur något sånt här skulle kunnat spridas vidare. Vilket jag tycker är väldigt hjärndött.
Citera
2025-05-15, 17:29
Medlem
Citat:

Håller helt med..

Rent generellt om man skulle upptäcka att ett spel ger t.ex mer än vad den borde eller odds som är fel så är det otroligt korkat att berätta vidare...

Håll käften till luckan eller buggen är stängd ..

Just spridningen gjorde att ATG fick nyss om detta tidigt ...

En annan sak som är den stora anledningen till varför man ska hålla käft är ju att aktiviteten till buggen kan märkas...Som att alla plötsligt börjar spela ett särskilt spel..

Hade man varit med i någon kriminell liga så hade man ju blivit avrättad om man golat om en bugg...

Men på fb blir man kallad hjärndöd för man tycker man borde vara mer lowkey ang bugg
Citera
2025-05-15, 17:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Janneyey
Nä du fattar bara inte själva situationen. Snubben var helt förtvivlad och fyllde tråden med sina kommentarer om varför en människa skulle sprida något sånt här vidare.
Jag tycker att han är hjärndöd i hur han inte kan sätta sig i en annan persons situation. Vi människor är generellt impulsiva, vi är dessutom ett väldigt socialt djur.
Mitt problem med honom är att han är totalt oförstående i hur något sånt här skulle kunnat spridas vidare. Vilket jag tycker är väldigt hjärndött.

Haha..

Sociala djur

Du målar in dig i ett hörn nu..

Alla vet att rent generellt så håller man käften om man hittar en bugg...

Det är av främst denna orsak ..

Ju fler människor som känner till buggen ju snabbare stängs den ner , plus att risken att någon avundsjuk golar ner till tidningar !

Det är alltså tillomed kontraproduktivt att sprida och kan istället bli att ingen får något !

Har själv upptäckt en bugg i ett spel och höll käften i 2 veckor och tog ut en hel del...
Citera
2025-05-15, 17:41
Medlem
Dilkingtons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av falafel111
Grattis till er som lyckades få ut dessa summor

Atg kan inte göra ett skit .de kommer banna er och det är allt.är hundra procent säker på det

Nonsens
Citera
2025-05-15, 17:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av R.Adermark
Polisanmäl era kompisar som fått pengar gratis. Rätt ska va rätt.
Hållkäften med ditt jävla moralsnack. Det funkar inte när man snackar om ett spelbolag. Tönt.
Jag applåderar alla som lyckades casha ut sina vinster från ATG! Jag hoppas att ni får behålla pengarna dessutom! Fullt med losers i denna tråd som ska leka fina. Vilket självmål det är då det inte finns ett enda spelbolag som är ”rumsrena”
Det grundar sig i att folk är endast avundsjuka och bittra. Kör på mitt folk! Cashen ska hämtas in till våra fickor.
Citera
2025-05-15, 17:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Du-Hast
Har någon sett speltransaktioner från dom buggade spelen ?

Finns att få när man loggar in på ATG ..

Vill bara förstå varför ATG mörkar detta ..
Ja, kan skicka hur det ser ut i historiken om det är intressant
Citera
2025-05-15, 17:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 804
Ja, kan skicka hur det ser ut i historiken om det är intressant

Ja tack..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto