2025-05-07, 09:00
Medlem
DraconianTimess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LindaMertz
Bla bla bla, massa shit jag inte sagt och heller inte bryr mig om, dom får göra alla reklamer så, kunde inte bry mig mindre. Vad jag menar på att man måste vara totalt tom i huvudet om man inte ser ett samband. Till och med DU måste måste väl förstå att det inte är en ren slump? När såg du en vit kvinna med en asiat sist? Eller vit kille med en arab kvinna i slöja? Asiat man med svart kvinna? Har du sett det någon gång?

Det är uppenbart vad dom försöker, kan du inte se det så är det dig det är fel på. No offence, men du verkar inte speciellt skarp så det hade inte förvånat mig 🤣 Eller så är du väl medveten men kan inte säga något av ideologiska själv. 1000 spänn på att du är vänsterbliven haha 🤪

Ganska kul att du försöker misskreditera mig när det egentligen är du själv som är riktigt jävla slut i pallet.

Ute på gatan i Malmö ser man olika kombinationer av förhållande. Många vill dock ha förhållande med någon av sin egen sort. I reklamen är det en annan sak.
Om man har trippeluppsättning av kromosom 21, vilket du verkar vara drabbad av, så förstår man inte att reklam knappast återspeglar verkligheten. Reklam är inget annat än en uppbyggd fantasivärld.

Jag vet inte om du skiter knäck över bilreklam också? När såg du sist en bilreklam med trafikstockningar, olyckor och repiga fälgar? Bilreklamen visar alltid en fräsch och fin bil susa fram på en tom väg utan bekymmer eller hinder. Alltså en fantasivärld precis som det mixade paret.

Slutligen, jag vänstervriden? Hell fucking no! Hade varit trevligt och köpa upp ditt bostadshus, höja hyrorna, tjäna pengar och göra dig bostadslös.
Citera
2025-05-07, 14:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DraconianTimes
Ganska kul att du försöker misskreditera mig när det egentligen är du själv som är riktigt jävla slut i pallet.

Ute på gatan i Malmö ser man olika kombinationer av förhållande. Många vill dock ha förhållande med någon av sin egen sort. I reklamen är det en annan sak.
Om man har trippeluppsättning av kromosom 21, vilket du verkar vara drabbad av, så förstår man inte att reklam knappast återspeglar verkligheten. Reklam är inget annat än en uppbyggd fantasivärld.

Jag vet inte om du skiter knäck över bilreklam också? När såg du sist en bilreklam med trafikstockningar, olyckor och repiga fälgar? Bilreklamen visar alltid en fräsch och fin bil susa fram på en tom väg utan bekymmer eller hinder. Alltså en fantasivärld precis som det mixade paret.

Slutligen, jag vänstervriden? Hell fucking no! Hade varit trevligt och köpa upp ditt bostadshus, höja hyrorna, tjäna pengar och göra dig bostadslös.
Malmö 🤣🤣🤣

Sen har du fortfarande, efter alla dessa meddelanden fram och tillbaks, fortfarande inte fattat vad jag sagt. Det måste vara nåt rekord i efterblivenhet?

Jag ska prova en gång till, kommer vara lönlöst dock, men here goes: det handlar INTE om att det är mixat par. Igen: det handlar INTE om att det är mixat par.

Det handlar om att en kombination är grovt överrepresenterad gentemot alla andra. Varför just denna kombination? Du har inget svar på det så du pratar om annat. Bättre du hellre hade erkänt att du förlora än att försöka slingra dig ut det, det är patetiskt att åskåda 🤭

Förstår du nu gubbe? Förmodligen inte 🤪🤣
Citera
2025-05-07, 14:32
Medlem
DraconianTimess avatar
Citat:
Malmö 🤣🤣🤣

Sen har du fortfarande, efter alla dessa meddelanden fram och tillbaks, fortfarande inte fattat vad jag sagt. Det måste vara nåt rekord i efterblivenhet?

Jag ska prova en gång till, kommer vara lönlöst dock, men here goes: det handlar INTE om att det är mixat par. Igen: det handlar INTE om att det är mixat par.

