2012-02-20, 10:28
Medlem
Psychoramas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av monk89
Ska köpa ett pack Temesta och prova, hur är dom i medicinska doser? Ska jag köpa 1mg eller 2,5mg tabs? Är 1mg för svagt tro? När jag tar Valium ligger jag på 20-30mg om dagen.
Då lär du köra på 2,5mg:marna. Runt 5-6mg motsvarar väl 30mg diazepam.
Citera
2012-02-20, 10:38
Medlem
monk89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psychorama
Då lär du köra på 2,5mg:marna. Runt 5-6mg motsvarar väl 30mg diazepam.

Okej perffa då blire dom! Provat märket GENUS Lorazepam 2.5mg?
(Gula avlånga, GP på ena sidan och 20 på andra)
Citera
2012-02-20, 16:55
Medlem
Psychoramas avatar
Citat:
Nope De är säkert bra. För mig ligger Diazepam och Lorazepam etta på listan av benso-favoriter just för att de är bäst mot herr ågren och i längden bäst generellt. Annars hade jag sagt Bromazepam som skönast flumbenso men tolleransen byggs upp så snabbt på den...
Citera
2012-02-20, 17:23
Medlem
monk89s avatar
Citat:
Nope De är säkert bra. För mig ligger Diazepam och Lorazepam etta på listan av benso-favoriter just för att de är bäst mot herr ågren och i längden bäst generellt. Annars hade jag sagt Bromazepam som skönast flumbenso men tolleransen byggs upp så snabbt på den...

Kanon! Är inte ute efter att flumma, så det låter bra de. Xanor tycker jag är för galet jävla starkt och fattar inte hur nån kan lyckas använda det som man ska utan att ta mer.. Inte samma sak med Temesta va direkt?
Citera
2012-02-20, 19:35
Medlem
Psychoramas avatar
Citat:
Kanon! Är inte ute efter att flumma, så det låter bra de. Xanor tycker jag är för galet jävla starkt och fattar inte hur nån kan lyckas använda det som man ska utan att ta mer.. Inte samma sak med Temesta va direkt?
"Tamesta, brukar funka för det mesta!" brukar man ju säga ...Men det är en potent bonsodiazepin likt xanor, fast mycket bättre på alla sätt enligt mig. Xanor tycker jag bara man blir dum i huvudet av.. Xanor saknar dessutom den sköna muskelavslappnande effekten, som bara det är orosdämpande, vilket Tamesta/Ativan/Lorasepam och Valium/Stesolid/Diazepam har.

Mvh
Citera
2012-02-20, 19:48
Medlem
smoketheherbs avatar
Citat:
"Tamesta, brukar funka för det mesta!" brukar man ju säga ...Men det är en potent bonsodiazepin likt xanor, fast mycket bättre på alla sätt enligt mig. Xanor tycker jag bara man blir dum i huvudet av.. Xanor saknar dessutom den sköna muskelavslappnande effekten, som bara det är orosdämpande, vilket Tamesta/Ativan/Lorasepam och Valium/Stesolid/Diazepam har.

Mvh

Lorazepam e grym ligger nog 2a eller 3a på min lista
Citera
2012-02-20, 21:12
Medlem
monk89s avatar
Citat:

Mvh

Skitbra! Älskar Valium, måste nästan ha muskelavslappnande jag annars släpper inte oron/ångesten helt! Xanor funkar skitbra mot ångest ja visst, men fan man blir så jävla shutdown i huvet och får en sån jävla torrfylla på en gång..
Citera
2012-03-09, 03:22
Medlem
Hej jag har aldrig testat Lorazepam tidigare. Men hört att det ska vara riktigt skönt
Har testat annan benzo.

Har hittat Lorazepam 2,5mg genus. Någon som testat dom och kan ge en bedömning? Om dom är värda att köpa.

Mycket tacksam för snabbt svar!

Mvh Viv
Citera
2012-03-09, 03:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vivianV
Hej jag har aldrig testat Lorazepam tidigare. Men hört att det ska vara riktigt skönt
Har testat annan benzo.

Har hittat Lorazepam 2,5mg genus. Någon som testat dom och kan ge en bedömning? Om dom är värda att köpa.

Mvh Viv

Tycker lorazepam funkar utmärkt att flöddra på, bara käkat dom en gång å då blandade jag med iktorivil också och alkohol, men tyckte det gav ett skönt rus, risk för minneslucka om man käkar för mycke och dricker, men funkar bra de gör dom

Dom ger mer flödder-rus än t.ex. nitrazepam eller vallar som jag själv mest bara blir lugn av, utan man man håller igång bra på dom, blir glad å social
Citera
2012-03-09, 03:51
Medlem
alprazolam_s avatar
Citat:
Ska köpa ett pack Temesta och prova, hur är dom i medicinska doser? Ska jag köpa 1mg eller 2,5mg tabs? Är 1mg för svagt tro? När jag tar Valium ligger jag på 20-30mg om dagen.
ja, 2mg av kvalitativ Lorazepam bör ge önskad effektl, ja...
Citera
2012-03-09, 03:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slatslats
Tycker lorazepam funkar utmärkt att flöddra på, bara käkat dom en gång å då blandade jag med iktorivil också och alkohol, men tyckte det gav ett skönt rus, risk för minneslucka om man käkar för mycke och dricker, men funkar bra de gör dom

Dom ger mer flödder-rus än t.ex. nitrazepam eller vallar som jag själv mest bara blir lugn av, utan man man håller igång bra på dom, blir glad å social

Låter super Men just dom jag kan få tag nån erfarenhet av dom? Så det inte är skit bara tänkte jag och kasta bort pengarna.
Citera
2012-03-09, 06:44
Medlem
Mandic!s avatar
Citat:
Tillverkas i Irland/UK av ett seriöst läkemedelsföretag såg jag. Apoteksvaror. Topnotch ofc.

Citat:
Ursprungligen postat av vivianV
Har testat annan benzo.

Mvh Viv
Ej testat, men är apoteksvaror vilket innebär topnotch grejer.

Citat:
Ursprungligen postat av slatslats
Det säger ju iofs inte så mycket. Svårt att bedöma ett läkemedels effekt när dels Iktorivil OCH alkohol intogs samtidigt. Alkohol boostar benso, benso boostar alkohol. Många flippar på kombon. Vill absolut inte verka otrevlig eller så.

Gillar Lorazepam rättså mycket. Liknar Alprazolam till viss del, fast mindre dumhet men muskelavslappning att tala om.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in