2025-06-21, 22:26
Medlem
pulverhonungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Om din sambo som du älskar, skulle ha sex med en man framför ögonen på dig på en krogtoalett. Skulle du då tycka synd om den mannen om du först misshandlar honom och din sambo sedan falskt anklagar honom för våldtäkt, så att du ska kunna hävda nödvärn å hennes vägnar och du därmed kanske slipper fängelse?

Betänk också att mannen du misshandlat och som din sambo falskt anklagat för våldtäkt för att rädda dig från rättslig påföljd pga misshandeln, även är lyckligt gift och har två små barn och sin fru hemma...

Skulle du tycka synd om den mannen i det läget?

De det [BIverkligen[/b] är synd om I denna soppa, ör målsägandes fru och två små barn. Som målsägande totalt har svikit.
Du har rätt i att den enda personen det i slutändan är synd om är frugan och barnen, hade inte en aning om att han var gift men att han var medveten om att Elin hade pojkvän verkar han ha varit så absolut, en smäll eller två kunde han gott ha.

Men att bli anmäld för våldtäkt? Absolut inte, han har ren tur att de inblandade är så korkade att dom går igenom sin plan via sms, 1-2 vittnen och sammanhängande historier så hade det kunnat sluta bra mycket värre för BO än en blåtira.
Citera
2025-06-21, 22:26
Medlem
Inspirit81s avatar
Citat:
Jag var kunnig neurologi och Neurologiskt utveckling redan som 21 åring. Något du inte ens verkar kunna något om ens nu. Läs på.

21-åringen är inte min idol. Men rätt ska vara rätt. Hon är inte ensam fuling i den här soppan. Hennes sambo och målsägande är också de fulingar i denna soppa. Tre fulingar. Varav endast 21-åringen är tillräckligt ung för att det fortfarande finns visst hopp om att hon är "ung och dum" och växer upp till mer klokskap om några år.
Jo hon är ensam fuling i den här soppan utan hennes handlingar inga brott eller något olagligt hade hänt.

Om du nu var så kunnig som 21 åring kan du väl förklara varför regeringen kommit fram till att efter 21år ska man dömas som en vuxen i rätten? Så duktig är du inte så du förstår det iaf, och varför får man ta körkort vi 18års åldern om det är som du säger man inte har konsekvenstänk då

Du gör bara bort dig mer och mer och din okunnighet inom det mesta träder fram och den oerfarne bonden visar sig allt mer, men bonden har ett problem han är helt kuvad under kvinnor även om de heter Elin eller christine shurer.
Senast redigerad av Inspirit81 2025-06-21 kl. 22:55.
Citera
2025-06-21, 22:28
Medlem
pulverhonungs avatar
Citat:
Nope, det tycker jag inte.

Men skribenten som kallar 21-åringen för "hora" och bara ser henne som en fuling, behöver nog vidga sitt synsätt och inse att här finns tre trasiga människor som gör andra människor illa. Det är inte bara 21-åringen som betett sig illa åt.
Är man otrogen mot sin pojkvän på en krog toalett, med sin pojkvän på plats så är man ju de facto en vidrig hora.

Med det sagt så har jag inte påstått att pojkvännen inte är helt efterbliven han också.
Citera
2025-06-21, 22:30
Medlem
Inspirit81s avatar
Citat:

Men skribenten som kallar 21-åringen för "hora" och bara ser henne som en fuling, behöver nog vidga sitt synsätt och inse att här finns tre trasiga människor som gör andra människor illa. Det är inte bara 21-åringen som betett sig illa åt.
Nej hora är hon inte hon var inte så smart så hon tog betalt det är väl skillnaden, slyna hade passat bättre håller med här.

och nej det finns två gm här och en målsägande och den ena gm hade aldrig begått sitt brott om hans flickvän bara hade kunnat betee sig som en flickvän ska göra.

