2025-07-09, 19:44
Medlem
Orgelnistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swedenistani
Någon fup och bild på denna "Elin"?
Malmö TR B 4391-25 Aktbil 43 s, 247 och 248:
https://ibb.co/xr93ytW
https://ibb.co/TxMdGhTk

Hon är väldigt vardagligt klädd. Skulle jag varit otrogen på en krogtoalett skulle bruden helst bära en snäv svart klänning eller blus och kjol, svarta strumpor och högklackade skor eller boots!
Citera
2025-07-09, 21:32
Medlem
El*n vaknade upp den där dagen och var uppenbarligen jävligt kåt. Först en avsugning på en Er*c (som enligt El*ns sms till hennes tjejkompis hade en riktig tjock bamsekuk som töjde ut hennes mun rejält) och sen på kvällen en påsättning av en random snubbe på en krogtoalett.

Känner inte sympati för någon i den här soppan.
Senast redigerad av 4pmovement 2025-07-09 kl. 21:35.
Citera
2025-07-09, 22:20
Medlem
PederBergmans avatar
Detta visar ju att Bard har rätt, många tjejer som påstår de blivit våldtagna när de inte blir sura och inte får som de vill.
Citera
2025-07-09, 22:22
Medlem
PederBergmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dead-arson
Hon går på Bill Clintons definition av sex. Dvs blåsjobb räknas ej in.
Sugjobb menar du?
Citera
2025-07-09, 23:45
Medlem
Aakkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Don.C
En riktigt intressant FUP! Jag tänkte ge er ungtuppar mina tankar kring det hela. Jag säger som den "gode" juden Silbersky "Är det lagen eller är det moralen?"

Vi börjar med vår huvudperson, den fagra Elin. Strax över 20 år och i ett dysfunktionellt förhållande med Victor. Dessutom sexlöst vilket är beaktansvärt i den åldern. Förhållandet kan inte betraktas som mer än en förlängd tonårsromans fylld med misstro och drama, som det så ofta är i den åldern. Platoniskt, en vana och trygghet. Men man sätter sig ner, "skakar hand" och bestämmer sig för att ge det hela "en månad" samtidigt som det ska lajvas familj med egen lägenhet osv. Självklart är vi alla på det klara med att det här inte är något som kommer hålla. Det tror jag Elin innerst inne också vet och känner men som så många ungdomar i den åldern vill hon både äta kakan och ha den kvar. Elin är ung, snygg och kåt (som sig bör). Det är ju inte förbluffande eller uppseendeväckande att hon söker utlopp för sin sexualitet på annat håll. Eric (på jobbet?) har kåtat upp henne länge och när det väl blir fysiskt och han klämmer henne på brösten så går det bara inte längre. Eric är dessutom välutrustad. En avsugning blir resultatet. Nu kommer det känslor hon inte känt på länge, en enorm tillfredsställelse, lycka och nästan ett berusat tillstånd. Hon vill ha honom i sig. Hon har tagit steget. Att det är förbjudet gör det bara ännu hetare. Som hon själv skriver, "det är så sexigt". Hon vill ha mer. När Axel då dyker upp, framgångsrik och världsvan, raka motsatsen till den omogne Viktor, kan väl ingen klandra henne? Dessutom ännu mer förbjudet och tabu, han är ju gift. Kåtheten tar över helt. Viktor verkar som bortblåst.

Axel då? Ja, han närmar sig snart 40. Det är stressigt men kul på jobbet. Som för alla är småbarnsåren alltid jobbiga och den tid han har med familjen läggs på barnen. Han är inte missnöjd men samtidigt är det ändå något som saknas. På en slumpmässig AW en torsdag dyker det således upp en kåt, söt och framför allt ung blondin som, mer eller mindre, kastar sig över honom. Han dricker inte så ofta men nu har det blivit några öl. En spänning i luften. Och helt plötsligt står han där på toaletten med kuken i munnen på blondinen. Här måste det dock gå undan, ner med byxorna. Som han själv säger är musen både blöt, trång och skön. Riktigt fin rumpa. Dock slår prestationsångestn till när Elin klargör ett hon vill bli påsatt riktigt hårt och ordentligt. Hon är nog van vid unga virila killar i hennes egen ålder tänker han. Han är ju inte 20 längre. Lite stressigt och svårt att bli riktigt hård.

