Citat:
Bla bla bla, massa shit jag inte sagt och heller inte bryr mig om, dom får göra alla reklamer så, kunde inte bry mig mindre. Vad jag menar på att man måste vara totalt tom i huvudet om man inte ser ett samband. Till och med DU måste måste väl förstå att det inte är en ren slump? När såg du en vit kvinna med en asiat sist? Eller vit kille med en arab kvinna i slöja? Asiat man med svart kvinna? Har du sett det någon gång?
Det är uppenbart vad dom försöker, kan du inte se det så är det dig det är fel på. No offence, men du verkar inte speciellt skarp så det hade inte förvånat mig 🤣 Eller så är du väl medveten men kan inte säga något av ideologiska själv. 1000 spänn på att du är vänsterbliven haha 🤪
Det är uppenbart vad dom försöker, kan du inte se det så är det dig det är fel på. No offence, men du verkar inte speciellt skarp så det hade inte förvånat mig 🤣 Eller så är du väl medveten men kan inte säga något av ideologiska själv. 1000 spänn på att du är vänsterbliven haha 🤪
Ganska kul att du försöker misskreditera mig när det egentligen är du själv som är riktigt jävla slut i pallet.
Ute på gatan i Malmö ser man olika kombinationer av förhållande. Många vill dock ha förhållande med någon av sin egen sort. I reklamen är det en annan sak.
Om man har trippeluppsättning av kromosom 21, vilket du verkar vara drabbad av, så förstår man inte att reklam knappast återspeglar verkligheten. Reklam är inget annat än en uppbyggd fantasivärld.
Jag vet inte om du skiter knäck över bilreklam också? När såg du sist en bilreklam med trafikstockningar, olyckor och repiga fälgar? Bilreklamen visar alltid en fräsch och fin bil susa fram på en tom väg utan bekymmer eller hinder. Alltså en fantasivärld precis som det mixade paret.
Slutligen, jag vänstervriden? Hell fucking no! Hade varit trevligt och köpa upp ditt bostadshus, höja hyrorna, tjäna pengar och göra dig bostadslös.