Är det verkligen så svårt förstå allt det här? Lider du av autism?
Citera
2025-06-21, 22:35
Medlem
Inspirit81s avatar
Citat:

Du ska se när Elin blir lite mera färdigutvecklad och har utvecklat konsekvenstänk så lär hon sig ta betalt för sina tjänster och blir det enda hon är bra på nämligen en av de bästa arbetarna på gatan eller som folk så fult kallar dem horor.
Citera
2025-06-21, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pulverhonung
Du har rätt i att den enda personen det i slutändan är synd om är frugan och barnen, hade inte en aning om att han var gift men att han var medveten om att Elin hade pojkvän verkar han ha varit så absolut, en smäll eller två kunde han gott ha.

Men att bli anmäld för våldtäkt? Absolut inte, han har ren tur att de inblandade är så korkade att dom går igenom sin plan via sms, 1-2 vittnen och sammanhängande historier så hade det kunnat sluta bra mycket värre för BO än en blåtira.

Yes, riktigt synd om frugan och barnen... först får hon vetskap om att hennes make är misshandlad, förstå den oron... Sedan om otrohet och falsk angivelse om våldtäkt... stackars frugan ich de två barnen!

Det är redigt bra att de var så pass korkade. De verkar inte ha fattat att polisen givetvis kollar igenom deras telefoner. Dessutom betedde sig ju 21-åringen väldigt märkligt åt, vägrade svara när polisen ringde henne, smsade sambons advokat om hon måste vittna mot sin sambo osv. Så även om de inte hade skrivit om planen om falsk tillvitelse i sms, så Hade polisen med stor sannolikhet ändå fattat misstankar.

Visst, det finns ju våldtäktsoffer som också håller sig undan från polisen och inte ens vill samarbeta i sin egen våldtäktsanmälan. Men detta fallet rör ju misshandel också. Vilket är vad polisen ville höra henne om.
Citera
2025-06-21, 22:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pulverhonung
Är man otrogen mot sin pojkvän på en krog toalett, med sin pojkvän på plats så är man ju de facto en vidrig hora.

Med det sagt så har jag inte påstått att pojkvännen inte är helt efterbliven han också.

Nja, sambon hade två veckor innan detta kört ut henne ur deras gemensamma bostad, kallat henne för oförskämdheter och gjort slut med henne, allt via sms. Något tjafs om en fotbollsmatch... två dagar senare var han gullig igen. Och de hade inte haft sex på 5-6 månader. En instabil och destruktiv relation. Där sambon uppenbarligen svikit 21-åringen upprepade gånger innan hon var otrogen. Otroheten kanske helt enkelt var hennes svar på sambons upprepade svek mot henne?

Och misshandeln var sambons svar på otroheten.

Och falska angivelsen var 21-åringens skeva sätt att försöka rädda sin sambo från rättslig påföljd, då han skulle kunna hävda nödvärn å hennes vägnar.

Och sambon går givetvis villigt med på att göra sig skyldig till medhjälp till falsk angivelse. Han vill givetvis slippa fängelse.

Sambon är rädd om sitt skinn.
21-åringen är rädd om sambons skinn.

Ingen av dem bryr sig om målsägandes skinn.

Och målsägande skiter I sin frus ich sina barns skinn, när han väljer att sätta på någon han känt I 30 minuter. Anser du att han också är en hora? Jag menar: han var ju lyckligt gift och har angivit trohetslöfte. Det har inte 21-åringen gjort.
Citera
2025-06-21, 23:06
Medlem
Inspirit81s avatar
Citat:
Nja, sambon hade två veckor innan detta kört ut henne ur deras gemensamma bostad, kallat henne för oförskämdheter och gjort slut med henne, allt via sms. Något tjafs om en fotbollsmatch... två dagar senare var han gullig igen. Och de hade inte haft sex på 5-6 månader. En instabil och destruktiv relation. Där sambon uppenbarligen svikit 21-åringen upprepade gånger innan hon var otrogen. Otroheten kanske helt enkelt var hennes svar på sambons upprepade svek mot henne?

Och misshandeln var sambons svar på otroheten.