Det handlar om att en kombination är grovt överrepresenterad gentemot alla andra. Varför just denna kombination? Du har inget svar på det så du pratar om annat. Bättre du hellre hade erkänt att du förlora än att försöka slingra dig ut det, det är patetiskt att åskåda 🤭

Förstår du nu gubbe? Förmodligen inte 🤪🤣

Ja en kombination grovt överrepresenterad gentemot alla andra....
Varför just denna kombination....

Allt detta har jag svarat på. Ändå hävdar du att jag inte förstår. Du kanske skall göra besök hos din gamla svenskalärare från mellanstadiet?
Gå nu och ät din äppelkaka på LSS boendet innan de andra felknullade figurerna tar din ranson.
Citera
2025-05-07, 17:30
Medlem
Citat:
Ja en kombination grovt överrepresenterad gentemot alla andra....
Varför just denna kombination....

Allt detta har jag svarat på. Ändå hävdar du att jag inte förstår. Du kanske skall göra besök hos din gamla svenskalärare från mellanstadiet?
Gå nu och ät din äppelkaka på LSS boendet innan de andra felknullade figurerna tar din ranson.
Ohh du fatta äntligen, grattis! Tog bara 5 inlägg för dig 👏

Varför du snöa iväg till helt irrelevanta saker är fortfarande en gåta dock. Men whatev, kanske har du lärt dig nåt iaf 🤷‍♀️
Citera
2025-05-07, 22:25
Vet inte om det var bästa PR svaret att kalla kritiker för extremister. Vilket är väsentligt, företag bryr sig om det som genererar pengar. Därför tycker jag hans uttalande är märkligt.
Citera
2025-05-08, 08:15
Medlem
DraconianTimess avatar
Citat:
Ohh du fatta äntligen, grattis! Tog bara 5 inlägg för dig 👏

Varför du snöa iväg till helt irrelevanta saker är fortfarande en gåta dock. Men whatev, kanske har du lärt dig nåt iaf 🤷‍♀️

Du är definitionen av trög. När du säger att jag har "fattat" så har jag citerat vad du har skrivit och mitt svar finns längre bak i mina inlägg.
Fick du din äppelkaka igår, eller åt de andra mongoliderna på LSS gruppboendet upp den?
Citera
2025-05-08, 15:50
Medlem
Citat:
Du är definitionen av trög. När du säger att jag har "fattat" så har jag citerat vad du har skrivit och mitt svar finns längre bak i mina inlägg.
Fick du din äppelkaka igår, eller åt de andra mongoliderna på LSS gruppboendet upp den?
Nej lol det tog dig lång tid att fatta 🤣
Citera
2025-05-09, 09:41
Medlem
tokens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Refugen
Gullig du är som tror att Sia bara försöker trolla. Ni sossar är faktiskt rätt söta i er naiva och barnsliga världsbild.

Gulligt att du tror att alla oliktänkare är sossar.
Citera
2025-05-18, 09:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IngridBe
Jag betraktade verkligheten i dag när jag skulle gå och handla. En tillfällighet men den första jag mötte var en svart man. Då började jag räkna folk, 33 inte svarta innan nästa syntes. Jag slutade räkna, men skymtade en svart kvinna i affären. Sen hemma i seniorhuset, nästan all hemköpspersonal är mörkhyad men mest flickor. Men nu mötte jag en ung svart man med någon sorts afrofrisyr. Tror nog att det finns stadsdelar där man möter fler.
Ingen som läser nu, men skulle stå hemtjänst- inte hemköps-
Citera
2025-05-18, 13:45
Medlem
Livet kan verkligen inte vara lätt. För den som bojkottar varor pga just detta
Finns betydligt viktigare saker i livet, än att irritera sig på småsaker

Tycker mest synd om era barn. Som inte får SIA-glass
Pga att pappa hatar reklamen
Citera
2025-05-18, 14:01
Medlem
bl-gr-ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Max1494
Livet kan verkligen inte vara lätt. För den som bojkottar varor pga just detta
Finns betydligt viktigare saker i livet, än att irritera sig på småsaker

Tycker mest synd om era barn. Som inte får SIA-glass
Pga att pappa hatar reklamen
Är det lättare för dina barn som har förälder som matar dem med Woke- och Multikultipropaganda.
Citera
2025-05-18, 18:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bl-gr-n
Är det lättare för dina barn som har förälder som matar dem med Woke- och Multikultipropaganda.
Någon som matar sina barn med annonser?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in