2025-04-18, 14:43
Medlem
Merwinnas avatar
Det är väl klart att man är naken i ett duschrum? Det har inte ens jag - som ändå är rätt pryd - några problem med. Det verkligt äckliga är folk som duschar i baddräkt och inte tvättar underlivet, de tar ju sina bajsrester och -bakterier med sig ner i poolen sedan.
Citera
2025-04-18, 14:45
Medlem
Nicholassarkozys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loikkari
Kommer från Finland, där är det naturligt att Bara Bada Bastu, har aldrig ens tänkt att det skulle vara onormalt.
Helt riktigt, här i Sverige är det osäkra fjolleribögar som TS som försöker leva ut sitt mikropeniskomplex genom att hävda att duscha/basta/byta om med andra är bögigt.

Det enda som är äckligt är att inte duscha och sedan bege sig hemåt svettig och äcklig.

I en dusch duschar man och i en bastu bastar man, den som söker något annat får besöka Tip Top eller Blue Vision.
Citera
2025-04-18, 14:52
Medlem
MENA-folk är känsliga med att duscha ihop.

Är väl ingen som älskar det men det är effektivt och man slipper svetta ned bilen efter träning.

Bastu är för övrigt en socialgrej medan duscha efter träning är en hygienfråga steget under att sitta o skita ihop.

Gjorde ni aldrig lumpen?
Citera
2025-04-18, 14:52
Medlem
BlueBarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nicholassarkozy
Helt riktigt, här i Sverige är det osäkra fjolleribögar som TS som försöker leva ut sitt mikropeniskomplex genom att hävda att duscha/basta/byta om med andra är bögigt.

Det vanligaste är ju ändå MENA med kalsonger i duschen. Macho-micro.
Citera
2025-04-18, 14:55
Medlem
Panzeradlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svensson1970
Hej!

Tänkte fråga är det bara mitt gym som man visar könsorganen helt öppet när man duschar? tycker det är äckligt och oförskämt. Själv brukar jag täcka den med händerna när jag ska duscha ty det är privat parts och äckligt att visa andra.
Brukar lägga märka till att oavsett ålder så brukar könsorganet visas för andra. Nu till frågorna:

1. Är eran gym/badhus duschar också så, dvs. man visar sitt könsorgan helt öppet för andra utan att täcka den?

2. Ni tjejer/kvinnor är det också så på eran sida, att ni visar underlivet för varandra HELT ÖPPET?

Jävla människospillra, ta din importerade babbeluringkultur och flytta tillbaka från det skithål du krupit fram ur.
Citera
2025-04-18, 14:56
Medlem
Nicholassarkozys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlueBarrel
Det vanligaste är ju ändå MENA med kalsonger i duschen. Macho-micro.
Japp, har sett det fenomenet på vissa badhus i storstäder. Fruktansvärt patetiskt.
Citera
2025-04-18, 14:57
Medlem
SegPandas avatar
Lite svårt att undvika att duscha på t.ex. badhus eller om man deltar i lagsporter men har man möjlighet att duscha hemma efter gymmet i stället för i gymmet med massa äckliga gubbar och invandrare så är ju det att föredra.
Citera
2025-04-18, 14:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malapagos
Jag duschar ej på gymmet, bara hemma efteråt.

Har alltid känts bögigt att duscha med andra män, inget jag gör om jag inte måste, typ på ett badhus.
Hade hellre duschat bland kvinnor på gymmet, men inte stå där med andra män och äckla mig. Fy fan.

Vilken jävla small dick energy a la Andrew Tate
Citera
2025-04-18, 15:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GertBenny
Ser jag någon som gömmer sitt kön som TS så tänker jag att han antingen har en extremt liten penis han skäms för eller är bög/trans. Själv så anstränger jag mig nu när jag blivit äldre att vara naken extra länge/visa upp mitt kön så mycket jag bara kan i omklädningsrum och liknade. Det är så man visar dominans och sätter ungvalpar med peniskomplex och betamän på plats.
Gör du som gubben i family guy också? Alltså går runt och bjuder alla i omklädningsrummet på clementin!
Citera
2025-04-18, 15:03
Medlem
blobben!!!s avatar
Man duschar efter träning. Man är naken i duschen. Det är både äckligt och fjolligt att inte duscha efteråt.
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
Det är väl klart att man är naken i ett duschrum? Det har inte ens jag - som ändå är rätt pryd - några problem med. Det verkligt äckliga är folk som duschar i baddräkt och inte tvättar underlivet, de tar ju sina bajsrester och -bakterier med sig ner i poolen sedan.
Då skall du bara veta alla grabbar som har på sig sina gamla svettiga kalsonger (under badbyxorna) när de hoppar i poolen. Antagligen tvättar de aldrig sina privata delar eftersom det är haram att vidröra snoppen.
Citera
2025-04-18, 15:11
Medlem
GertBennys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dimpadool
Gör du som gubben i family guy också? Alltså går runt och bjuder alla i omklädningsrummet på clementin!

Nej han har jag inte sett. Men ibland har jag med mig frukt i min väska och ser då till att ta med några extra ifall någon annan vill ha. Men min egen banan får ingen smaska på i omklädningsrummet dock!
Citera
2025-04-18, 15:13
Medlem
Badhus är ju ett gängse tillhåll för bögar. Så personligen skulle jag aldrig sätta min fot där till att börja med.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in