Viktor vet vi väl egentligen inte så mycket om. Problem med impulskontrollen bevisligen. Struligt förhållande med Elin men samtidigt är utbudet begränsat och han får väl försöka. Sexet funkar inte. Han har tillitsproblem, vilket vi väl får anse så här i efterhand vara befogat. Han är imponerad över den framgångsrike Axel och märker inte alls att de försvinner iväg. Clueless. Det är kompisen som fattar misstankar och slår larm. Utanför toaletten hör han först stön. Det är ingen tvekan om att det är Elin där inne. Synen när dörren åker upp lär ju ha satt sig på hornhinnan som ett permanent fotografi, där står Elin med byxor och trosor neddragna, putande med rumpan och blir påsatt av den 15 år äldre VDn. Man kan väl ha en viss sympati för honom och delvis förstå hans agerande.

Jag har svårt att klandra Elin för hennes sexuella snedsteg. Det kan vi vifta bort. Förhållandet var dött och det där är att betrakta som en ungdomssynd. Klart flickan ska få ligga! Hon handlar dock sedan fel, såklart. Jag ser det dock initialt som ett åldersadekvat agerande (panik). Det som skaver i mig är att hon inte hade en vuxen vid sin sida som i ett tidigt skede kunde sätta sig ner med henne, få henne att förstå att hon gjort fel (anmälan), dra tillbaka den, lägga korten på bordet, erkänna sitt misstag och ta sitt straff. Tråkigt. Hoppas föräldrarna ställer upp ekonomiskt, betalar av skadeståndet och gör upp en återbetalningsplan med Elin. Jag tror dock det kan gå bra för vår fagra blondin i det långa loppet. Förhållandet är tack och lov över och när hon fullgjort sitt straff kan hon börja om på nytt. Flytta till en ny stad, börja plugga och kunna ligga med vem hon vill när hon vill. Eric kanske är sugen? Axel har ju en uppförsbacke. Där vet vi inte vad hustrun tycker men samtidigt är det ju dumt att kasta bort ett äktenskap för en sådan dum grej. Men men, alla har väl inte en så pass förstående partner så de kan förlåta en sådan petitess. Hur som helst hade de flesta normala män haft det väldigt svårt att stå emot i en sådan situation.Viktor kommer nog även i framtiden ha det tufft med dålig impulskontroll och tillitsproblem.

Mitt Flashback-konto och Elin delar födelseår. Det är kanske därför jag vurmar lite extra för henne haha.

Bra analys
Senast redigerad av Aakke 2025-07-09 kl. 23:49.
Citera
2025-07-10, 00:24
Medlem
SveaBunkerns avatar
FÖRUNDERSÖKNINGSPROTOKOLL

Aktbilaga 43

ARCHIVE:
https://ia803103.us.archive.org/20/i...ktbil%2043.pdf

WEB ARCHIVE:
https://web.archive.org/web/20250708...-aktbil-43.pdf

Aktbilaga 44

ARCHIVE:
https://ia803101.us.archive.org/23/i...ktbil%2044.pdf

WEB ARCHIVE:
https://web.archive.org/web/20250708...-aktbil-44.pdf

Bild på Elin och Victor tillsammans:

https://web.archive.org/web/20250709...4f508111_b.jpg

Polisens bilder på Elin:

https://web.archive.org/web/20250709...f59e9efa_b.jpg

https://web.archive.org/web/20250709...9424d060_b.jpg

Bild på Victor:

https://web.archive.org/web/20250709...8250c126_b.jpg
Senast redigerad av SveaBunkern 2025-07-10 kl. 00:43.
Citera
2025-07-10, 00:59
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rovsmor-bredbart
Läs o försök förstå det utmärkta inlägget av Don.C

Nej tack. Det där inlägget tillför inget av värde.

Det verkar förövrigt vara vanligt med 1 års fängelse som straffpåföljd för grov falsk angivelse, en helt annan ung kvinna fick sitt straff fastställt i hovrätten i juni.

https://www.kkuriren.se/nyheter/katr...gelse/r240zvvj
Senast redigerad av Lawnmoverman2011 2025-07-10 kl. 01:15. Anledning: Tillägg
Citera
2025-07-10, 01:07
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4pmovement
El*n vaknade upp den där dagen och var uppenbarligen jävligt kåt. Först en avsugning på en Er*c (som enligt El*ns sms till hennes tjejkompis hade en riktig tjock bamsekuk som töjde ut hennes mun rejält) och sen på kvällen en påsättning av en random snubbe på en krogtoalett.