Och falska angivelsen var 21-åringens skeva sätt att försöka rädda sin sambo från rättslig påföljd, då han skulle kunna hävda nödvärn å hennes vägnar.

Och sambon går givetvis villigt med på att göra sig skyldig till medhjälp till falsk angivelse. Han vill givetvis slippa fängelse.

Sambon är rädd om sitt skinn.
21-åringen är rädd om sambons skinn.

Ingen av dem bryr sig om målsägandes skinn.

Och målsägande skiter I sin frus ich sina barns skinn, när han väljer att sätta på någon han känt I 30 minuter. Anser du att han också är en hora? Jag menar: han var ju lyckligt gift och har angivit trohetslöfte. Det har inte 21-åringen gjort.
Tomatpurn nu är vi där igen hur vet du de inte haft sex på 5-6 månader? för hon sa så till målsägande för få sex? eller för det står hon sa så i FUP?.

Det är möjligt du lurar någon ny läsare med ditt skitsnack men för oss som läst FUP och följt med i tråden ifrån början är det ju bara påhitt och efterhandskonstruktioner ifrån din sida.

Hur många gånger ska jag behöva säga det här bara för GM Elin i det här fallet påstås säga så för få ligga och det står i FUP, så behöver det inte vara sant, tror du allt som står i fup eller om någon påstår någon sagt något i fup är 100% sant, så är du inte så erfaren inom brottsmål som du påstår.

Du vet det inte är olagligt ljuga för polisen va? och det som sägs under förhandling brukar skilja sig ifrån det som dsagts i förhör hur förklarar du det om allt som står och framkommer i fup är sant enligt dig?
Citera
2025-06-21, 23:16
Medlem
Inspirit81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inspirit81
Tomatpurn nu är vi där igen hur vet du de inte haft sex på 5-6 månader? för hon sa så till målsägande för få sex? eller för det står hon sa så i FUP?.

Det är möjligt du lurar någon ny läsare med ditt skitsnack men för oss som läst FUP och följt med i tråden ifrån början är det ju bara påhitt och efterhandskonstruktioner ifrån din sida.

Hur många gånger ska jag behöva säga det här bara för GM Elin i det här fallet påstås säga så för få ligga och det står i FUP, så behöver det inte vara sant, tror du allt som står i fup eller om någon påstår någon sagt något i fup är 100% sant, så är du inte så erfaren inom brottsmål som du påstår.

Du vet det inte är olagligt ljuga för polisen va? och det som sägs under förhandling brukar skilja sig ifrån det som dsagts i förhör hur förklarar du det om allt som står och framkommer i fup är sant enligt dig?
Dessutom var det ju målsägande som påstod elin sagt så till honom, och det säger han i förhör till polisen, hur kommer det sig målsägandets uppgifter blivit så trovärdiga helt plötsligt? Är det bara för det han påstår passar din agenda och försvara din lilla söta prinsessa elin?
Citera
2025-06-21, 23:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inspirit81
jag är gift och har barn jag är inte bög som du och tomapuren men blir glad över ni funnit varandr faktiskt, han kan behöva en vän som inte säger emot och bara håller med.

Jo du förklarade i ditt tidigare inlägg du tom antyde du gillade hennes tillvägagångs sätt.

Du skriver som en 12-åring, packad?
Citera
2025-06-21, 23:45
Medlem
Inspirit81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neverever31
Du skriver som en 12-åring, packad?
Inte mina problem du inte kan läsa, säg nu vad du ej förstod så ska jag förklara för dig igen.

Är fö nykterist och inte rövpundare som dig och din partner
Citera
2025-06-22, 00:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Orgelnisten
Är det bara jag som reagerar på att Axel inte åtalas för rattfylleri? Vid polisförhör erkänner han att han kört berusad!
Nej, han säger aldrig att han kört, bara att han var i bilen med flera andra när den förflyttades. Alltså oklart vem som körde. Rätt troligt att det var han, då det var hans bil, men det räcker inte som bevisning.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in