2013-04-08, 11:30
Medlem
Mandic!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Metacognition.
Är det någon mer än jag som tycker att dessa är som Stilnoct? Hallucinationer, illamående, utebliven ångestlindring och muskelavslappning. Blev riktigt besviken!
Nej, verkligen inte. Är du säker på att du fått riktiga grejer?
Citera
2013-04-08, 12:17
Medlem
Metacognition.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mandic!
Nej, verkligen inte. Är du säker på att du fått riktiga grejer?
Témesta i blister av Biodim. 2,5 mg märkta L Z med brytskåra. Svenska Temesta® är ju pfizer och namnet är kanske inte skyddat om det heter Témesta. Och ja de ska innehålla lorazepam. Väldigt märkligt.
Citera
2013-04-17, 21:26
Medlem
konstigkille93as avatar
Tänkte köpa "10 x 2mg Ativan/Lorazepam - Sublingual" från Silk Road men undrar hur bra är egentligen lorazepam om man tex jämför med zanny? Asså hur mkt ska man max ta om man inte har tolerans?
Citera
2013-04-17, 22:23
Medlem
muttis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av konstigkille93a
Tänkte köpa "10 x 2mg Ativan/Lorazepam - Sublingual" från Silk Road men undrar hur bra är egentligen lorazepam om man tex jämför med zanny? Asså hur mkt ska man max ta om man inte har tolerans?

2mg Temesta = 1mg Xanor, Temesta sitter i lite längre, men ja gillar den skarpt personligen, känner inte igen mig alls i skräckupplevelserna som nämns här ovan utan tycker den är som dom flesta andra benso faktiskt dvs. jag blir skönt ångestfri
Citera
2013-04-17, 22:30
Medlem
konstigkille93as avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mutti
2mg Temesta = 1mg Xanor, Temesta sitter i lite längre, men ja gillar den skarpt personligen, känner inte igen mig alls i skräckupplevelserna som nämns här ovan utan tycker den är som dom flesta andra benso faktiskt dvs. jag blir skönt ångestfri
Jaha Men är det någon större skillnad på Temesta och Ativan?
Citera
2013-04-17, 22:34
Medlem
Messiahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mutti

Kan inte annat än hålla med... lorazepam är min favorit benso och skulle nog vilja säga att 1mg lorazepam är starkare än 1mg xanor. kanske inte på att söva. lorazepam gör mig inte trött medans xanor gör mig hel sänkt på dåligt vis.

Jag får bara positiva effekter av lorazepam, känns ibland som de inte ens är en benso då välmåendet och ångest lindringen är total. får extremt trevlig eufori av lorazepam i rätt mängd. för många däremot gör de jävligt snurrigt väldigt länge haha har ett par minnesfluckor på några månader i mitt liv när jag åt som mest lora
Citera
2013-04-17, 22:37
Medlem
konstigkille93as avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CompleteControl
Det hade de, markant, tyvärr. Lite tveksam kvalité redan från början plus att de legat så länge. Trist, men trycka i sig 20 st 2mg för att känna något. Blev paff och jätteglad, funderat på att göra ett inköp av denna benso eftersom det uppenbarligen var ett tag sedan jag testade den. Men det indiska märket höll nog inte måttet från början, förmodligen inköpt hos FP, för visst sålde SE bara spanska produkter, typ Normon osv när det gällde Lorazepam.
Vad står FP för?
Citera
2013-04-17, 22:37
Medlem
konstigkille93as avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Messiah
Kan inte annat än hålla med... lorazepam är min favorit benso och skulle nog vilja säga att 1mg lorazepam är starkare än 1mg xanor. kanske inte på att söva. lorazepam gör mig inte trött medans xanor gör mig hel sänkt på dåligt vis.

Jag får bara positiva effekter av lorazepam, känns ibland som de inte ens är en benso då välmåendet och ångest lindringen är total. får extremt trevlig eufori av lorazepam i rätt mängd. för många däremot gör de jävligt snurrigt väldigt länge haha har ett par minnesfluckor på några månader i mitt liv när jag åt som mest lora
Hur säkert är det att köpa från SR då? Hur vet man att man får "äkta" pfizer?
Citera
2013-04-17, 22:52
Medlem
muttis avatar
Citat:
Dom jag har nu är indiska Ativan 2mg, funkar kanon.
Citera
2013-04-17, 22:53
Medlem
Messiahs avatar
Citat:

Jag köper inte mina lorazepam på Silkroad.
Citera
2013-04-18, 08:58
Medlem
Metacognition.s avatar
Är det någon mer än jag som upplever den som hypnotisk dvs som Stilnoct fast värre? Jag blev illamående.
Citera
2013-04-18, 10:02
Medlem
Messiahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Metacognition.
Är det någon mer än jag som upplever den som hypnotisk dvs som Stilnoct fast värre? Jag blev illamående.

aldrig varit med om detta. kan de vara så att du är allergisk eller extremt känslig mot denna substans? låter onekligen jävligt mysko.. låter läskigt som fan
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in