Känner inte sympati för någon i den här soppan.

Den 21-åriga kvinnan verkar inte ha talat sanning för målsäganden när hon berättade att hon inte haft sex på 5-6 månader, hon glömde att berätta att hon gett Er*c en avsugning lite tidigare samma dag.

Det är ändå rätt märkligt vilket kaos en ung kvinna kan ställa till med ☺️
Citera
2025-07-10, 02:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Den 21-åriga kvinnan verkar inte ha talat sanning för målsäganden när hon berättade att hon inte haft sex på 5-6 månader, hon glömde att berätta att hon gett Er*c en avsugning lite tidigare samma dag.

Du tänker att kvinnor blir sexuellt tillfredsställda av att ge oralsex? Du får nog tänka om lite.

Hon var inte ensam om att ställa till kaos. Det var inte med en dildo sambon hittade henne tillsammans med på toaletten, utan det var målsägande, som också var otrogen.

Och der var inte 21-åringen som misshandlade målsägande, utan det var hennes sambo.

Så. Tre kaos-människor.
Citera
2025-07-10, 02:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Don.C
Tackar!

Jag tror det egentligen blir en meningslös diskussion kring vem som gjort slut eller inte gjort slut. Hade vi haft möjligheten att titta tillbaka i tiden är jag övertygad om att förhållandet med all säkerhet avslutats från båda håll flertalet gånger. Som jag skrev är det ju heller inte så ovanligt i den åldern. Man kan konstatera att det var ett oseriöst klassiskt tonårsförhållsnde på upphällningen. Med det sagt så ser jag nog hela utifrån min egen ålder och livssituation och med all säkerhet hade jag avfärdat Elin som en otrogen hynda när jag var i hennes ålder.

Yes, en destruktiv relation på upphällningen, som ingen av de båda vill släppa taget om. Trots att bäst före datum för relationen har passerat. Samma oro och rädsla att släppa taget om relationen och bita sig fast vid den, är förmodligen det som utlöser ångest hos 21-åringen över att sambon skulle kunna hamna i fängelse.... Och hon tar då till en drastisk och olaglig metod för att tillse att han inte hamnar i fängelse.
Citera
2025-07-10, 07:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011

Haha, exakt det man tänker. Hon hade ju personligen kommit hyfsat lindrigt undan, om hon inte skulle börjat med hittepå-sagan om våldtäkt. Inget brottsligt hon gjort fram tills dess. Då hade ju hon gått fri, bara tyngd av samvetet för konsekvenserna av hennes handlingar som hon orsakat hennes kille och Ax*l. Men nej, hon skulle sätta sig själv i klistret. Sen är väl den här tönten Ax*l inte utan skuld heller. Hade han kunnat hålla kuken i styr. Vilken jävla soppa av losers
Citera
2025-07-10, 07:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 4pmovement
Haha, exakt det man tänker. Hon hade ju personligen kommit hyfsat lindrigt undan, om hon inte skulle börjat med hittepå-sagan om våldtäkt. Inget brottsligt hon gjort fram tills dess. Då hade ju hon gått fri, bara tyngd av samvetet för konsekvenserna av hennes handlingar som hon orsakat hennes kille och Ax*l. Men nej, hon skulle sätta sig själv i klistret. Sen är väl den här tönten Ax*l inte utan skuld heller. Hade han kunnat hålla kuken i styr. Vilken jävla soppa av losers

Hade 21-åringen inte anmält målsägande falskt för våldtäkt, så hade hon inte ställt till det för målsägande.

Så har ser ansvarsfördelningen och skuldfördelningen ut:

1. 21-åringen är ansvarig för otrohet mot sin sambo och för grov falsk angivelse mot målsägande.
2. Målsägande är ansvarig för otrohet mot sin fru.
3. Sambon är ansvarig för misshandeln av målsägande samt att hålla 21-åringen bakom ryggen i hennes lögn om målsägande.

Så. Hade 21-åringen inte ljugit om våldtäk. Så hade ansvarsfördelningen och skuldfördelningen sett ut såhär:

1. 21- är ansvarig för otrohet mot sin sambo.
2. Målsägande är ansvarig för otrohet mot sin fru.
3. Sambon är ansvarig för misshandel av målsägande.

Och den enda som då gjort något olagligt och hamnat i fängelse hade varit Sambon. Och den handlingen är han ensam ansvarig för.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in