2012-03-12, 00:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mandic!

Det säger ju iofs inte så mycket. Svårt att bedöma ett läkemedels effekt när dels Iktorivil OCH alkohol intogs samtidigt. Alkohol boostar benso, benso boostar alkohol. Många flippar på kombon. Vill absolut inte verka otrevlig eller så.

Gillar Lorazepam rättså mycket. Liknar Alprazolam till viss del, fast mindre dumhet men muskelavslappning att tala om.

jo de har du rätt i, min tanke var bara att få sagt att dom funkar fint att bli go på, till skillnad på (enligt mig) vissa andra benso som inte gör en flöddrad på det sättet, typ sobril som man måste äta ap mycket av om man vill bli flöddrad ordentligt

Temesta är alltså i min mening en väldigt bra flödder och inge skit käkade dem först oxå så fick lite känsla av hur de va bara dom innan ja slängde i mig ikto å bärs oxå, och de var ett bra rus
Senast redigerad av slatslats 2012-03-12 kl. 00:47.
Citera
2012-03-13, 09:28
Medlem
BananDannes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vivianV
Hej jag har aldrig testat Lorazepam tidigare. Men hört att det ska vara riktigt skönt
Har testat annan benzo.

Har hittat Lorazepam 2,5mg genus. Någon som testat dom och kan ge en bedömning? Om dom är värda att köpa.

Mycket tacksam för snabbt svar!

Mvh Viv
Hejl!Lorazepam funkar säkert, men köp inte Ativan/Wyeth 2mg från skräcken.Om du ska köpa, så ta en pall på direkten.sockerpiller!!!

Mwh.BananDanne
Citera
2012-03-21, 16:00
Medlem
undervattenfisks avatar
har fått tag på några lösa lorazepam, vita, brytskåra och "2,5" på andra sidan.. någon som vet märke och land?
ska dra i mig 5mg nu innan jag ska ut på något ställe och käka, brukar bli fin och social och inte så slö på lorazepam men har inte käkat dom på 1 års tid och minns knappt doseringen, men har klonazepam också jag tänkte ta med mig utifall att det blir för lite.
Citera
2012-03-21, 16:05
Medlem
Slingshots avatar
Temesta är den enda benso jag får dubbelseende utav och då av bara 2 mg ihop med två tre öl, potenta rackare.
Citera
2012-03-21, 21:42
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slingshot
Temesta är den enda benso jag får dubbelseende utav och då av bara 2 mg ihop med två tre öl, potenta rackare.
fick inte önskad effekt av mina lorazepam, inte bra benso för sociala situationer som jag minns det, flödder och opioid-booster benso i mina ögon.. diazepam eller bromazepam är helt klart dom benso som fungerar bästa och gör mig mest uppåt i sociala situationer

Har även etizolam och klonazepam liggandes, men ingen av dom är speciellt bra för såna situationer heller, isf runt 3mg klona kanske, men dom är lite för muskelrelaxande för de ändamålet.
Citera
2012-03-29, 15:39
Medlem
Numes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slingshot
Helt klart skummaste benzon jag testat. Härligaste också överlag.
Redan skrivit det massa gånger, men en ganska vanlig bieffekt en del får av benzo är ändrad uppfattning av färger, tex saker ser lite mer gula ut (dumt förklarat), lorazepam slår alla rekord där för mig.

En dålig sak med Lora är dock att dagen efter, etc, får man (jag) en otrevlig känsla i munnen. Lite torrt känns det som, eller strävt. Och mat etc smakar lite lätt surt nästan.
Citera
2012-03-29, 15:41
Medlem
Numes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av undervattenfisk
fick inte önskad effekt av mina lorazepam, inte bra benso för sociala situationer som jag minns det, flödder och opioid-booster benso i mina ögon.. diazepam eller bromazepam är helt klart dom benso som fungerar bästa och gör mig mest uppåt i sociala situationer

Har även etizolam och klonazepam liggandes, men ingen av dom är speciellt bra för såna situationer heller, isf runt 3mg klona kanske, men dom är lite för muskelrelaxande för de ändamålet.
Nu när jag testat lite mer diazepam så tycker jag dem helt klart är bäst mot ångest, xanor ok slår dem men dem blir man lätt för dum utav och inte alls så skön.
Citera
2012-03-29, 21:04
Medlem
undervattenfisks avatar
7.5mg lorazepam och 4mg klonazepam och så varit till smeten och handlat en kasse spendrups! mys kväll med riiiiktigt finrt lemon haze grälle..

men äer det fortfarande inte någon sopm har en gissning på vart mina lorazepam hä'rstammar? vita, brytskåra och 2,5 på andra sidan sen inget mer, smakar rejält och är bra krut i dem, fått höra att dopm ska vara riktiga apoteks varor från italien men vill höra om någon annan stött på dess också
Citera
2012-03-30, 02:17
Medlem
sonicboy666s avatar
Vafan, har beställt Ativan (wyeth) av skräcken -är det skitpiller? De ska ju vara muskelavslappnande oxå -och beställde även Bromazepam (bra å ha efter hårda träningspass). Men jaja, vi får la se. Beställde i tisdags så jag får dom säkert inte imorgon...med min tur
Tur man har ett gäng tramadol 200mgare iaf. Men dom e inge roliga att sova på....
Citera
2012-03-30, 03:24
Medlem
Ikappenknapps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sonicboy666
Vafan, har beställt Ativan (wyeth) av skräcken -är det skitpiller?
De jag köpte från FP var riktigt bra iaf.
Citera
2012-03-30, 09:02
Medlem
SadCats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ikappenknapp
De jag köpte från FP var riktigt bra iaf.
Instämmer.

Första gången jag provade Lorazepam. Skulle egentligen bara ta 2, men det trillade ut 6 ur påsen, så jag tänkte vafan... jag tar allihopa.

Vart en trevlig kväll.

SadCat joinar fancluben!
Citera
2012-03-31, 07:45
Medlem
undervattenfisks avatar
Tjejen kunde inte sova så jag gav henne en 2,5mg lorazepam--- satan vad hon somnade hårt!! själv kör jag på alkohol , benso , GHB . amfetamin och metylfenudat!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in