2025-04-24, 22:03
Medlem
wotoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kämpendahl
Är det själva rasblandningen som stör dig eller är det negrer överhuvudtaget? Hade det varit okej om det varit en helsvart familj eller ska det vara en vit arisk familj i reklamen?

Det ska vara en reklamfilm anpassad till den målgrupp man vill sälja till. Dvs arisk familj. Hur svårt är det att tänka själv?

Vilken tror du är största målgruppen?

Det blir så uppenbart att den här filmen handlar om mediasöderns vänsteragenda som man indirekt trycker upp i ansiktet på konsumenten. Borde den inte handla om att sälja glass?

20% grädde dessutom. Borde vara olagligt att ens kalla skiten för glass..

Citat:
Ursprungligen postat av MrArtur
Blir mycket siaglass för mig i sommar och resten av året. Älskar hur en sådan här skitsak blåses upp och triggar alla rasister.

Sedan kallar rasisterna alla andra för lättkränkta. Man undrar om ni är seriösa.
Gisses vad blåsta vissa personer är. Det är den indirekta politiska agendan som är problemet. Sen spelar det ingen roll om det är en vit svensk man med en asiatisk man som identifierar sig som en varg i klippet eller en neger med en turk.

Du är nog för pantad för att förstå detta. Seså, spring nu iväg och fortsätt kolla på "masked singer" och ät dina micropop!
Senast redigerad av wotoo 2025-04-24 kl. 22:09.
Citera
2025-04-24, 22:12
Medlem
Zoologens avatar
Så Sia är den enda helt svensktillverkade glassen? Jag trodde att Triumf var det också.
Citera
2025-04-24, 22:15
Medlem
SegPandas avatar
Det är så absurt och vidrigt. Deras mål är ju tydliga. Svenska folket som det en gång var ska inte få finnas kvar. Punkt.
Citera
2025-04-24, 22:16
Sias glassbåtar är jättegoda, de kommer jag inte att bojkotta
Citera
2025-04-24, 22:16
Medlem
horses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IceEyes
I princip alla reklamfilmer består väl av detta numera, Sia, Coop, Ikea m.fl.

Citat:
Ursprungligen postat av beaver_se
Alla dessa företag bojkottar jag av anledningen att har de negrer eller afrikaner i reklamen

Legend.
Citera
2025-04-24, 22:20
Bannlyst
Go woke, go broke. Det blir förr eller senare Darwin award på företag som inte verkar efter marknadens regler utan prioriterar politik och godhetssignalering. Budweiser. Disney. SIA!?

Vem fan köper ultraprocessad glass, förresten?
Citera
2025-04-24, 22:21
Citat:
Ursprungligen postat av HerrKrall
Jag ska köpa mig en rejäl laddning med glass från Sia imorgon: Vanilj, choklad och lakrits. Sen ska jag blanda och njuta och tänka på er stackars 4-5 rassesvin som bojkottar livets goda.
Hell yeah, kan knappt vänta till nästa gång jag kan kägga vantarna på ett nytt paket glassbåtar från Sia
Citera
2025-04-24, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FUCKJEWSA
Det undrar jag med. Tjejen är alltid vit och killen svart. Det ses även i Taylor Swifts videor och reklamfilm för BMW, SAS etc.

Varför inte en jude ihop med en muslim?

Eller en asiat ihop med en neger?

Eller en apa ihop med en neger?

Det är precis det här som gör att alla borde fatta att det är riggat.

Varför aldrig ett arabiskt bögpar?
Varför aldrig en iransk tjej med en blond svensk kille?
Varför aldrig en judisk man med en muslimsk tjej?

Alltid samma! Vit tjej. Svart kille. Alltid!

Så jävla genomskinligt!
Citera
2025-04-24, 22:29
Medlem
beaver_ses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VoldemortZelenskyj
Go woke, go broke. Det blir förr eller senare Darwin award på företag som inte verkar efter marknadens regler utan prioriterar politik och godhetssignalering. Budweiser. Disney. SIA!?

Vem fan köper ultraprocessad glass, förresten?
Håller med dig, men sia glassen var okey tillverkad, men efter deras vd kalla oss svenskar för extremister så kan de fan sälja glassen till negrer.

"Sia glass bara för migranter i sverige" De har valt sin kundkrets.

Nyskapat konto...
Citat:
Ursprungligen postat av AezRfkuIOP33
Sias glassbåtar är jättegoda, de kommer jag inte att bojkotta
Så med andra ord gillar du woke och vill mer prata om deras produkt än deras politiska ställningstagande som tråden handlar om?
Spelar ingen roll hur bra deras glass är, det är att vd:n kallar oss svenska kunder som extremister och om det inte stör dig, ja då måste du vara en ny medlem av woke standarden...
Senast redigerad av beaver_se 2025-04-24 kl. 22:37.
Citera
2025-04-24, 22:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Fogfury
Varför aldrig ett arabiskt bögpar?
Varför aldrig en iransk tjej med en blond svensk kille?
Varför aldrig en judisk man med en muslimsk tjej?

Testa gärna vit man och asiatisk kvinna. Vacker kombination, men Hübinette kommer att vråla om "pedofila böjelser" och statsteve bjuda in Simon för reportage om thaibodar och köpefruar.
Citera
2025-04-24, 22:37
Medlem
Vad ska man köpa istället för Ska och Ben & Jerry?
Citera
2025-04-24, 22:39
Medlem
Wajis avatar
En sak är säker. Sia glass kommer göra katastrofala siffror 2025. Vem fan köper glass när en VD uttalar sig på det sättet? Sia glass blir det inte för mig mer. Politik ska man ge fan i.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in